Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:33:32 GMT

همه مردان رئیسی جز یک نفر

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۹۳۶۵

همه مردان رئیسی جز یک نفر

جلسات نقد و بررسی و رای اعتماد مجلس که روز چهارشنبه سوم شهریور برگزار شد، تکلیف سکانداری تعداد زیادی از وزارتخانه‌های دولت سیزدهم را مشخص کرد. در این گزارش به بررسی اجمالی رای اعتماد مجلس به گزینه‌های پیشنهادی رئیسی برای تصدی وزارتخانه‌های ۱۹گانه می‌پردازیم.

در کنار آن نیم نگاهی هم به پیشینه رای اعتماد وزیران پیشین این وزارتخانه‌ها خواهیم داشت تا تصویری روشن از قیاس میزان پشتوانگی از وزیران تایید شده با وزیران پیشین از سوی نمایندگان را پیش روی خوانندگان قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*خاندوزی؛ سکاندار وزارت امور اقتصاد و دارائی

«احسان خاندوزی» گزینه ۴۱ ساله رئیسی برای تصدی وزارت امور اقتصاد و دارایی که مدرک دکترای علوم اقتصادی را هم درکارنامه خود دارد،  روز سوم شهریور توانست با ۲۵۴ رای موافق،  ۲۵  رای مخالف و ۸ رای ممتنع اعتماد نمایندگان مجلس دوازدهم را جلب کند.

کرسی ریاست این وزارتخانه تاکنون در دست «فرهاد دژپسند» بود. وزیر امور اقتصاد ودارایی دولت دوم روحانی با ۲۰۰ رای موافق، ۵۰ مخالف و ۱۵ ممتنع از مجلس شورای اسلامی ایران به این سمت رسیده بود. پیش از او «مسعود کرباسیان» در شهریور ۹۷ با کسب۲۴۰ رای موافق، ۳۱ رای مخالف و ۱۵ رای ممتنع ازمجلس رای اعتماد گرفته بود. «علی طیب نیا» هم وزیر اقتصاد دولت یازدهم بود که با کسب ۲۷۴ رأی از مجموع ۲۸۴ رأی مأخوذه، عنوان کسب بالاترین رأی اعتماد در تاریخ جمهوری اسلامی ایران را به خود اختصاص داد.

*امیرعبداللهیان؛ کرسی‌نشین وزارت امورخارجه

«حسین امیرعبداللهیان» ۵۷ ساله و دارای دکترای روابط بین‌الملل با سوابق اجرایی مختلف درحوزه روابط خارجی که از سوی رئیسی برای تصدی وزارت امور خارجه به مجلس دوازدهم معرفی شده بود، توانست با جلب نظر ۲۷۰ نماینده مجلس و با ۱۰ رای مخالف و ۶ رای ممتنع، رای اعتماد بگیرد.

سکانداری وزارت امورخارجه تاکنون در دست «محمدجواد ظریف» بود. ظریف در سال ۹۶ با کسب ۲۳۶ رأی موافق، ۲۶ رأی مخالف و ۲۶ رأی ممتنع، از مجموع ۲۸۸ رأی ماخوذه، مجدداً به عنوان وزیر امور خارجه از مجلس رای اعتماد گرفت. اودر دولت یازدهم هم با ۲۳۲ رای موافق، ۳۶ رای مخالف و ۱۳ رای ممتنع از مجلس رای اعتماد گرفته بود.

پیش از او «علی اکبر صالحی» با ۱۴۶رای موافق، ۶۰ رای مخالف و ۳۵رای ممتنع از مجموع۲۴۱ نماینده از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفته و از بهمن ۸۹ تا مرداد ۹۲ عهده‌دار این سمت شده بود.

قبل از او «منوچهر متکی» در شهریور ۸۸ به هنگام اخذ رأی اعتماد برای کابینه دهم، موفق به کسب ۱۷۳ رأی موافق برای حضور در کابینه شده بود و در آن زمان ۷۹ نماینده مجلس به تصدی وزارت خارجه توسط وی رأی مخالف و ۳۴ نفر نیز رأی ممتنع دادند.

*محرابیان؛ صدرنشین وزارت نیرو

«علی اکبر محرابیان» ۵۲ ساله دیروز توانست با کسب ۲۲۰ رای موافق، ۴۷ رای مخالفو۱۵ رای ممتنع ازمجلس دوازدهم رای اعتماد بگیرد.

پیشاز این، «رضا اردکانیان» در ۷ آبان ۱۳۹۶ با ۲۲۵ رای موافق، ۳۸ رای مخالف و ۱۳ رای ممتنع، از مجموع ۲۷۶ رای ماخوذه، به عنوان وزیر نیروی دولت دوازدهم انتخاب شده بود. پیش از او «حمید چیت‌چیان» با کسب ۲۷۲ رای موافق و ۷ رای مخالف ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۸۴ رای تصدی وزارت نیرو را در دولت یازدهم در دست گرفت. پیش از او «مجید نامجو» در ۲۴ آبان ۱۳۸۸ با کسب ۲۱۰ رای از مجلس شورای اسلامی برای تصدی این سمت در دولت دهم رای اعتماد گرفته بود.

*اوجی؛ وزیر نفت دولت سیزدهم

«جواد اوجی» ۵۵ ساله و دارای مدرک مهندس نفت  با کسب ۱۹۸ رای موافق، ۷۰ رای مخالف و ۱۸ رای ممتنع از سد رای اعتماد نمایندگان مجلس عبورکرد و درجایگاه وزیر نفت نشست.

پیش از او «بیژن نامدار زنگنه» درسال ۹۶ با کسب ۲۳۰ رای موافق،۲۳ ممتنع و ۳۵ رای مخالف در تصدی وزرات نفت ابقا شد. او در سال ۹۲ با ۱۶۶ رای موافق،‌۱۳ ممتنع و ۱۰۴ رای مخالف با کسب اعتماد نمانیدگان مجلس نهم،‌ سکان وزارت نفت را به دست گرفت.

*زارع‌پور؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

«عیسی زارع‌پور» ۴۱ ساله با مدرک دکترای مهندسی کامپیوتر و با سوابق اجرایی مختلف برای تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به مجلس معرفی شده بود، توانست با جلب ۲۵۶ رای موافق، ۱۷ رای مخالف و ۱۰ رای ممتنع از نمایندگان مجلس، سکانداری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را به دست بگیرد.

پیش از این، «محمدجواد آذری جهرمی» از سال ۹۶ با رای موافق  ۱۵۲ نماینده ضمن مخالفت ۱۲۰ نماینده  سمت وزیر ارتباطات را کسب کرده بود. پیش از او و در دولت یازدهم، «محمود واعظی» از مجموع ۲۸۴رای، با رای ۲۱۸موافق، ۴۵ رای مخالف و ۲۰ رای ممتنع به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت یازدهم انتخاب شده بود.

*خطیب در سمت وزیر اطلاعات

«سید اسماعیل خطیب» گزینه پیشنهادی رئیسی برای تصدی وزارت اطلاعات که پیش از این سوابقی چون ریاست مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه را در دست داشته،  روز گذشته با کسب ۲۲۲ رای موافق،  ۴۸  رای مخالف و ۱۷ رای ممتنع اعتماد بهارستان‌نشینان را جلب کند.

پیش از این، «سید محمود علوی» در دولت دوم روحانی توانسته بود با کسب ۲۵۲ رای موافق ۲۲ رای مخالف و   ۱۳ رای ممتنع در تصدی وزارت اطلاعات ابقا شود. او دردولت نخست روحانی از مجموع ۲۸۳ رای ماخوذه نمایندگان، با ۲۲۷ رای موافق و ۳۸ رای مخالف و ۱۸ رای ممتنع تصدی وزارت اطلاعات را در دست گرفته بود.

*عبدالملکی؛ کرسی‌نشین ریاست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

«حجت‌الله عبدالملکی» ۴۰ ساله و دارای مدرک دکتری اقتصاد هم با رای اعتماد مجلسی‌ها به وزارت رسید. نمایندگان مجلس به او ۱۹۱ رای موافق،  ۷۷ رای مخالف، ۱۳رای ممتنع و ۵رای باطله دادند.

پیشتر «محمد شریعتمداری» توانسته بود با کسب  ۱۹۶ رای موافق، ۶۳ رای مخالف و ۵ رای ممتنع سمت وزیر کار را در دست بگیرد. پیش از او «علی ربیعی» با کسب  ۱۹۱ رای موافق، ۷۹ رای مخالف و ۱۵ رای ممتنع توانسته بود در سمت وزارت کار دولت دوازدهم ابقا شود. ربیعی از سال ۹۲ تصدی وزارت کار را با ۱۶۳ رای موافق و ۱۰۰ رای مخالف و ۲۱ رای ممتنع از سوی  نمایندگان به دست گرفته بود.

*ساداتی‌نژاد؛ وزیر جهاد کشاورزی

«سید جواد ساداتی‌نژاد» ۴۹ ساله و دارای مدرک دکترای آبخیزداری هم با ۲۵۳ رای موافق، ۲۷ رای مخالف و ۴ رای ممتنع مهر تایید نمایندگان را پای نامه وزارت خود ثبت کرد.

دردولت دوازدهم «کاظم خاوازی» توانسته بود با کسب  ۱۹۶ رای موافق  ۱۵ رای مخالف  و ۴ رای ممتنع وزارت جهاد کشاورزی را در دست بگیرد. پیش از او «محمود حجتی» با کسب ۱۶۴ رای موافق و ۹۴ رای مخالف در سمت وزارت جهاد کشاورزی ابقا شده بود. حجتی دردولت یازدهم  با ۱۷۷ رای موافق، ۸۱ رای مخالف و ۲۶ رای ممتنع، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفته بود.

*رحیمی؛ صدرنشین وزارت دادگستری

«امین‌حسین رحیمی» ۵۳ ساله و دارای مدرک دکترای فقه و حقوق جزا روز سوم شهریور با ۲۷۷ رای موافق، ۵  رای مخالف و ۴ رای ممتنع اعتماد مجلس‌نشینان را جلب کرد.

پیش تر «سید علیرضا آوایی» از سال ۹۶ با رای موافق ۲۴۴ نماینده به رغم کسب ۱۸ رای مخالف و ۲۳ رای ممتنع تصدی وزارت دادگستری رادر دست گرفت. پیش از او حجت‌الاسلام «مصطفی پورمحمدی» با ۲۰۱رای موافق، ۱۹ رای ممتنع و ۶۴ رای مخالف به عنوان وزیر دادگستری کابینه یازدهم از مجلس رای اعتماد گرفته بود.

*آشتیانی؛ وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» ۶۱ ساله و دارای مدرک دکترای علوم دفاعی راهبردی هم توانست با ۲۷۴ رای موافق، ۴ رای مخالف و ۴ رای ممتنع رای اعتماد بگیرد.

تاکنون «امیر حاتمی» با کسب  ۲۶۱ رای موافق  ۱۰ رای مخالف و ۱۳  رای ممتنع از نمایندگان مجلس یازدهم برای تصدی این سمت رای اعتماد گرفته بود. پیش از او هم «حسین دهقان» با ۲۶۹ رای موافق، ۱۰ رای مخالف و۵ رای ممتنع، وزیر دفاع شده بود.

*عین‌اللهی؛ سکاندار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

«بهرام عین‌اللهی» ۶۳ ساله و دارای مدرک دکتری متخصص چشم پزشکی که از سوی رئیس دولت برای سکانداری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی معرفی شده بود، توانست با ۲۱۴ رای موافق، ۵۵ رای مخالف و ۱۵ رای ممتنع به وزارت برسد.

«سعید نمکی»  با ۲۲۹ رای موافق  ۲۵  رای مخالف و  ۴  رای ممتنع، پس از استعفای سید حسن قاضی‌زاده هاشمی  اجازه تصدی بر وزارت بهداشت را به دست آورده بود. هاشمی در سال ۹۶ با کسب ۲۵۳ رای موافق در برابر ۱۸ رای مخالف و ۱۴ رایممتنع در این سمت ابقا شده بود. او در سال ۹۲ با ۲۶۰رای موافق، ۱۸رای مخالف و۶ رای ممتنع برای یک دوره چهارساله به عنوان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انتخاب شده بود.

*قاسمی؛ در جایگاه ریاست وزارت راه و شهرسازی

«رستم قاسمی» ۵۷ ساله و دارای مدرک کارشناس ارشد مهندسی عمران هم روز چهارشنبه سوم شهریور با ۲۶۷ رای موافق، ۱۴ رای مخالف و ۴ رای ممتنع نمایندگان سکان وزارت راه وشهرسازی را در دست گرفت.

«محمد اسلامی» تا کنون به پشتوانه  ۱۵۱ رای موافق ، ۹۸ رای مخالف و ۸ رای ممتنع این سمت را در دست داشت. پیش از او «سید عباس آخوندی» با  ۱۸۸ رای موافق،  ۷۵ رای مخالف و ۱۴ رای ممتنع در این سمت ابقا شده بود. او در سال ۹۲ با ۱۵۹ رای موافق، ۱۰۷ رای مخالف و ۱۸ رای ممتنع به عنوان وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم انتخاب شده بود.

*فاطمی‌امین: وزیر صنعت، معدن تجارت

«سید رضا فاطمی‌امین» ۴۷ ساله و دارای مدرک دکترای مدیریت راهبردی دانش هم  از نمایندگان مجلس دوازدهم با ۲۰۵ رای موافق،  ۶۰ رای مخالف و ۱۴رای ممتنع، رای اعتماد گرفت.

«رضا رحمانی» تاکنون به پشتوانه ۲۰۳ رای موافق،  ۴۹ رای مخالف و   ۱۳ رای ممتنع از سوی نمایندگان مجلس یازدهم این سمت را در دست داشت. پیش از او «محمد شریعتمداری» با  ۲۴۱ رای موافق، ۲۵ رای مخالف و ۲۰ رای ممتنع در این سمت خدمت می‌کرد. قبل‌تر «محمدرضا نعمت‌زاده» با ۱۹۹ رای موافق، ۶۰ رای مخالف و ۲۴ رای ممتنع، از نمایندگان مجلس نهم برای تصدی این سمت رای اعتماد گرفته بود.

*زلفی‌گل؛ سکاندار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

«محمدعلی زلفی‌گل» ۵۵ ساله و دارای دکترای شیمی آلی هم توانست به رغم ۵۶ رای مخالف و ۱۹ رای ممتنع، به پشتوانه ۲۱۰ رای موافق رای اعتماد نمایندگان را جلب کند.

پیش از این «منصورغلامی» در دولت دوازدهم به پشتوانگی ۱۸۰ رای موافق،  ۸۲ رای مخالف و  ۱۴ رای ممتنع نمایندگان مجلس یازدهم در این سمت خدمت کرد. پیش از او «محمد فرهادی» با  ۱۹۷ رای موافق، ۲۸  رای مخالف و  ۱۰ رای ممتنع و قبل تر، «رضا فرجی دانا » با  ۱۵۹رای موافق،  ۷۰   رای مخالف و  ۳۲ رای ممتنع در دولت یازدهم در این سمت خدمت کرده‌اند.

* وزارت کشور در دستان وحیدی

«احمد وحیدی»۶۳ ساله ودارای مدرک دکترای مدیریت راهبردی هم با ۲۶۶ رای موافق،  ۱۶  رای مخالف و ۳ رای ممتنع توانست از بهارستان‌نشینان رای اعتماد بگیرد.

این در حالی است که «عبدالرضا رحمانی فضلی» تصدی وزارت کشور را در چهار سال دوم روحانی با کسب  ۲۵۰ موافق   ۲۵ مخالف و  ۱۳  ممتنع در دست داشت. او در دولت یازدهم هم  از مجموع ۲۸۴ رای ماخوذه نمایندگان، با ۲۵۶ رای موافق و ۱۹ رای مخالف ۹ رای ممتنع رای اعتماد نمایندگان مجلس را برای تصدی وزارت کشور به دست آورد.

*سجادی در جایگاه وزیر ورزش و جوانان

«سید حمید سجادی‌هزاوه» ۵۲ ساله و دارای مدرک دکترای مدیریت و برنامه‌ریزی تربیت بدنی هم  به واسطه دریافت ۱۶۵ رای موافق،  ۱۰۸ رای مخالف و ۱۳ رای ممتنع به سمت وزارت ورزش و جوانان رسید.

«مسعود سلطانی فر» در دولت دوازدهم با کسب  ۲۲۵ رای موافق، ۳۹ رای مخالف و ۲۰ رای ممتنع در این سمت ایفای نقش کرد. او پیشتر و از نیمه‌های دولت یازدهم با کسب ۱۹۳ رای موافق، ۷۲ رای مخالف و۹ رای ممتنع این مسئولیت را در دست گرفته بود. پیشتر، «محمود گودرزی» با  ۱۹۹ رای موافق، ۴۴ رای مخالف و ۲۴ رای ممتنع سکان این وزارتخانه را در دست داشت.

*اسماعیلی؛ کرسی‌نشین وزارت ارشاد

شایستگی «محمدمهدی اسماعیلی» ۴۶ ساله و دارای مدرک دکتری دکتری علوم سیاسی هم برای تصدی وزارت به تایید نمایندگان مجلس رسید. نمایندگان به او با ۱۸۱ رای موافق، ۷۷ رای مخالف و ۲۸ رای ممتنع رای اعتماد دادند.

پیشتر «سید عباس صالحی» با کسب  ۲۴۲ رای موافق،  ۲۵رای مخالف و  ۲۱ رای ممتنع در دولت دوازدهم این سمت را در دست داشت. پیش از او و پس از استعفای «علی جنتی»، «رضا صالحی امیری» با کسب ۱۸۰ رای موفق،  ۸۹ رای مخالف و  ۶  رای ممتنع این سمت را در دست گرفته بود. جنتی توانسته بود از سال ۹۲ از مجموع ۲۸۴رای، با ۲۳۴ رای موافق و ۳۶رای مخالف و ۱۲ رای ممتنع برای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب شود.

*ضرغامی؛ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

«سید عزت‌الله ضرغامی» ۶۲ ساله روز سوم شهریور با ۲۶۲ رای موافق، ۱۳  رای مخالف و ۶ رای ممتنع به عنوان دومین وزیر جمهوری اسلامی ایران در این سمت معرفی شد.

پیش از او «علی اصغر مونسان» به عنوان نخستین وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از  شهریور ۱۳۹۸ کار خود را دردولت دوازدهم و با کسب ۱۶۳ رای موافق، ۸۷ رای مخالف و ۵ رای ممتنع از ۲۵۵ رای اخذ شده از سوی مجلس شورای اسلامی آغاز کرد. این وزارتخانه تا ‍۱۴ مرداد ۱۳۹۸ در قالب سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و در زیر مجموعهٔ دولت فعالیت می‌کرد.

*وزارت آموزش و پرورش؛ در انتظار وزیر

«حسین باغگلی» ۴۳ ساله با مدرک دکترای علوم تربیتی از سوی رئیسی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش به مجلس دوازدهم معرفی شد ولی درجلسه روز گذشته مجلس تنها گزینه‌ای بود که نتوانست اعتماد وزیران را جلب کند. باغگلی با ۷۶ رای موافق، ۱۹۳ رای مخالف و ۱۸ رای ممتنع، از کرسی وزارت بازماند.

« محسن حاجی‌میرزایی» در سال ۹۸ با کسب ۲۰۰ رای موافق ۴۸ رای مخالف و ۷ رای ممتنع تصدی وزات آموزش و پروش را در دست گرفت.پیش از او « سید محمد بطحایی» از سال ۹۶ این سمت را با کسب  ۲۳۸ رای موافق، ۳۵ رای مخالف و ۲۵ رای ممتنع نمایندگان مجلس در دست داشت. پیش از او هم در دولت یازدهم « فخرالدین احمدی دانش‌آشتیانی» با کسب ۱۵۷ موافق، ۱۱۱ رای مخالف و ۶ رای ممتنع، از سال ۹۵  تا ۹۶این سمت را در دست داشت.

برچسب‌ها رای اعتماد سید ابراهیم رییسی دولت سیزدهم پروندهٔ خبری رای اعتماد به دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رای اعتماد سید ابراهیم رییسی دولت سیزدهم رای اعتماد سید ابراهیم رییسی دولت سیزدهم ارتباطات و فناوری اطلاعات رای مخالف و ۴ رای ممتنع رئیسی برای تصدی وزارت سمت را در دست رای اعتماد مجلس رای اعتماد گرفت مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس اعتماد نمایندگان رای اعتماد بگیرد رای تصدی وزارت انتخاب شده دولت یازدهم دست گرفت ۵ رای ممتنع عنوان وزیر مجلس دوازدهم ۵ رای مخالف دولت دوازدهم رای ممتنع رای ممتنع اعتماد مجلس دولت سیزدهم رای ممتنع ۴ رای مخالف رای موافق ۶ رای ممتنع وزارت امور سوم شهریور مخالف و ۱۵ سال ۹۶ پیش از او معرفی شد ابقا شد ۱۰ رای ۱۴ رای سال ۹۲ ۲۵ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۹۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار ارومیه با چهار رأی موافق ابقا شد

به گزارش خبرنگار مهر، توماج وحید افشار عصر پنجشنبه پس از اتمام جلسه استیضاح شهردار ارومیه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این جلسه چهار ساعت طول کشید و حسین مهدی‌زاده با عنوان شهردار ارومیه پاسخگوی نقدها وسوالات مجموعه شورای شهر ارومیه شد.

وی ادامه داد: این شورا دارای ۱۱ نفر عضو است که برای استیضاح شهردار باید ۲سوم این اعضا نظر بر استیضاح وی داشته باشند.

وحید افشار اضافه کرد: در این جلسه طولانی پس از اتمام بحث وگفت و گو، کار به رأی گیری کشید که صرفاً چهار نفر رأی به ابقاء وی دادند که همین موضوع باعث شد نام مهدی‌زاده بر سکان شهرداری ارومیه باقی بماند.

با اینکه هفت نفر رأی موافق عزل شهردار ارومیه بودند اما این تعداد باید هشت نفر می‌شد در حالی که صرفاً چهار نفر موافق ماندن وی هستند که این موضوع نشان از سختی مسیر آینده شهرداری ارومیه است.

کد خبر 6094750

دیگر خبرها

  • همان‌ها که موافق صیانت بودند، وارد مجلس آینده شده‌اند
  • نامزد انتخابات مجلس : چرا دختران در مدارس روسری‌شان را برندارند؟
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • شهردار ارومیه با چهار رأی موافق ابقا شد
  • اظهارات رئیسی درباره انتخابات مرحله دوم مجلس
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • معاون رئیسی: از مجلس فعلی راضی هستیم اما... /در بودجه اختلافاتی بین دو قوه وجود داشت
  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی