Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل بایبوردی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مهمترین طرح‌های امسال در بخش آموزش و پرورش آران و بیدگل چهار مرکز آوموزشی با مشارکت خیران و دولت و با اعتبار بر ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود که شامل مدرسه ۶ کلاسه شهید حلاجی با اعتبار ۷ میلیارد تومان در شهر آران و بیدگل، مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد مهندس سید علی سبز پوشان با اعتبار پنج میلیارد تومان در روستای حسین‌آباد کویرات، مدرسه ۶ کلاسه بانو شیرین حر با اعتبار پنج میلیارد تومان در روستای علی‌آباد فخره و مدرسه ۶ کلاسه بانو محبوبه صمدی با اعتبار پنج میلیارد تومان در روستای کاغذی بخش کویرات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مجموعه چمن ورزشی شهید اسماعیلیان با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهر آران و بیدگل و مجموعه چمن ورزشی مدرسه سعدی با اعتبار یک میلیارد تومان در سفیدشهر با مشارکت آموزش و پرورش و خیران به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته وی، همزمان با هفته دولت، طرح‌های شهرداری آران و بیدگل شامل عملیات زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت بلوار مالک اشتر، خیابان شهید ملکیان و بلوار واصف با هزینه‌ای افزون بر ۱۶ میلیارد تومان بهره‌برداری و ساخت مجموعه ورزشی چمن مصنوعی با اعتبار ۲ میلیارد تومان در شهر آران و بیدگل آغاز می‌شود.

فرماندار آران و بیدگل اظهار داشت: زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت بلوار خلیج فارس، خیابان مفتح، خیابان افتخار الاسلام و بلوار آیت‌الله خامنه‌ای با هزینه‌ای افزون بر ۱۴ میلیارد تومان و ساخت پل بلوار مادر با اعتباری افزون بر ۲ میلیارد تومان از جمله طرح ‌های در حال اجرای شهرداری آران و بیدگل است.

وی اضافه کرد: شهرداری نوش‌آباد نیز همزمان با هفته دولت، ۲ هزار متر جدول‌گذاری معابر با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رساند و بلوک فرش ۷۵۰۰ متر مربع  از معبرهای شهر نوش‌آباد هم با هزینه‌ای افزون بر ۷۵۰ میلیون تومان انجام خواهد شد.

بایبوردی با اشاره به بهره برداری ۱۰ طرح‌ منابع طبیعی و آبخیزداری آران و بیدگل در هفته دولت با اعتبار نزدیک به ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان گفت: مدیریت جنگل‌های دست‌کاشت بیابانی این شهرستان با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان، ساخت تله رسوبگیر در اراضی بیابانی سفیدشهر با اعتبار افزون بر ۱۵۰ میلیون تومان، آبیاری و مراقبت ۲۸۳ هکتار از زمین های بیابانی سفیدشهر با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان، ساخت دکل دیده‌بانی روستای حسین‌آباد بخش کویرات با اعتبار افزون بر ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از جمله طرح ‌های قابل بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: مالچ‌پاشی همراه با نهالکاری و آبیاری ۳۰۰ هکتار از اراضی حسین‌آباد بخش کویرات با اعتبار یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان، نهالکاری مراقبت و آبیاری ۲۰۰ هکتار از زمین‌های سفیدشهر با اعتبار ۲ میلیارد تومان، مدیریت روان آب در شهر ابوزیدآباد با هزینه ۱۲۵ میلیون تومان، بذرپاشی زمین های شهر ابوزیدآباد، بادشکن غیرزنده در روستای قاسم‌آباد و قلمه‌کاری در تپه‌های ماسه‌ای با اعتبار ۲۸۰ میلیون تومان از دیگر طرح های قابل بهره‌برداری در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری آران و بیدگل است.

به گفته وی، در حوزه امور آب و فاضلاب شهری، عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع یزدل - علی آباد در بخش مرکزی به طول ۷۵۰۰ متر و اعتباری افزون بر ۴۵۰ میلیون تومان و با اشتغال‌زایی نزدیک به ۱۰۰ نفر از دیگر طرح ‌های قابل افتتاح در هفته دولت محسوب می‌شود.

فرماندار آران و بیدگل اضافه کرد: ساماندهی، لایروبی و تعریض بستر رودخانه سوک‌چم در شهر نوش‌آباد به طول پنج کیلومتر و اعتبار افزون بر یک میلیارد تومان از طرح‌های مهم حوزه منابع آب این شهرستان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطر نشان کرد: در ادامه اجرای طرح‌های بهداشت و درمان آران و بیدگل و تجهیز بیمارستان‌های منطقه، دستگاه اکسیژن‌ساز بیمارستان ثامن‌الحجج(ع) با تولید ۶۰۰ لیتر اکسیژن در دقیقه با اعتبار افزون بر سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان همزمان با هفته دولت راه‌اندازی می‌شود.

بایبوردی افتتاح طرح زمین چمن مصنوعی روستای محمدآباد بخش کویرات با اعتباری افزون بر ۲ میلیارد تومان با مشارکت اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل و دهیاری روستای محمدآباد را از دیگر طرح‌های آماده بهره‌برداری در هفته دولت اعلام کرد.

دوم تا هشتم شهریور ماه به مناسبت گرامی‌داشت یاد شهدای حادثه تروریستی سال ۱۳۶۰ به ویژه محمدعلی رجایی رییس جمهوری و محمدجواد باهنر نخست وزیر وقت با عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است.

شهرستان آران و بیدگل با جمعیت بیش از ۱۰۳ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها هفته دولت فرمانداران کاشان آران وبیدگل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت فرمانداران کاشان هفته دولت فرمانداران کاشان آران وبیدگل میلیارد تومان ۵۰۰ میلیون تومان ۲ میلیارد تومان بهره برداری بهره برداری مدرسه ۶ کلاسه آران و بیدگل اعتبار ۲ بخش کویرات هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۰۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون آموزشی آموزش و پرورش آران و بیدگل، ۵۱ درصد از دانش آموزان این شهرستان را مشغول به تحصیل در رشته‌های فنی وحرفه‌ای دانست وگفت: این نمایشگاه به منظور آماده‌سازی دانش‌آموزان برای انتخاب آگاهانه رشته تحصیلی در دوره متوسطه دوم بر اساس استعداد، توانایی، علاقه و نیاز‌های جامعه و آشناسازی آنان با رشته‌های تحصیلی و مشاغل راه اندازی شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مرتضی جمشیدی افزود: این رویداد در قالب ۱۴ غرفه دستاورد‌های هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و در رشته‌های فتو گرافیک، خیاطی، معماری و حسابداری و کامپیوتررا روایت می‌کند.
این نمایشگاه تا فردا از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ در محل هنرستان امام خامنه‌ای برای بازدید دانش آموزان دایر است.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل
  • ۳۰ میلیون مترمکعب آب در سازه‌های آبخیزداری اصفهان استحصال شد
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل