Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، دفترچه انتخاب رشته چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی اصلاح شد. ظرفیت های جدید و شرایط دانشگاه های علوم پزشکی در دفترچه اعلام شده است.

پیش از این ظرفیت پذیرش دستیاری حدود ۳۶۰۰ نفر در نظر گرفته شده بود که پس از اصلاح دفترچه، میزان ظرفیت به ظرفیت دوره چهل و هفتم تغییر یافت و از میزان ۳ هزار و ۶۲۷ نفر ظرفیت به ۴ هزار و ۲۹۴ نفر افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو برای داوطلبان فرصت مجددی در نظر گرفته شد و داوطلبان مجاز آزمون دستیار تخصصی پزشکی از ساعت ۱۰ صبح شنبه ۶ شهریور تا ساعت ۲۴ دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ فرصت دارند ۱۰۰ کدرشته محل را انتخاب کنند.

چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی سه شنبه ۸ تیرماه ۱۴۰۰ پس از دوبار تعویق برگزار شد. تعداد ۱۲ هزار و ۶۰۱ نفر در این دوره ثبت نام کردند که از این تعداد ۸۴.۵ درصد کارت ورود به جلسه را دریافت کردند. پس از اعلام نتایج اولیه ۷ هزار و ۳۹۴ نفر از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته شدند.

انتخاب رشته بر اساس کارنامه و نمره و رتبه های داوطلب در هر زیر گروه آموزشی و تنها از طریق سامانه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی صورت می‌گیرد.

پس از تکمیل و ارسال فرم انتخاب رشته – محل، درخواست تغییر، کاهش یا افزایش در رشته محل‌های انتخابی و یا ابطال فرم انتخاب رشته محل امکانپذیر نیست.

انتهای پیام/

نیوشا یعقوبی کد خبر: 1108584 برچسب‌ها آزمون

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آزمون انتخاب رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۷۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بابک ثابت با اعلام این خبر گفت: جاماندگان آزمون اسفند ۱۴۰۲ و دانشجویان پزشکی که تا پایان خرداد ماه تمامی بخش های خود را در دوران کارآموزی به اتمام رسانده باشند می توانند در آزمون امسال شرکت کنند.

دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی افزود: با توجه به تعداد دانشجویان، این آزمون به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و در مراکز آزمون الکترونیک دانشگاه های منتخب برگزار می شود.

کد خبر 6097864

دیگر خبرها

  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • کلید اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد
  • ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری افزایش یافت
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد