Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با صدور پیامی، انتخاب دکتر محمدمهدی اسماعیلی به سمت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، متن پیام تبریک رمضانعلی معتمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خطاب به وزیر فرهنگ و اسلامی دولت سیزدهم به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إن الله یأمرکم أن تؤدوا الأمانات إلی أهلها

جناب آقای دکتر محمد مهدی اسماعیلی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی سلام علیکم هفته دولت و سالروز شهادت دولتمردان شهید رجایی و باهنر، فرصتی برای بازخوانی اندیشه‌های نورانی و راه مقدس مردان بزرگی است که برای استقلال فرهنگی و فرهنگ ایمانی ایران اسلامی خون پاکشان را نثار کردند و شجره طیبه دین را آبیاری نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاسی به آموزه‌ها و رفتارهای قرآنی و مدیریت ممتاز شأن در اداره کشور، الگویی جاودانه برای دولت‌های ادواری گوناگون است تا مکتب ایمان و عزت همچنان سربلند و سرفراز بماند.

تقارن هفته دولت با تشکیل دولت مردمی آیه الله دکتر رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، اتفاق خجسته ای است که بار دیگر روحیه مردمی و کرامت بخشی شهیدان رجایی و باهنر به مردم را در دل‌ها زنده کرد. انتخاب هوشمندانه وزرایی که درد دین و دغدغه خدمت صادقانه دارند فرصت طلایی دیگری است تا در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی و در پاسخ به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سنگرهای کار و تلاش و خدمتگزاری، استوارتر از هر زمان بنا نهاده شود و مجاهدان راستین در نیل به آرمان‌های امام و شهیدان عزیز، به مجاهدتی دیگر مبادرت ورزند. فرهنگ یکی از جبهه‌های پر مخاطره‌ای است که همواره دشمنان در کمین آن نشسته اند تا چهره رحمانی و الهی این سرزمین فرهنگ پرور را خدشه پذیر کنند. اینک که با حسن انتخاب رئیس جمهور محترم و حسن اعتماد نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، راهبری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به جنابعالی سپرده شده، خدا را شاکریم که فرزندی فرهنگ شناس و مدیری درد آشنا سکان‌داری آن را عهده دار شده است. جنابعالی که به لطف حضرت حق سوابق و کارنامه‌ای درخشان در مسئولیت‌های متعدد مدیریتی، اجرایی، پژوهشی و فرهنگی داشته‌اید این بار نیز با علمی استوارتر در جبهه فرهنگی، حضور یافتید تا به آرمان‌های فرهنگی امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب لبیک گویید. بدین وسیله ضمن تبریک این مسئولیت خطیر و حساس بر خود لازم می‌داند از طرف خود و خانواده بزرگ فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و قاطبه اهالی فرهنگ هنر و رسانه خطه شهیدان و راست قامتان، برای آن عزیز در این سنگر مقدس آرزوی توفیق و سلامتی داشته و در جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌های اعلامی با تمام توان در جهت رشد فضائل و اعتلای فرهنگ و شکوفایی بیش از پیش هنر، ادب و دانش و بینش در عرصه فرهنگ، مجاهدانه در کنار وزیر فرهیخته و محترم برای خدمتگزاری بی منت به مردم آگاه، مؤمن و انقلابی حضور داشته باشیم.

رمضانعلی معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان

کد خبر 517762

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان کابینه دولت سیزدهم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان مدیرکل فرهنگ و ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۰۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسجد مهمترین پایگاه انقلاب اسلامی و پایگاه همه مردم است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: نهضت امام راحل وارد شصت و دومین سال حیات خود شد، این نهضت با مسجد و نام حضرت زهرا (س) آغاز شده است؛ انقلاب اسلامی فاطمی حدوث است و در طول همه سال‌های بعد با نام حضرت اباعبدالله (ع) مانا شده است و حسینی بقاست و این حرکت در مساجد و حوزه‌های علمیه تفسیر عملی می‌شود.

اسماعیلی گفت: در دولت مردمی این حرکت به نام نهضت بازگشت به مساجد نام گذاری شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه زیرساخت‌های فرهنگی در برخی مناطق کم برخوردار محدود است، این موضوعات به طور جدی پیگیری می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین گفت: برای آموزش هنر آمادگی داریم در مساجد اقداماتی را انجام دهیم. در مناطق محروم کشور نیز در دو سال اخیر بیش از صد هزار نفر را تحت تعلیم آموزش هنری قرار دادیم و آنها را توانمند کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری