Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@12:35:39 GMT

نیروهای جهادی نقش موثری در مقابله با کرونا دارند

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۴۲۹۱۳

نیروهای جهادی نقش موثری در مقابله با کرونا دارند

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد شنبه در حاشیه بازدید از مرکز نمونه گیری شهید فرجوانی اهواز اظهار داشت: در تمام دوران انقلاب هرکجا که مردم وارد میدان شدند، بن بست ها را شکستند و در کارها گشایش ایجاد شد. قطعا وقتی مردم میدان‌دار باشند مشکلات دیگر مفهومی ندارند.

وی افزود: در ابتدای شیوع کرونا به علت عدم حضور نیروهای مردمی با چالش ها و سختی هایی مواجه بودیم اما با ورود اقشار گوناگون مردمی از جمله روحانیت، سپاه، بسیج و دانشجویان هر کدام بخشی از کارهای زمین مانده را به دست گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اهواز انجام تست کرونا را یکی از اقدامات مهم امروز دانست و گفت: پیش از راه اندازی این مرکز، نمونه گیری کرونا  در فضای باز و در گرمای انجام می شد که با تلاش گروه‌ جهادی شهید فرجوانی و با کمک‌ مرکز بهداشت شرق اهواز این فضای بسیار خوب آماده شد.

وی با بیان اینکه مسجد جواد الائمه اهواز علاوه بر کرونا در جریان سیل و آب گرفتگی معابر بسیار فعال بود افزود: امروزه مساجد در تراز انقلاب اسلامی باید در کف میدان باشند و مشکل مردم را برطرف کنند.

موسوی فرد گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری دغدغه و اولویت کشور بحث کرونا بوده زیرا جان مردم در خطر است. خوشبختانه با راه اندازی این مرکز نمونه گیری، از مردم بدون دغدغه و به راحتی تست کرونا گرفته می‌شود که کار بسیار شایسته و قابل تقدیری است.

وی افزود: امیدوارم هرچه سریعتر شاهد کنترل بیماری در استان و در کل ریشه کنی این ویروس باشیم.

اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، سه شهرستان نارنجی و چهار شهرستان زرد کرونایی هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خوزستان اهواز ویروس کرونا خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۲۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی

 گروه جهادی تالیان نور که مجموعه‌ای از دانشجویان عضو بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور هستند؛ در طول سال با شناسایی مناطق محروم به عنوان محدوده هدف و ارائه خدمات فرهنگی، پزشکی و بازسازی منازل آماده خدمت رسانی به مردم این مناطق هستند.

این گروه جهادی در اقدامی خدا پسندانه و جهادی منازل مردم مناطق محروم روستای دولت‌آباد آقا واقع در شهر قنوات را بازسازی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد
  • ضرورت استعدادیابی و پرورش دانش آموزان نخبه با هدف پرورش مدیران نسل نو جهادی
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • اجرای طرح جهادی پلیس پاسخگو در خرم آباد
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم