Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست معرفی و رونمایی از کتاب «ارتباطات میان‌فرهنگی؛ نظریه و کاربرد» دوشنبه ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با همکاری انجمن علمی برنامه‌ریزی روابط فرهنگی و اجتماعی در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌‏شود.

در این نشست، امیرمحمد حاجی یوسفی (عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی)، سیدوحید عقیلی (رئیس پژوهشکده ارتباطات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات)، احسان شاه‌قاسمی (عضو هیأت علمی دانشگاه تهران) و محمدحسین شعاعی (مترجم کتاب و عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق (ع)) سخنرانی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیری این نشست را حسین حسنی (عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات) بر عهده دارد.

کتاب «ارتباطات میان‌فرهنگی» نوشته برایان جی.هورن و باری تومالین و ترجمه محمدحسین شعاعی است که ازسوی دانشگاه امام صادق (ع) در سال ۱۴۰۰ منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق نشانی زیر در برنامه شرکت نمایند:

www.skyroom.online/ch/ricac/communication

کد خبر 5292003

منبع: مهر

کلیدواژه: رونمایی کتاب پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات انتشارات دانشگاه امام صادق ع محمدرضا حکیمی درگذشت چهره ها تازه های نشر ادبیات داستانی محمد مهدی اسماعیلی ترجمه معرفی کتاب معرفی نشریات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رمان ایرانی علی محمد مودب ادبیات ایران محرم 1400 فلسفه عضو هیأت علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۸۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم اندیشی مسئله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود

در این هم اندیشی علمی با حضور و ارائه حجج اسلام و آقایان دکتر مسعود اسماعیلی، مهدی جمشیدی، دکتر ابوالفضل اقبالی، مهدی جهان، دکتر محمدرضا سنگری، دکتر محسن ردادی، دکتر محمدمهدی جهان پرور برگزار خواهد شد.

دبیر علمی این کرسی، دکتر سیدحسین فخرزارع می‌باشد.

هم اندیشی علمی با موضوع “مسئله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت” روز یکشنبه مورخ ۹ اردیبشهت ماه سال جاری ساعت ۰۹:۰۰ صبح به صورت حضوری در سالن جلسات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی: تهران، خیابان شهید احمد قصیر، خیابان پژوهشگاه و همچنین به صورت مجازی تحت نرم افزار اسکای‌روم برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • هم اندیشی مسئله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • میدان شهرت در ایران
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • نشست دوجانبه طالبان و هیأت ترکمنستانی