Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- درخواست سفر رئیس جمهور برای بررسی مشکلات اصفهان و توضیح فرایند انتخاب و صدور حکم شهردار از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در هفتمین جلسه شورای شهر اصفهان بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هفتمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان صبح امروز با محوریت بحث‌های تعیین اعضای ناظر باقی مانده در بخش‌ها و سازمان‌های مختلف سازمان شهرداری، رسیدگی به 4 لایحه و تقدیر و تشکر از نمایندگان کادر درمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ابوالفضل قربانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن خیر مقدم هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: جلسه علنی این هفته از شورای شهر اصفهان همزمان با آغاز به کار دولت سیزدهم مصادف شد که با رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی به دولت آقای رئیسی شاهد شکل‌گیری بارقه‌های امید در مردم هستیم. 

وی ضمن قدردانی از حضور رئیسی در خوزستان و رسیدگی به مسائل مردمان این استان، گفت: پس از گذشت نزدیک به یک دهه بار دیگر شاهد حضور مسئولین در میان مردم به ویژه در نقاط حائز اهمیت کشور هستیم. حضور رئیس جمهور در مناطقی که مردم با مشکلات عدیده‌ای دست وپنجه نرم می‌کنند همچون داروخانه ها، غسالخانه‌ای در بهشت زهرا برای همراهی با مردمی که به واسطه ویروس کرونا داغدار عزیزانشان شده‌اند و همینطور حضور ایشان در استان خوزستان که این روزها مشکلات عدیده‌ای دارد، بار دیگر امید را در مردم زنده کرد. 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان آنکه همه مردم ایران نسبت به مشکلات کنونی جامعه احساس ناراحتی می‌کنند، بیان کرد: اقداماتی از این دست موجب ایجاد امید و اعتماد دوباره به مرور در دل و ذهن مردم خواهد شد و امیدواریم به دنبال این اقدامات مشکلات مردم کاهش یابد. همچنین از ریاست جمهور خواستاریم که در فرصتی مناسب با سفر به استان اصفهان از نزدیک با مشکلات این شهر و منطقه آشنا شوند چرا که گرفتاری‌هایی که ناشی از خشکسالی و محیط زیست برای شهر اصفهان ایجاد شده کم نیستند که امید است با حضور وی و دستوراتش این مشکلات تعدیل شود. 

مطالبه شورای شهر اصفهان از دولت برای احیای زاینده‌رود/ مردم اصفهان انتظار عمل و تلاش دارندروایت تصویری تسنیم از جلسه انتخاب شهردار اصفهان"علی قاسم‌‌زاده" شهردار اصفهان شد

تعیین روزشمار ویژه مسئولان شورای شهر

قربانی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در میان سخنانشان اشاره داشتند که در ادامه فعالیت‌ها باید به صورتی عمل شود که اعتماد و امید مردم به دولت که پیش از این آسیب دیده است برطرف و ترمیم شود، همچنین ایشان در ادامه فرموند که باید برای وعده‌های مطرح شده از سوی مسئولان روزشمار تعیین شود که ما نیز باید این موضوع را در شورای شهر اصفهان پیگیری کنیم. 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن ابراز خوشحالی از حضور جوانان در شورای شهر اصفهان در دوره ششم، در ادامه نکات حائز اهمیت سخنرانی مقام معظم رهبری گفت: از دیگر مواردی که ایشان ذکر کردند حل مشکلات کشور به بحث تحریم‌ها موکول نشود چرا که با پیش فرض تحریم باید مشکلات حل شود و کشورما این قابلیت را دارد که بدون اتکا به کشورهای خارجی بسیاری از مشکلاتش را مرتفع سازد. 

وی پیرامون انتخاب شهردار در هفته گذشته مطابق با فرایند تعریف شده از سوی شورای اسلامی شهر، اظهار داشت: در هفته گذشته مهم‌ترین تصمیم شورای اسلامی شهر که همان بحث انتخاب شهردار است را اتخاذ کردیم. شاید بسیاری از مردم شریف اصفهان و حتی خواص هم ندادند که شورای اسلامی شهر برای انتخاب شهردار چه مسیری را طی کرده است. 

قربانی با بیان آنکه شورای اسلامی شهر اصفهان برای تعیین شهردار منتخب خود طبق قانون یک ماه فرصت دارد، بیان داشت: شورای شهر اصفهان پس از استقرار خود، شهردار منتخب خود را در روز 4 شهریورماه انتخاب کردند. اما در این راستا تلاش‌های عدیده‌ای صورت پذیرفت که شاید مردم ما تنها در جریان مباحث رسانه‌ای انتخاب شهردار هستند چراکه برخی از اعضای شورای شهر اصفهان گاهی شبانه‌روز مشغول انجام این امر مهم بودند.

وی افزود: در مرحله نخست فرایند تعیین شده مشارکت مردم را در انتخاب شهردار داشتیم، از دیگر ویژگی‌های مهم این فرایند حضور جدی جوانان بود و باید گفت که عمده کارهای این فرایند را اعضای جوان شورای شهر پیش بردند. همچنین مسئله مرتبط با تعیین شاخص‌ها نیز با استفاده از نقطه نظرات مردم و سپس معرفی کسانی که واجد شرایط هستند از سوی مردم، نخبگان و اعضای شورای شهر صورت گرفت. 

دشوارشدن انتخاب شهردار به‌موجب ابلاغیه جدید وزارت کشور

نایب رئیس شورای شهر اصفهان ادامه داد: ما در این دوره با توجه به ضوابط جدید تعیین شده از سوی وزارت کشور در آئین نامه انتخاب شهردار با محدودیت جدیدی مواجه بودیم که مباحث مربوط به مدرک تحصیلی و مدت خدمت در مدیریت ارشد و یا حضور یا عدم حضور در مدیریت‌های شهری از این دست محدودیت‌ها و مسائل ابلاغ شده از سوی وزارت کشور بود. 

وی با بیان آن‌که روند تعریف فرایند انجام شده با این آئین‌نامه موجب حرکت آهسته فرایند شد، اظهار داشت: به واسطه ابلاغیه جدید بخشی اعظمی از کسانی که مردم معرف آن‌ها به شورای شهر بودند به‌موجب آن‌که ویژگی‌های ضروری وزارت کشور را دارا نبودند، در این بخش حذف شدند. در نهایت تعداد محدودی باقی مانند. پس از بررسی‌های دقیق رزومه‌های این افراد در نهایت 5 نفر به مرحله نهایی راه یافتند. 

همخوانی دقیق 2 منتخب مرحله نهایی انتخاب شهردار اصفهان با شعار اعضای شورا

قربانی افزود: در مصاحبه صورت گرفته با 5 نفر منتخب در نهایت به 2 نفر دست یافتیم که این افراد شامل کسانی بودند که همخوانی دقیقی را با شعار شورای شهر ششم که همان توجه بهتر و بیشتر به زندگی مناسب در اصفهان است را داشتند. این افراد با توجه به مسئولیت‌های پیشین خود علاوه بر آنکه در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی صاحبت نظر بودند بلکه خدمات شایانی را ارائه و در نهایت قاسم زاده که خود یکی از فعالان فرهنگی اصفهان و از مدیران حوزه فرهنگی در شهرداری بوده‌ با رأی قاطع اعضای شورای به عنوان شهردار انتخاب شد. 

وی با اشاره به آنکه علی قاسم زاده به عنوان سی و هشتمین شهردار اصفهان در تاریخ شهرداری اصفهان انتخاب شده است، تصریح کرد: در ارتباط با ایشان احتیاجی به معرفی نیست اما گفتن برخی مسائل خالی از لطف نیست. ایشان ضمن آنکه تحصیلکرده حوزه و دانشگاه هستند از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس هستند و شاید کسی این مطلب را نداند که آقای قاسم زاده برای جانبازی خود هیچ پرونده‌ای در سازمان مربوطه تشکیل نداده‌اند.

دیدگاه دوره جدید مدیریت شهری به مسائل، دیدگاهی فرهنگی است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان  با بیان آنکه جامعه فرهنگی شهر، نخبگان و خواص شناخت مناسبی از شهردار منتخب شورای اسلامی شهر دارند ادامه داد: انتخاب ایشان دقیقاً در راستای تغییر رویکرد شورای اسلامی شهر کنونی بود. این معنایش آن نیست که اگر شهرداری با رویکرد فرهنگی آمد به دیگر مسائل خدماتی و عمرانی شهر نمی‌پردازد اما دیدگاه دوره پیش رو به فعالیت‌ها دیدگاهی فرهنگی است. همانطور که مقام معظم رهبری به این نکته اشاره داشتند که بسیاری ازمشکلات ما معضلات فرهنگی است و باید نگاه عمده ما به مسائل، نگاه فرهنگی باشد. 

وی ضمن قدردانی از فعالیت مدیران و کارکنان ادوار گذشته، گفت: اگر دوستان در سالهای قبل از انقلاب و اوایل آن وضعیت شهر به لحاظ گستردگی، فضای سبز، خدمات را به یاد داشته باشند فاصله زیاد ما را با آن زمان متوجه خواهند شد چرا که اکنون خدمات بسیار خوبی در اختیار مردم اصفهان قرار داد که باید در همین راستا فعالیت‌های بهتر و بیشتری صورت پذیرد.

در امر انتخاب شهردار شاهد بداخلاقی‌هایی بودیم

قربانی افزود: امیدواریم در دوره پیش رو عقب ماندگی‌های موجود کنونی در شهر را جبران کنیم. در مسیر انتخاب شهردار اصفهان شاهد بداخلاقی‌هایی هم در فضای مجازی و هم از سوی رسانه‌ها بودیم که این امر به موجب نداشتن اطلاعات کافی صورت پذیرفته اما در واقعیت صحیح نیست. در انجام تمامی مراحل فرایند به طور مستقیم با مسئولان وزارت کشور در تماس بودیم که با مجوز ایشان این فرایند را به پایان رساندیم. 

نایب رئیس شورای شهر اصفهان پیرامون حواشی صورت گرفته در انتخاب شهردار کلانشهر اصفهان گفت: ملاحظات ما نسبت به گزینه‌های شهردار جز ملاحظات کار، توانمندی و شاخص‌ها هیچ ملاحظه دیگری نبوده است. تأکید می‌کنم که ملاحظه دیگری همچون ارتباط دوستی و خویشاوندی که در سال‌ها قبل صورت گرفته در کار نبوده، همچنین اعضای شورای شهر دقت لازم را داشتند که هیچ جانبداری در امر انتخاب شهردار صورت ندهند. 

وی افزود: خوشبختانه سابقه شایان اعضای شورای شهر نشان دهنده ویژگی‌های آنها است. به قطع اگر شهردار در آینده از قوانین تخطی کند و در انجام وظایف مشکل داشته باشد و ناتوان از انجام کارهای محول شده از سوی اعضای شورا باشند هیچ ملاحظاتی نسبت به ایشان انجام نخواهد شد. به نوعی می‌توان گفت کسانی که با این ظن و گمان مواردی را مطرح کردند دچار خطای استراتژیک شدند. 

قربانی با بیان آنکه امروز میهمانانی از حوزه بهداشت و سلامت در جمع شورای اسلامی شهر حضور دارند خاطر نشان کرد: روز گذشته مقام معظم رهبری اشاره داشتند که یکی از کارهای مهم دولت، رسیدگی به بحث کرونا است که در همین راستا مدیریت شهری باید پیرامون این موضوع هر آنچه که در توان دارد برای کاهش آلام مردم انجام دهد. 

وی با بیان آنکه مقام معظم رهبری به بحث پیشران های اقتصادی از جمله مسکن اشاره داشتند، بیان کرد: امیدواریم مدیریت شهری در آینده اقدامات ویژه‌ای را متناسب با توصیه و خواسته مقام معظم رهبری رقم زند. مشکلاتی که برای صدور پروانه ساخت و مورادی از این دست هست باید به سرعت برطرف شود. 

تقدیر و تشکر از کادر درمان

در ادامه جلسه علنی امروز شورای شهر اصفهان از منصوره ابوفاضلی رئیس مرکز بهداشت شماره 2 اصفهان، محمد سلطانی مدیر داروخانه‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، حمید ترکزادی رئیس مرکز بهداشت شماره یک اصفهان، سارا افشاری معاون مرکز بهداشت شماره یک اصفهان، محمدباقر رضاعلی معاون مرکز بهداشت شماره 2 اصفهان به عنوان نمایندگان کادر بهداشت و سلامت تقدیر و تشکر به عمل آمد. 

در همین راستا غلامحسین صادقیان عضور شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: متناسب با تأکید رهبر معظم انقلاب کرونا اکنون معضل کنونی کشور است که این دوستان نیز جزئی از کادر زحمت کش درمان هستند که با تلاش‌های شبانه‌روزی‌شان اکنون زیرساخت‌های لازم برای واکسیناسیون در شهر اصفهان تأمین شده است. 

وی افزود: اکنون 64 لاین و قابلیت تأمین 32 هزار نفر روزانه را دارا هستیم و در صورتی تأمین واکسن مورد نیاز زیرساخت لازم را برای تأمین تا سقف 50 هزار نفر روزانه در 3 شیفت را داریم که در این صورت می‌توانیم تا موعد مقرر یعنی پایان آبان ماه 60 درصد از مردم اصفهان را واکسینه کنیم. 

عباس حاج رسولی‌ها، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز پیرامون مسائل و مشکلات پیش آمده به موجب ویروس همه‌گیر کرونا، بیان داشت: بیمارستان‌ها برای پذیرش بیماران کرونایی به شدت تحت فشار هستند، طبق گفته امام(ره) در آن زمان مسئله اصلی ما جنگ است و مسئله امروز ما نیز دفاع از سلامت مردم است. خواهشمندم دولت جدید در اسرع وقت واکسن را به صورت عادلانه به همه شهرها برسانند. 

گسست اجتماعی؛ مسئله مهم مورد غفلت در میان مسئولین و نخبگان

در ادامه هفتمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان مصطفی نباتی‌‌نژاد در نطق میان دستور خود گفت: ما در شهری زندگی می کنیم که لقب‌های مختلفی همچون نصف جهان، گنبد فیروزه‌ای دارد و اصفهان شهر پارادوکس‌ها است. اگر شهر کاشی‌های فیروزه‌ای است در کنار آن شهر کاشی‌های شکسته نیز هست، اگر در شاخص‌های توسعه‌ای در رتبه بالایی قرار دارد اما در شاخص‌های اجتماعی چنگی به دل نمی‌زند.

وی با اشاره به آنکه وجود این پارادوکس‌های دلایل مختلفی دارد، افزود: مسائل مختلف در شهر وجود دارد که می‌‌توانیم با همراهی و هم‌افزایی که در بین مردم، نخبگان، مسئولین تفاهمی بر سر مسئولین ایجاد کنیم بر سر ریشه‌های مسائل را با یکدیگر به توافق برسیم چرا که تفاوت در نگاه و ریشه مسئله داریم که خود مسئله است.

عضو شورای شهر اصفهان بیان کرد: در عین حال متناسب با ریشه‌های مسئله باید راهکارهایمان را ارائه دهیم. مسائل مختلف اصفهان اعم از پیر شدن جمعیت، مهاجرت اقشاری با پایگاه اقتصادی اجتماعی نسبی پایین به شهر و مهاجرت پایگاه اقتصادی اجتماعی بالا از شهر به پایتخت و مهاجرت به کشورهای دیگر از جمله این مشکلات است. همچنین از علت‌های مهاجرفرست بودن اصفهان می‌توان به تغییرات اقلیمی، خشکی زاینده رود، افزایش روز افزودن آلودگی‌های محیطی و شرایط اشتغال نامطلوب برای فارغ التحصیلان اشاره کرد. 

وی با بیان آن‌که یکی از مسائل مهم مورد غفلت در میان نخگبان و مسئولین جامعه، بحث گسست اجتماعی است که ریشه‌ای تاریخی دارد، خاطر نشان کرد: میزان همدلی و ارتباط میان اقشار و گروه‌های مختلف جامعه در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و غیره پایین است. تاب‌آوری جامعه بعضاً پایین آمده است که نمود آن را در نارضایتی‌های اجتماعی شاهدیم که بخشی از آن ریشه در مسائل امروز اقتصادی و کرونا دارد. 

نباتی‌نژاد افزود: شورای شهر علاوه بر بحث انتخاب شهردار و مسئولین شهرداری می تواند در پیگیری حل بسیاری از مسائل ایفای نقش کند و هنگامی که به ریشه مسائل نگاه می‌کنیم به سه نکته مهم یعنی عدم وجود نگاه مدیریت یکپارچه، رواج نداشتن فرهنگ تصمیم‌گیری مبتنی بر شواهد در میان مسئولین شهری و بحث تحقق فرهنگ مطلوب مدیریت جهادی می‌رسیم که از همکاران در شهرداری ودر سطوح مختلف استدعا دارم که پیام شورای ششم را مبنی بر فعالیت 24 ساعته و 7 روزه در پاسخگویی به انتظارات مردم جدی گیرند. 

شهردار اصفهان، شهردار همه مردم است

عضو شورای شهر خاطر نشان کرد: به برخی گروه ها و اقشار خاص تذکر می‌دهم که شهردار اصفهان شهردار گروه خاصی نیست و شهردار همه مردم و دو میلیون شهروند است و باید توزیع خدمات و امکانات را متناسب با نیازها به مردم و در بخش های مختلف تخصیص دهد. 

همچنین در ادامه جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر غلامحسین صادقیان در نطق میان دستور خود پیرامون وضعیت نامناسب پیش آمده به موجب همه گیری ویروس کرونا در اصفهان گفت: روزانه 3هزار و 600 نفر در بیمارستان‌ها بستری می‌شوند این در حالی است که در پیک چهارم این آمار 2 هزار و 600 نفر بود. میزان بستری روزانه به حدود 650 تا 700 رسیده است که این میزان بستری یعنی تعطیل کردن یک سری خدمات معمول مورد نیاز مردم که در آینده عوارضش مشخص می‌شود و همچنین کاهش کیفیت مراقبت را به همراه دارد.

وی افزود: شواهد نشان می‌دهد بعضی از نهادها و ادارات مسئله کرونا را تنها در سخن اول می‌دانند اما در عمل به آن توجهی دارند .از استاندار اصفهان به عنوان رئیس ستاد کرونا درخواست دارم نسبت به بسیج امکانات جهت کمک در پیشگیری و درمان بیماری کرونا اقدام کند و از واحدهای نظارتی انتظار داریم که مداخله نمایند و با نهادهای همکاری لازم را داشته باشند. 

عضوی شورای شهر اصفهان با بیان آنکه در اجرای پروتکل مهم‌ترین اقدام واکسیناسیون است اظهار داشت: در حوزه دانشگاه علوم پزشکی 28 درصد دز اول و 13 درصد دز دوم را دریافت کرده‌اند، خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی امکانات لازم را جهت تأمین روزانه 100 هزار واکسن را دارد، از نمایندگان مجلس خواستاریم که در راستای تأمین واکسن که اولویت کشور است از دولت مطالبه‌های لازم را داشته باشند. 

وی ضمن تشکر از شهرداران مناطق مختلف به موجب همراهی در امر کرونا خاطرنشان کرد: از سرپرست شهرداری منطقه 6 برای تجهیز مرکز واکسیناسیون گلستان شهدا و مصلی تشکر می‌کنیم. 

صادقیان پیرامون مبحث انتخاب شهردار اظهار داشت: همشهریان گرامی پس از گذشت 20 روز از مهلت قانونی یک ماه انتخاب شهردار منتخبین شما در شورای اسلامی فرد مورد نظر را انتخاب نمودند که در حال انجام اقدامات قانونی جهت صدور حکم توسط وزارت کشور است، طی تبادلات نظر صورت گرفته در نهایت دو نفر از نیروهای انقلابی به مرحله نهایی رسیدند که آقای قاسم زاده به اتفاق آرا به عنوان شهردار منصوب شدند. 

وی خاطر نشان کرد: اعضا به صورت قاطع از شهردار اصفهان برای خدمت به مردم اصفهان دفاع خواهند کرد، و این برای نخستین بار است که فردی با سبقه فرهنگی و اجتماعی به عنوان شهردار اصفهان انتخاب شده است.

تنها دستور امروز پیرامون بابت انتخاب اعضای منتخب شورای اسلامی شهر جهت حضور در جلسات مجامع کمیسیون ها هیئت مدیره شهرداری بود که تمام گزینه‌های پیشنهادی به اتفاق آراء تأیید شدند. 

علی صالحی سخنگوی شورای شهر در تذکری به سرپرست شهرداری اصفهان اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های میدانی صورت گرفته در برخی کارگاه‌های عملیاتی، پروژه‌های عمرانی شهر دچار توقف و رکود فعالیت شده‌اند که از جمله آن می‌توان به تعریض پل فردوسی و تقاطع غیر همسطح شهید کشوری اشاره کرد و  از جناب آقای بوژ مهرانی تقاضا داریم در راستای بازدیدشان در بخش‌های مختلف توجه ویژه‌ای به پروژه‌های عمرانی داشته باشند که حتی شاهد یک روز تأخیر هم نباشیم. 

منوچهر مهروری پورعضو شورای شهر اصفهان نیز با بیان آنکه در شرایط خاص کرونایی قرار داریم، گفت: هر روزه شاهد رکوردی تازه در آمار مرگ و میر بیماران کرونایی هستیم. بیش از یک سال و نیم است زندگی مردم ما دستخوش تغییرات است و زمان خاصی برای پایان آن متصور نیستند، شک‌های فراوانی به زندگی مردم وارد شده، خدمات دچار تحول شده و در این شرایط خاص بسیاری از همکاران ما در شهرداری در حال ارائه خدمات هستند. 

وی افزود: بسیاری از مردم نیز برای رفع امورات خود به شهرداری‌ها مراجعه می‌کنند که امر زیبنده نیست و از سرپرست شهرداری خواستاریم که ارائه خدمات غیر حضوری را افزایش دهند. 

انتهای پیام/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان مرکز بهداشت شماره شورای شهر اصفهان مقام معظم رهبری اعضای شورای شهر انتخاب شهردار شهردار اصفهان خاطر نشان شهردار منتخب اشاره داشتند مردم اصفهان داشته باشند وزارت کشور شده از سوی قاسم زاده جلسه علنی شاخص ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۰۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، اولین جلسۀ شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان در بیمه سرمد شعبۀ این استان برگزار شد.

در این جلسه، که 29 فروردین‌ماه و با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، برنامۀ عملیاتی شورا در سال جدید تبیین و راهکارهای تحقق برنامه توسط اعضا بررسی شد. همچنین بر مشارکت، همدلی و همسویی شرکت‌های بیمه به‌عنوان مهم‌ترین ابزار تحقق برنامه‌های تدوین‌شده تأکید شد.

به‌جهت ضرورت تسریع در ارائۀ پاسخ به گزارشات مورد درخواست نهادهای ناظر همچون سازمان امور اقتصادی و دارایی و استانداری، در مورد همکاری شرکت‌های بیمه در ارائۀ آمار و اطلاعات موردنظر بحث و تبادل نظر شد تا پاسخ مکاتبات در سریع‌ترین زمان ممکن جمع‌آوری و ارسال گردد.

لزوم اتخاذ رویه‌های یکسان در مناقصات بیمه‌ای استان از دیگر موارد موردبحث شورا بود، همچنین در این جلسه بررسی ساختارهای تشکیل کمیتۀ فنی و مناقصات در دستور کار قرار گرفت.

از دیگر موارد موردبحث در این جلسه، برنامه‌ریزی جهت برگزاری همایش‌های فرهنگی و ورزشی برای خانوادۀ همکاران صنعت بیمه و همچنین برگزاری مسابقات ورزشی بین کارمندان شعب استان اصفهان بود.

در پایان جلسه، به‌جهت استفاده‌ از‌ ظرفیت‌های شبکۀ فروش استان و همچنین رسیدگی به درخواست‌های صنفی و مشکلات ایشان، بر تشکیل جلسات هیئت‌رئیسۀ شورا به‌صورت فصلی با مسئولین انجمن صنفی نمایندگان تأکید شد.

دیگر خبرها

  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • کارنامه سه ساله به روایت اعضای شورای شهر اصفهان
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا
  • تیزر | گفت‌وگوی ایمنا با اعضای شورای شهر اصفهان
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • ببینید | درخواست فوری شهردار حاجی‌آباد از مردم؛ اوضاع خراب است!
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است