Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان کشورمان در روز ششم بازی‌های پارالمپیک در ۶ رشته به رقابت با حریفان خواهند پرداخت.

خبرگزاری میزان - روز ششم بازی‌های پارالمپیک توکیو امروز (دوشنبه، هشتم شهریورماه) با رقابت‌های تیراندازی برای نمایندگان کشورمان آغاز خواهد شد. نمایندگان کشورمان در این روز در رشته‌های بسکتبال با ویلچر، پارادوومیدانی، پاراوزنه‌برداری، پاراتیروکمان، پاراتیراندازی و والیبال نشسته به رقابت با حریفان خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسگری از رسیدن به یک چهارم نهایی بازماند

فرزانه عسگری کماندار ایران در بازی های پارالمپیک 2020 امروز دوشنبه در مرحله یک هشتم نهایی کامپوند انفرادی با «ویرجیلیو» ایتالیایی به رقابت پرداخت.

عسگری در این مرحله با نتیجه 135 به 136 و با یک امتیاز کمتر نسبت به حریف خود شکست خورد و از رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی بازماند. 

راند اول این دیدار با نتیجه 29 بر 27 به سود کماندار ایتالیا به پایان رسید. در راند دوم عسگری موفق شد با نتیجه 27 بر 25 به برتری برسد. 

دو تیرانداز در راند سوم به تساوی 28 – 28 رسیدند و راند چهارم هم 27-27 تمام شد. در راند پنجم اما عسگری یک امتیاز از حریفش کم آورد و 26 به 27 نتیجه را واگذار کرد.

 محمدرضا زندی دیگر نماینده ایران است که در ماده W۱ انفرادی مردان کار خود را از ساعت ۱۷:۳۰ در مرحله یک هشتم آغاز می‌کند. 

عسکری: رقابت پایاپایی با حریف ایتالیایی داشتم/ امیدوار به آینده هستم

فرزانه عسگری در خصوص مسابقه با حریف ایتالیایی اظهار داشت: ابتدا باید بگویم حریف ایتالیایی جایگاه بالاتری نسبت به من در رنکینگ داشت با این حال رقابت نزدیکی با این کماندار داشتم.

وی افزود: من با اختلاف یک امتیاز به حریفم باختم و اگر یکی از تیرهایم را به جای هفت، می توانستم 9 بزنم بازی را با پیروزی پشت سر می گذاشتم با این حال در یک مقطعی تمرکزم از دست رفت و متاسفانه بازی را واگذار کردم و از دور رقابت ها کنار رفتم.

عسگری در پایان گفت: ما باید پایان امسال در رقابت های قهرمانی جهان شرکت کنیم و بازی های پاراآسیایی هم پیش رویمان قرار دارد. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. به آینده امیدوار هستم.

*شجاعی به فینال تفنگ بادی 10 متر R2 رسید

در آغاز ششمین روز از بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو، مسابقات تیراندازی ماده تفنگ بادی 10 متر R2 ایستاده در مرحله مقدماتی برگزار شد. در این رقابت رقیه شجاعی بانوی ملی‌پوش کشورمان با 20 حریف از کشورهای اسلواکی، چین، اوکراین، کره جنوبی (2 نفر)، چین (2نفر) ، سوئد، تایلند (2 نفر)، لهستان، اندونزی، آلمان، استرالیا، ترکیه (2 نفر) ، آمریکا، هند و بریتانیا (2 نفر) رقابت کرد.

شجاعی در این مسابقه که در مرکز تیراندازی آساکا برگزار شد و هر تیرانداز 60 تیر را شلیک کرد، 624.1 امتیاز به ثبت رساند و در رده پنجم قرار گرفت و موفق به صعود به فینال شد.

از میان 21 تیرانداز شرکت کننده و علاوه بر شجاعی، نمایندگان اسلواکی، کره جنوبی، اوکراین، چین (2 نفر)، هند و سوئد جواز صعود به فینال را کسب کردند.

فینال این مسابقات از ساعت 11 به وقت محلی (6:30 به وقت تهران) آغاز خواهد شد.

برنامه کامل روز ششم نمایندگان ایران به شرح زیر است (ساعت اعلام شده به وقت تهران است):

دوشنبه هشتم شهریور:

*تیراندازی:

در ماده تفنگ بادی ۱۰ متر R۲ کلاس SH۱ - مرحله مقدماتی از ساعت ۴ صبح - ۸ نفر برتر از بین ۲۱ تیرانداز راهی فینال می‌شوند - فینال از ساعت ۶:۳۰ صبح

*دوومیدانی:

امیر خسروانی در پرش طول T۱۲ - ساعت ۵ صبح

*وزنه‌برداری:

سامان رضی در دسته ۱۰۷- کیلوگرم - ساعت ۶:۳۰ صبح

*بسکتبال با ویلچر:

ایران - آلمان در پنجمین بازی از مرحله گروهی - ساعت ۷ صبح

*تیراندازی با کمان:

فرزانه عسگری در کامپوند انفرادی - مرحله یک‌هشتم نهایی از ساعت ۴:۴۷ با «ماریا آندره‌آ ویرگیلیو» از ایتالیا -برگزاری مراحل یک‌چهارم نهایی تا فینال تا ساعت ۹ صبح

محمدرضا زندی در W۱ انفرادی - مرحله یک هشتم نهایی از ساعت ۱۳:۵۱ با «جی لی» از چین - برگزاری مراحل یک‌چهارم نهایی تا فینال تا ساعت ۱۶:۱۵ بعدازظهر

*وزنه‌برداری:

منصور پورمیرزایی در دسته ۱۰۷+ کیلوگرم - ساعت ۱۴

*دوومیدانی:

الناز دارابیان در پرتاب دیسک F۵۳ - ساعت ۱۴:۴۰
مهدی اولاد در پرتاب وزنه F۱۱ - ساعت ۱۵:۱۶
نورمحمد آرخی در پرتاب وزنه F۱۱ - ساعت ۱۵:۱۶

*والیبال نشسته:

ایران - برزیل در دومین بازی از گروه B - ساعت ۱۶ بعدازظهر

بیشتر بخوانید: پارالمپیک توکیو| نوری مدال طلای جودو را بر گردن آویخت/ خیرالله‌زاده سومین طلایی کاروان ایران لقب گرفت/ مختاری و صلحی‌پور نقره‌ای شدند + عکس و فیلم

انتهای پیام/

برچسب ها: پارالمپیک پارالمپیک توکیو پاراوزنه برداری والیبال نشسته بسکتبال با ویلچر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پارالمپیک توکیو پارالمپیک پارالمپیک توکیو پاراوزنه برداری والیبال نشسته بسکتبال با ویلچر بازی های پارالمپیک پارالمپیک توکیو یک چهارم نهایی مرحله یک هشتم وزنه برداری تفنگ بادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۴۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت دقیق پخش فینال جام ملت‌های فوتسال بین ایران و تایلند

تیم ایران در مرحله نیمه نهایی توانست در یک بازی سخت و نفس‌گیر در ضربات پنالتی ازبکستان را شکست دهد و تایلند در همین مرحله تاجیکستان را از پیش رو برداشت. گفتنیست که شگفتی این دور از رقابت‌ها حذف ژاپن قهرمان دور قبلی در مرحله گروهی رقابت‌ها بود.

سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • رقیه شجاعی از راهیابی به فینال تفنگ سه وضعیت بازماند
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش فینال جام ملت‌های فوتسال بین ایران و تایلند
  • مدال نقره پاراتیراندازی در جام جهانی کره جنوبی
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد
  • جام جهانی پاراتیراندازی کره جنوبی؛ شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد