Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@00:52:04 GMT

اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال برای افتتاح اورژانس ملایر

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۶۸۳۰

اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال برای افتتاح اورژانس ملایر

ابراهیم جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به افتتاح بخش اورژانس جدید بیمارستان امام حسین(ع)شهرستان ملایر اظهار کرد: این پروژه روز گذشته با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال با حضور مسوولان استان و شهرستان ملایر افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی همدان در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۲۰۰ متر مربع به بهره‌برداری رسید گفت: این بخش رادیولوژی، سیتی‌اسکن با ۳۲ تخت بستری و ۶ تخت مانیتور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا با بیان اینکه عملیات ساخت این پروژه از سال ۹۷ آغاز و در شهریور ماه ۱۴۰۰ تکمیل شد افزود: راه‌اندازی این مرکز خدماتی می‌تواند در ارتقای ارائه خدمت به مراجعین نقش به سزایی داشته باشد.

وی با اشاره به شرایط بیماری کرونا در همدان رعایت پروتکل های بهداشتی را لازم دانست و گفت: رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری‌های لازم توسط مردم در عبور از پیک پنجم راهگشا و اثرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان دانشگاه علوم پزشکی افتتاح اورژانس بیمارستان ملایر دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا رادیولوژی سی تی اسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۶۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، امیر بهرامی هدف از این رویداد ترغیب دانش‌آموزان وشهروندان به رعایت فرهنگ ترافیک، استفاده از حمل و نقل عمومی، رعایت ایمنی در سفر‌های درون‌شهری، مشارکت سازمان‌های مرتبط و نهاد‌های مردمی و نیز توجه ویژه به عابرین پیاده، موتورسواران برشمرد.

او تصریح کرد: راهبرد افزایش ایمنی در حمل و نقل و کاهش تصادفات نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی و البته همراهی شهروندان است و در همین راستا اهتمام تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله، آموزش و پرورش، پلیس راهور، سازمان تبلیغات، صداوسیما، مسؤولان اجرایی و سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها و حتی رسانه‌ها را می‌طلبد.

سرپرست سازمان مدیریت ومهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری همدان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان یکی از افراد اصلی هدف در آموزش‌های ایمنی ترافیکی هستند، گفت: این طرح تا اواخر خرداد ماه امسال نیز در پارک ترافیک شهرداری ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر