Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@22:52:49 GMT

پایان مرحله سوم انتخاب شهردار اراک

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۰۹۳۴

پایان مرحله سوم انتخاب شهردار اراک

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، اعضای شورای اسلامی دوره ششم شهر اراک پس از نشستن بر روی کرسی نمایندگی مردم شهر مشورت‌ها را برای انتخاب شهردار آغاز کرده و در مرحله اول ۴۳ نفر را شناسایی کردند.

اعضای شورای شهر اراک در مرحله دوم با ارزیابی این افراد در نهایت ۱۰ نفر را برای ارائه برنامه انتخاب و این امر را به آن‌ها ابلاغ کردند و از آن‌ها خواست تا برنامه‌های اجرائی خود را برای عملیاتی کردن ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله سوم اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک از گزینه‌های مورد نظر برای تشریح حضوری برنامه‌های ارائه شده دعوت کردند که یک نفر حضور نیافت و ۹ گزینه در جلسات غیرعلنی شورا برنامه نامزد‌های تصدی پست شهرداری کلان‌شهر اراک را ارائه دادند.

خسروانی سخنگوی شورای شهر اراک از پایان دور اول مصاحبه‌های گزینه‌های شهرداری خبرداد و گفت: بر اساس رأی اعضا در نهایت ۳ نفر به دور نهایی راه خواهند یافت و در مصاحبه جدید حضور پیدا می‌کنند.

این ۹ نفر که برنامه‌های خود را در جلسات شورا ارائه دادند به شرح زیر هستند.

سید مهدی حسینی، دانشجوی دکترای طراحی شهری، با سوابق شهردار فعلی شهر ساوه، معاونت برنامه‌ریزی امور عمرانی فرمانداری ساوه، معاون شهرسازی شهرداری ساوه و معاون عمرانی شهرداری ساوه محمد جعفرپور، دکترای جغرافیا و برنامه ریزی شهری، با سوابق سرپرست فعلی شهرداری اراک، سرپرست شهرداری شهر اراک و مدیرعاملی سازمان آرامستان شهرداری اراک محمد صادق قائمی، کارشناس ارشد مدیریت اجرائی با سوابق معاون فنی فعلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی و مدیرکلی نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی عباس ملک حسینی، استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، دارای دکتری جغرافیا وبرنامه ریزی شهری با سوابق ریاست دانشگاه‌های آزاد ملایر و اراک، دبیری منطقه ۵ دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آشتیان علیرضا کریمی، دکترای حقوق با سوابق فرمانداری شهرستان خمین به مدت سه سال در دولت دهم غلامعباس آجرلو دارای دکترای مدیریت با سوابق عضو و سخنگوی اسبق شورای اسلامی شهر اراک در دوره چهارم احسان شریفی دارای کارشناس ارشد مدیریت اجرائی و فناوری اطلاعات، با سوابق قائم مقام اسبق معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، شهرداری مناطق مختلف تهران و سازمان منطقه آزاد کیش محمد عسگری با مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرائی و مهندسی صنایع با سوابق معاون اسبق خدمات شهری شهرداری اراک، عضو فعلی شورای اسلامی شهر اراک، مدیرعامل باشگاه شهرداری اراک و مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری علیرضا محمودی دارای مدرک دکتری برنامه‌ریزی شهری و با سوابق معاون اسبق خدمات شهری شهرداری اراک، عضو ادوار شورای اسلامی شهر اراک مدیر کلی امور شهری و شورا‌های اسلامی شهرداری زنجان

مردم کلانشهر اراک که بیش از ۶۲۰ هزار نفر جمعیت دارد سالهاست از مدیریت ضعیف شهری و نبود نگاه بلند مدت و اجتماعی به این کلانشهر رنج می‌برند و حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم اعضای شورای ششم کلانشهر اراک در مرحله چهارم انتخاب شهردار ودر نهایت چه کسی را بر صندلی شهرداری اراک خواهند نشاند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری اراک شورای شهر اراک شورای اسلامی شهرداری اراک برنامه ریزی اعضای شورای اسلامی شهر شهر اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۰۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است

شهردار مبارکه گفت: بخش عمده‌ای از پیشرفت‌های اخیر مدیریت شهری در اجرای پروژه‌ها و خدمت‌رسانی به شهروندان، نتیجه تعامل موثر اعضای شورای شهر و شهرداری است.

محمدمهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با تبریک به مناسبت فرارسیدن روز شورا به همه منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: پیشرفت و جهش سرانه‌های شهری نتیجه تنها بخشی از تلاش و همدلی اعضای شورای شهر با مدیریت شهری در دوره ششم است.

وی دغدغه‌مندی و کوشش مجدانه برای رفع نیازهای عمومی شهروندان را از مشخصه‌های اجتناب‌ناپذیر شورای شهر مبارکه در دوره ششم عنوان کرد و افزود: مدیریت شهری مبارکه در سال‌های اخیر به موفقیت‌های کم نظیری دست پیدا کرده و بطور قطع اگر در زمینه‌های عمرانی و فرهنگی شانه به شانه شهرهای بزرگ می‌زنیم نتیجه درایت و دقت عمل نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر است.

شهردار مبارکه، وفاق، همدلی، برادری و پرهیز از حاشیه‌ها را رمز موفقیت شوراها دانست و خاطرنشان کرد: شوراها نماد بارز مردم سالاری دینی در کشور هستند و اهمیت روز افزون شوراها در عرصه مدیریت شهری بر هیچ کسی پوشیده نیست.

احمدی با اشاره به اینکه اتکا به آرای مردمی به عنوان یکی از شاخصه‌های اصلی نظام اسلامی در شوراها متجلی می‌شود، اضافه کرد: مجموعه شورای اسلامی و شهرداری همواره برادرانه و بر اساس اصول و موازین قانونی به حرکت خود برای رسیدن شهر به شرایط ایده آل حرکت می‌کنند.

وی با تبریک روز شوراها به اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه ابراز امیدواری کرد: در سایه بهره‌مندی از خرد جمعی برای تحقق اهداف توسعه شهر و خدمت بیش از پیش به شهروندان، گام‌های بلندی برداشته شود.

کد خبر 748773

دیگر خبرها

  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز