Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-29@04:33:24 GMT

پایش سلامت ۵۷۲ هزار مسافر در مبادی مرزی کشور

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۳۰۵۱

پایش سلامت ۵۷۲ هزار مسافر در مبادی مرزی کشور

به گزارش جام جم آنلاین، مهدی ولی پور ضمن تاکید بر تداوم اجرای طرح کنترل بهداشتی مسافران در مبادی مرزی کشور گفت: این طرح با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ماه‌های گذشته انجام شده و همچنان ادامه دارد که از ٢٠ اسفندماه ۹۹ تا صبح امروز هشتم شهریور ماه، ۵۷۲ هزار و ۵۶۳ نفر از مسافران کنترل و غربالگری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مدت ۸۱ هزار و ۳۵۱ مورد تست فوری و ۶۳ هزار و ۶۳۱ مورد تست پی سی آر از مسافران مشکوک به کرونا گرفته شده و ۲۱۰ نفر از مسافران نیز به صورت موقت قرنطینه شده اند.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: این طرح با مشارکت ۴۷۱ نیروی عملیاتی در ١۶ استان در حال اجرا است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کرونا مبادی مرزی هلال احمر غربالگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۳۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای مشکل مرزی جدید با طالبان؛ سوءتفاهم بود

مرزبانی کشور در اطلاعیه‌ای ضمن توضیح درباره سوءتفاهم مرزی پیش آمده بین نیرو‌های مرزبانی و طالبان اعلام کرد: ۶ مرزبان استان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند.

 

به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه که شامگاه پنجشنبه منتشر شد، آمده است: بعدازظهر امروز (۶ اردیبهشت) تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیرو‌های طالبان مواجه می‌شوند.

این اطلاعیه می‌افزاید: این افراد به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیرو‌های طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره می‌پردازند.

براساس این اطلاعیه، پس از چندساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی با کمال احترام و در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند.

دیگر خبرها

  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی
  • پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی
  • وزیر صمت: پایش همه کشور در بخش معدن تا پایان سال
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله_آغبند
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله - آغبند
  • ماجرای مشکل مرزی جدید با طالبان؛ سوءتفاهم بود
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در شرق کشور