Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

دراگان اسکوچیچ در حالی نام ۲۷ بازیکن نهایی تیم ملی را جهت حضور در اردوی تیم ملی برای بازی با سوریه و عراق اعلام کرد که ۱۷ بازیکن این لیست لژیونرهایی هستند که به جمع ۱۰ بازیکن لیگ برتری اضافه شده اند.

مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی یکشنبه با اشاره به عدم حضور ۴ بازیکن مصدوم تیم ملی در لیست نهایی تأکید کرد: «احسان حاج صفی، مرتضی پورعلی‌گنجی، سید مجید حسینی و علی کریمی بازیکنانی بودند که قرار بود نام آنها در فهرست نهایی تیم ملی حضور داشته باشد که مصدومیت آنها باعث شد از لیست کنار گذاشته شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در بین بازیکنان لژیونر دعوت شده نام کاوه رضایی دیده هم نمی‌شود. بازیکنی که در این فصل اودهورلی پیوسته و یکشنبه در هفته ششم لیگ بلژیک نیز، ۹۰ دقیقه ای در ترکیب این تیم برابر آنتورپ به میدان رفت.

جالب اینکه رضایی در بحرین در لیست نفرات حاضر در اردوی تیم ملی نیز حضور داشت و در بازی برگشت با کامبوج گل دهم ایران را وارد دروازه این تیم کرد ولی حالا برای بازی با سوریه و عراق دعوت نشده که در نوع خود عجیب به نظر می رسد!

گفته می شود کاوه رضایی از ناحیه دست دچار مصدومیت است و چندین هفته دور از میادین خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی کاوه رضایی تیم ملی خبر ویژه کاوه رضایی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۳۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، چهار بازیکن برای ارائه توضیحات در خصوص اتفاقات مرحله یک چهارم پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

 شایان ذکر است، مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفری و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

دیگر خبرها

  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • خوش‌بینی بایرن مونیخ از رسیدن جمال موسیالا به بازی مقابل رئال مادرید
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی
  • تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند