Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@00:24:17 GMT

کشف ۱۵ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۹۹۱۶

کشف ۱۵ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس

در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی و استان همدان بیش از ۱۵ کیلو گرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و دستگیری ۲ توزیع کننده عمده مواد مخدر و کشف ۱۵ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک در بازرسی از خودروی آن‌ها در عملیات مشترک این پلیس با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ "حسین شمسایی فرد" دربیان جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال یک محموله مواد مخدر از شهرستان ساوه به مقصد استان همدان از سوی ۲ نفر از توزیع کنندگان مواد افیونی، پس از اطمینان کامل از صحت خبر رسیده و هماهنگی با دستگاه قضائی، اقدامت عملیاتی لازم را در این زمینه آغاز کردند.

او افزود: پس از اتمام تحقیقات فنی و هماهنگی با دستگاه قضائی، سرانجام مأموران پلیس استان همدان با هدایت اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی، مسیر حرکت این محموله مواد مخدر را شناسایی و در عملیاتی خودروی وانت مزدای حامل مواد مخدر را در یکی از محور‌های مواصلاتی استان همدان توقیف و ۲ توزیع کننده مواد مخدر را نیز دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با اشاره به کشف ۱۵ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک در بازرسی مأموران از خودروی توقیفی افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.صدا وسیما 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی استان همدان گرم تریاک ۱۵ کیلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۹۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاساز تریاک در پیکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ حسین اسمعیلی درباره این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان هنگام کنترل مسیر‌های فرغی، به یک دستگاه خودرو پیکان مشکوک و آن را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند. 
وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو ۲۶ کیلو تریاک را کشف کردند. 
 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدراستان بیان داشت: در این خصوص ۲ متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • جاساز تریاک در پیکان
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه