Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس مجمع نمایندگان استان همدان از ارسال شکایاتی درباره شش بیمارستان استان و همچنین دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و گفت: برخی گزارش‌ها شامل تخلفات عمیقی است. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان از ارسال شکایاتی درباره شش بیمارستان استان و همچنین دانشگاه علوم پزشکی به دفتر این نماینده خبر داد و اظهار داشت؛ برخی از گزارش‌های ارسالی حقوقی بوده و شامل تخلفات عمیقی می‌شود که سیستم قضایی باید به آنها رسیدگی کند، برخی از گزارش ها نیز دارای تخلفات ضعیف تر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اعلام اینکه این گزارشات از بدنه خود 6 بیمارستان‌ و دانشگاه علوم پزشکی ارسال شده است افزود: از دستگاه‌های نظارتی می‌خواهیم این موضوع را مورد بررسی قرار دهند چرا که آنها نیز لاجرم باید در جریان این موضوعات باشند چرا که وظیفه آن است.

 رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با این توضیح که عمده شکایت‌های ارسالی مربوط به نحوه مدیریت در بیمارستان‌ها و دانشگاه علوم پزشکی می‌شود بیان کرد: از بیان نام افرادی که اقدام به ارسال این شکایت کرده‌اند و یا نام  بیمارستانهای متخلف معذورم چرا که ممکن است تحت فشار قرار گیرند.

وی عنوان کرد:  این گزارش‌ها علاوه بر دیوان محاسبات به احتمال زیاد به دست سازمان بازرسی استان و حراست های فعال در دانشگاه و بیمارستان ها رسیده است چراکه سرریز شکایات وقتی که به آنها رسیدگی نشود برای ما ارسال شود.

فلاحی همچنین درباره تشکیل شوراهای دستگاه‌های نظارتی در استان ادامه داد: تاکنون اداره کل اطلاعات، دادگستری و دادستانی همدان برای تشکیل این شورا اعلام آمادگی کرده و منتظر پاسخ دیوان محاسبات مجلس و سازمان بازرسی هستیم که اگر این دو نیز اعلام آمادگی کنند می‌توانیم فردا همزمان با جلسه مجمع نمایندگان استان همدان، جلسه این شورا را نیز تشکیل داده و به موضوعات بپردازیم.

انتهای پیام/742/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی گزارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۴۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، بهرام عین اللهی در حکمی دکتر حسن بختیاری را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب کرد.

دکتر حسن بختیاری عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان است.

در این حکم آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و باتوجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه کنید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

به گزارش مهر، پیش از این دکتر آرش خجسته ریاست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند را برعهده داشت.

کد خبر 6090875

دیگر خبرها

  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان