Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ایمان فرهمندی رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد گفت: در ادامه بازدید‌های مستمر کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد از پروژه‌های عمرانی فعال سطح شهر و گزارش‌گیری و ارزیابی وضعیت اجرایی و کیفیت و کمیت پیشرفت آنها، بازدید سرزده‌ای از تقاطع چهارسطحی آزادگان و چپگرد بزرگراه پیامبراعظم (ص) به بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با اشاره به پروژه تقاطع چهارسطحی آزادگان، افزود: خوشبختانه روند کار تاکنون به خوبی طی شده است؛ البته در چندماه اخیر به‌خاطر محدودیت در پرداخت‌های مالی پروژه‌های عمرانی، روند پیشرفت پروژه با مشکلاتی مواجه شده، ولی کارگاه همچنان فعال است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد ادامه داد: متاسفانه کرونا نیز بر روند پروژه تاثیرگذار بوده و به دلیل ابتلاء برخی از کارگران و کارکنان به این ویروس منحوس، سرعت کار کاهش پیدا کرده است.

فرهمندی با اشاره به اینکه بیش از ۶۰ درصد بخش عرشه‌های پروژه تقاطع چهارسطحی آزادگان انجام شده است، بیان کرد: خوشبختانه بخش عملیات خاکی و آسفالت فاز یک نیز به صورت کامل تحقق یافته است.

بیشتر بخوانید

پروژه ره باغ رضوان ۶۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

او تصریح کرد: فارغ از بحث‌های فنی و تکنولوژی جدیدی که در این پروژه مورد استفاده قرار گرفته و تکیه بر توان فنی مشهد در کنار مهندسان باتجربه تهران و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء، انتقال کارخانه سگمنت به مشهد فرصت جدیدی را پیش‌روی شهرمان قرار داده و در پروژه‌های می‌توان از آن بهره برد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد در تشریح مزیت این تکنولوژی تاکید کرد: با تکیه بر این ظرفیت، برای اجرای پل‌ها دیگر نیازی به انسداد مسیر و اعمال محدودیت ترافیکی نیست.

فرهمندی اظهار کرد: باتوجه به تاخیرات پیش‌آمده در پیشرفت پروژه، تقاطع چهار سطحی آزادگان تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

پروژه چپگرد بزرگراه پیامبراعظم (ص) به بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، محور دیگر صحبت‌های رئیس کمیسیون عمران، حمل‌‎ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد که به صورت سرزده از آن بازدید کرده بود.

او با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه به تازگی آغاز شده و شامل ۷ پایه و عرشه است، افزود: تاکنون عملیات اجرایی نصب ۳ پایه در ضلع بلوار هاشمی‌رفسنجانی آغاز شده و پیشرفت مناسبی نیز داشته است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد ادامه داد: در ضلع بزرگراه نیز محدودیتی از حیث تملک پیش‌آمده که از شهرداری خواسته شد تا هرچه سریع‌تر پیگیری‌های لازم را انجام دهد تا پروژه در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام//ف.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر تقاطع غیر همسطح شهرداری مشهد حمل ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد تقاطع چهارسطحی آزادگان رئیس کمیسیون عمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۴۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی ۴ پارکینگ هسته مرکزی شهر قم

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: طرح هوشمندسازی چهار پارکینگ هسته مرکزی شهر یعنی پارکینگ زائر، پارکینگ شرقی، پارکینگ بهار و پارکینگ شهید کاظمی در شش ماه نخست سال جدید به بهره‌برداری می‌رسد.

علیرضا خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: یکی از اهداف سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم بهبود خدمات‌دهی در پارکینگ‌های عمومی شهر قم است.

وی با اشاره به اولویت هوشمندسازی در این پارکینگ‌ها افزود: در مناسبت‌ها برنامه ویژه‌ای برای اطلاع‌رسانی مسائل مرتبط با پارکینگ‌ها و تشدید نظارت وجود دارد که در حال پیگیری است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه هوشمندسازی پارکینگ‌ها ابتدا در اطراف حرم و هسته مرکزی شهر و سپس در قسمت‌های مختلف شهر مدنظر است، خاطرنشان کرد: بسیاری از تخلفات همچون پرداخت‌های خارج از قاعده و دریافت تعرفه اضافه، دزدی و سرقت خودروها و مقوله‌های مهم دیگر با هوشمندسازی پارکینگ‌ها کاهش پیدا می‌کند.

خلیلی اضافه کرد: در پارکینگ‌هایی که هوشمندسازی می‌شوند، اپراتوری که در ورودی پارکینگ نشسته است دخل و تصرفی در هزینه پارکینگ ندارد و همه محاسبات به صورت هوشمند انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در این سیستم هنگام ورود عکس از پلاک خودرو گرفته تا زمان خروج مطابقت داده می‌شود، همچنین تمام هزینه به شکل سیستمی ثبت خواهد شد و در پایان تنها رمز از راننده می‌خواهند تا از پارکینگ خارج شود.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم تصریح کرد: شکایت‌های زیادی در خصوص دریافت تعرفه‌های اضافی در پارکینگ‌ها به سازمان حمل‌ونقل و ترافیک مخابره می‌شد، اما در حال حاضر با اجرای طرح هوشمندسازی که در بعضی پارکینگ‌ها مثل زائر صورت گرفته است، شکایت‌ها در ماه به یکی یا دو عدد رسیده است.

خلیلی گفت: طرح هوشمندسازی در پارکینگ زائر در پایان سال ۱۴۰۲ به صورت آزمایشی آغاز شد و سال ۱۴۰۳ در باقی پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر اجرا می‌شود.

وی افزود: طرح هوشمندسازی چهار پارکینگ هسته مرکزی شهر یعنی پارکینگ زائر، پارکینگ شرقی، پارکینگ بهار و پارکینگ شهید کاظمی در شش ماه نخست سال جدید به بهره‌برداری می‌رسد و در صورت اجرای کامل این طرح، موضوع شکایت‌های مردمی کاهش پیدا خواهد کرد.

کد خبر 749325

دیگر خبرها

  • بررسی پروژه‌های ریلی از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم
  • نقش حمل‌ونقل عمومی در کاهش ترافیک کلان‌شهر مشهد
  • نقش حمل‌ونقل عمومی در کاهش ترافیک کلان‌شهرها
  • هوشمندسازی ۴ پارکینگ هسته مرکزی شهر قم
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • داداش کلاه یادت نره 
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد