Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین در رقابت‌های مقدماتی انتخابی جام جهانی فوتبال قطر، تیم ملی فوتبال پرتغال با درخشش کریستیانو رونالدو موفق به کسب پیروزی برابر ایرلند شد. این دیدار تا دقایق پایانی با یک گل به سود ایرلند در جریان بود که رونالدو توانست دو بار برای تیمش گلزنی کند تا با ۱۱۱ گل زده به تنهایی برترین گلزن ملی جهان باشد و از علی دایی عبور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتبال فرانسه هم در دیداری دور از انتظار برابر بوسنی به تساوی یک بر یک رسید. آنتوان گریزمان تنها گل فرانسه را به ثمر رساند و ادین ژکو برای بوسنی گلزنی کرد. جولز کوئند از دقیقه ۵۱ با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد تا فرانسه ۱۰ نفره شود.

دیدار نروژ و هلند نیز با تساوی یک بر یک به پایان رسید. ارلینگ هالند برای نروژ و داوی کلاسن برای هلند گلزنی کردند.

در سایر دیدارهای مهم ملی فوتبال این نتایج به دست آمد:

دانمارک ۲- ۰ اسکاتلند

روسیه ۰ - ۰ کرواسی

کد خبر 624236 برچسب‌ها علی دایی رونالدو کریستین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: علی دایی رونالدو کریستین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۷۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS

لیونل مسی دو رکورد گلزنی در لیگ برتر فوتبال آمریکا (MLS) به نام خود ثبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اینتر میامی بامداد امروز در بازی خارج از خانه فصل عادی MLS در خانه نیوانگلند با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید. لیونل مسی، مهاجم 36 ساله آرژانتینی در این بازی 2 گل زد و 2 پاس گل داد.

این نتیجه به لیونل مسی اجازه داد تا دو رکورد جدید MLS را به طور همزمان ثبت کند. در 7 بازی فصل عادی، او 16 امتیاز با 9 گل و 7 پاس گل به دست آورده است.  پیش از این هیچ بازیکنی در تاریخ لیگ در 7 بازی ابتدایی خود 16 امتیاز با استفاده از سیستم گل و پاس گل کسب نکرده بود.

لیونل مسی همچنین با 5 بازی متوالی که در آن دو یا چند گل یا پاس گل داده است به نخستین بازیکن تاریخ MLS در این شاخص تبدیل شد.

در حال حاضر اینتر میامی با 21 امتیاز در صدر جدول رده بندی MLS قرار دارد و در بازی بعدی خود با نیویورک ردبولز دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال دختران ایران برابر قرقیزستان
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد