Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-06@20:51:10 GMT

آزمون دانشنامه پزشکی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۸۱۹۲

آزمون دانشنامه پزشکی آغاز شد

شصت و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی و سی و پنجمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی از امروز ۱۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ آغار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شصت و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی و سی و پنجمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی از امروز ۱۱شهریور ماه ۱۴۰۰ آغار شد و تا ۱۴ شهریورماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





تعداد داوطلبان شصت و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی ۴ هزار و ۵۵۷ نفر و تعداد داوطلبان سی و پنجمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی ۴۰۹ نفر است.



آزمون‌های مذکور در دو بخش کتبی «چهارگزینه‌ای و شفاهی» در قالب ۱۰ قطب دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات  بهداشتی - درمانی کشور «مازندران، اهواز، تبریز، همدان، شیراز، زنجان، اصفهان، کرمان، مشهد و استان تهران» به صورت الکترونیک برگزار می‌شود.



آزمون کتبی در دو نوبت صبح و عصر در روز‌های پنج شنبه ۱۱ شهریور ماه و شنبه ۱۳ شهریور ماه و آزمون شفاهی در دو نوبت صبح و عصر ۱۲ شهریور ماه و یکشنبه ۱۴ شهریور ماه برگزار می‌شود.


آزمون شفاهی برای رشته تخصصی روانپزشکی و رشته‌های فوق تخصصی روانپزشکی کودک و نوجوان، جراحی عروق و جراحی قلب و عروق علاوه برآزمون الکترونیک شامل آزمون عملی و مصاحبه نیز است که مطابق جدول ذیل در مراکز مذکور برگزار خواهد شد و کلیه داوطلبان باید در زمان مقرر درحوزه  تعیین شده حضور پیدا کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشنامه فوق تخصصی پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون شفاهی دوره آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی شهریور ماه فوق تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۸۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بابک ثابت با اعلام این خبر گفت: جاماندگان آزمون اسفند ۱۴۰۲ و دانشجویان پزشکی که تا پایان خرداد ماه تمامی بخش های خود را در دوران کارآموزی به اتمام رسانده باشند می توانند در آزمون امسال شرکت کنند.

دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی افزود: با توجه به تعداد دانشجویان، این آزمون به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و در مراکز آزمون الکترونیک دانشگاه های منتخب برگزار می شود.

کد خبر 6097864

دیگر خبرها

  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد
  • ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری افزایش یافت
  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند