Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@02:14:52 GMT

چشم ایران به معجزه فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۲۷۵۳

تیم ملی ایران امروز پنج شنبه در اولین گام از ماراتن ده مسابقه ای خود در راه جام جهانی قطر به مصاف سوریه می رود

به گزارش طرفداری، دیداری مهم و حساس که شرایط سخت و کرونایی حال حاضر کشور باعث کمرنگ شدن آن شده است. در ایامی که هر روز دسته دسته عزیزان مان را در کام مرگ فرو رفته می بینیم و  با اهمال کاری های صورت گرفته فاجعه ای انسانی را شاهد هستیم دل و دماغی برای  از فوتبال  نوشتن واز جام جهانی گفتن باقی نمی گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزگاری که تنها کسب و کار گور کنان و مرده شوران رونق دارد و گرانی و مشکلات همچنان بیداد کرده و مرگ هم پشت خاکریز زندگی مان به کمین نشسته است خیلی سر خوشانه است از دغدغه های رفتن تیم ملی به قطر نوشتن!

مردمی که همواره عشق شان به فوتبال و تیم ملی ایران زبانزد دنیا بوده و همیشه با تعصبی خاص پیگیر اخبار و اتفاقات پیرامون این رشته بوده اند اینک حال و حوصله چندانی برای دنبال کردن اخبار فوتبال  را ندارند. برای ما که از لحظه ای دیگر خود هم خبر نداریم که هستیم یا همچون ششصد -هفتصد نفر قربانی همه روزه کرونا پیمانه زندگی مان پر شده  و ناچار به سفری بی بازگشت به‌ دیار باقی می شویم قهرمانی جام جهانی هم بی اهمیت خواهد بود. این در حالی ست که تماشای استادیوم های مملو از تماشاگر فوتبال در برخی کشور های دنیا بدجور حس حسادت مان را بر انگیخته می کند. آنها در مبارزه و کنترل این ویروس مهلک چه کردند و ما چه کردیم؟!

این البته یک روی سکه ماجراست. مشکلات ، تنگناها ، گرانی و تورم و از همه مهم تر مرگ خود و عزیزان همه یک سوی میدان ایستاده اند و در طرف مقابل واژه ای قرار گرفته به نام امید. امید گمشده هر جامعه سر خورده و مستاصلی ست. امید به آمدن و آوردن روزهای خوب، امید به برگشتن شادی به دل و کوچه های مردم. امید به بهبودی اوضاع و... گاهی یک شادی گذرا و یک لبخند کوتاه چنان آرامشی به دل های نگران می بخشد که گویی حکم رهایی یک زندانی در بند را صادر کرده باشند. در این وانفسای مرگبار معاصر ، امید را باید همچنان زنده نگه داشت. این تنها راه برخاستن دوباره ماست. باور داشتن به فردایی که متفاوت از امروز ها باشد. یقین به شکست اهریمن و ایمان به نتیجه دادن صبر.

مردم ما بیش از هر چیزی در این برهه از زمان به امید نیازمندند. به افرادی خاص که مسئولیت امید بخشی و ایجاد روحیه و انگیزه بین ایرانیان را بر عهده دارند. به ملی پوشان فوتبال، قهرمانان المپیک و پارالمپیک، به هر کسی که شادی را میهمان قلب زنگار گرفته ملت کند. به گل هایی که باید امشب در استادیوم آزادی به روید تا مرهمی باشد بر زخم های ناسور مردم.
فوتبال و تیم ملی امروز وظیفه ای تاریخی و البته همیشگی خود را ایفا می کنند. آنها بازی نمی کنند تا فقط به جام جهانی بروند، بلکه می جنگند تا حال امروز مردم ما کمی بهتر از حال خراب دیروز مان شود. به امید موفقیت تیم ملی و رفع گرفتاری های مردم.

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس برترین های قرن با محمد صادقی: مگر می شود آدم از قهرمان ملی اش فیلم نداشته باشد رده‌بندی 15 انتقال بزرگ تابستانی در اروپا به انتخاب طرفداری ابوالفضل جلالی: از پرسپولیس پیشنهاد داشتم جدول کامل نقل و انتقالات تیم های بزرگ در تابستان 2021 با تاکید کادرفنی، سه بازیکن تازه وارد پرسپولیس موهای خود را اصلاح کردند رونالدو: به 'شهریار' بابت سال ها حفظ این رکورد تبریک می گویم گزارش مارکا از برنامه های فلورنتینو پرز؛ امضای قرارداد با ام باپه در زمستان و هالند در تابستان

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۲۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در مسابقات فوتبال مرحله نهایی لیگ امید‌های مناطق کشور تیم‌های اکباتان اردبیل، دهداری مشهد، میعاد فیروزکوه، رویانمهر رویان و ایفاسرام محمودآباد به مدت شش روز و به صورت متمرکز در ورزشگاه شهید بهشتی شهرستان محمودآباد باهم رقابت خواهند کرد.
 
در نخستین روز از این مسابقات،  تیم دهداری مشهد موفق شد در دیدار آغازین تیم اکباتان اردبیل را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.
 
در دیگر بازی‌های این روز،  تیم ایفاسرام میزبان رقابت‌ها مقابل تیم رویانمهر رویان در  دربی امید‌ها به تساوی بدون گل دست یافت.
 
 تیم اول مرحله نهایی مسابقات لیگ مناطق فوتبال امید‌های کشور در حالی از بین پنج تیم حاضر در این مرحله (گروه دوم) به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امید کشور صعود می‌کنند که تیم دوم سهمیه مرحله اول مسابقات فصل آتی را کسب می‌نماید و سایر تیم‌ها به مسابقات استانی باز میگردند.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • خواص گیاه معجزه گر شنگ و روش مصرف آن
  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • سل تراپی معجزه نمی کند/ حداقل دو سوم سرطانی ها در ایران حتماً زنده می مانند
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!