Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@22:39:11 GMT

حادثه مرگبار پلنگان ۲۶کشته و زخمی بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۲۹۸۹

حادثه مرگبار پلنگان ۲۶کشته و زخمی بر جای گذاشت

ایسنا/کردستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: امدادگران هلال‌احمر با اعزام به محل حادثه‌مرگبار سقوط مینی بوس به دره در محور پلنگان به کامیاران نسبت به رهاسازی ۱۶ فوتی و امداد به ۱۰ نفر مصدوم اقدام کردند.

پیام جلالی مدیرعامل این جمعیت درباره این حادثه گفت: پس از اعلام وقوع سانحه توسط اورژانس ۱۱۵ با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر در ساعت ۱۱ روز پنجشنبه ۱۱ شهریورماه ۱۴۰۰ و درخواست پشتیبانی عملیات از جمعیت هلال احمر؛ بلافاصله ۵ تیم امداد و نجات هلال احمر شهرستان های کامیاران و سروآباد شامل ۳ آمبولانس، ۲ خودرو کمک دار و یک خودرو مجهز به ست امدادونجات به محل حادثه اعزام شدند و با همکاری دیگر عوامل امدادی نسبت به انتقال مصدومین حادثه به بیمارستان‌های کامیاران و سنندج اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این حادثه که در کیلومتر ۵۲ جاده‌ پلنگان به ترین به وقوع پیوست متاسفانه همه‌ سرنشینان یک دستگاه مینی‌بوس که از مریوان عازم منطقه بودند کشته و زخمی شدند.

وی تاکید کرد: همه‌ سرنشینان مینی بوس ساکن یکی از روستاهای مریوان بوده و متاسفانه در جاده‌پالنگان به این حادثه‌ مرگبار دچار شدند.

دکتر پیام جلالی تاکید کرد: با توجه به بالا بودن تعداد افراد مصدوم همه امکانات خودرویی و تیم های موجود در شهرستان کامیاران شامل ۱۵ نفر نجاتگر به سر صحنه اعزام شده و به مصدومین کمک رسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان اضافه کرد: پس از انتقال مصدومین به بیمارستان کامیاران به دلیل وخامت حالشان، یکی از مصدومین توسط آمبولانس جمعیت هلال احمر به سنندج منتقل شد.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۲۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم گفت: هم‌زمان ۱ نفر در ۲ نقطه از شهرستان سمیرم مفقود شدند.

محمدعلی داودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: عصر روز گذشته طی تماس تلفنی با جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم مبنی بر مفقود شدن یک خانم ۵۵ ساله در ارتفاعات پشمکان سمیرم دو تیم به منطقه اعزام شد.

وی افزود: این خانم که در کیلومتر ۳۵ محور سمیرم به ونک در منطقه کهنولچه ارتفاعات پشمکان مفقود شده بود، بعد از ۳ ساعت تلاش توسط تیم کوهستان شعبه سمیرم و کلانتری شهر ونک پیدا شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم تصریح کرد: همچنین یک پیرمرد ۷۰ ساله در کیلومتر ۴۵ محور سمیرم به دهاقان در روستای چشمه سرد گم شده بود که با همکاری شورا، مردم محلی و پایگاه امداد و نجات دولت قرین وی نیز سالم پیدا و تحویل خانواده داده‌شد.

وی از مردم خواست برای رفتن به ارتفاعات و کوهستان بدون تجهیزات و به تنهایی سفر نکنند و در صورت هر گونه اتفاقی با شماره تلفن ۱۱۲ جهت امدادرسانی تماس بگیرند.

کد خبر 748861

دیگر خبرها

  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان