Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@22:58:41 GMT

ذوق زدگی رونالدو پس از رکوردشکنی جهانی (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۳۲۷۸

کریستیانو رونالدو شب گذشته قهرمان پرتغالی ها بود و با دو گل دقایق پایانی خود به ایرلند، زمینه ساز برتری پرتغال در مقدماتی جام جهانی 2022 شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال شب گذشته در دور گروهی مقدماتی جام جهانی 2022 میزبان ایرلند بود. دیداری که تا دقیقه 89 با یک گل به سود میهمان در جریان بود و رونالدو یک پتالتی را هم در نیمه اول از دست داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

در حالی که به نظر می رسید پرتغال در این بازی مغلوب شود یا حداکثر بازی را به تساوی بکشاند، رونالدو با دو گل دقایق 89 و 96 که هر دو نیز با ضربه سر به ثمر رسید، باعث پیروزی دیرهنگام تیمش شد. او پس از گل دوم از خوشحالی پیراهنش را از تن خارج کرد و مقابل دوربین ها گرفت.

با این دو گل رونالدو به رکورد 111 گل ملی رسید تا به تنهایی و بالاتر از علی دایی رکورد گلزنی در بازی های ملی را در اختیار بگیرد.

 

 

 

 

تی ان تی اسپورتس اما رونالدو را داخل اتوبوس تیم ملی پرتغال در حالی شکار کرد که با گوشی موبایل خود، گل هایش را از زوایای مختلف به تماشا نشسته بود. فوق ستاره پرتغال پس از بازی و در اتوبوس نیز خوشحال و ذوق زده بود.

در واقع او دیشب نه تنها قهرمان کشورش بود که رکوردی تاریخی را هم در عرصه ملی به ثبت رساند.

 

 

 

 

تیم ملی پرتغال کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی پرتغال کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۳۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین هت تریک کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید در لالیگا (5 می، 2010) / فیلم

13 سال پیش در چنین روزی، کریستیانو رونالدو، مهاجم سابق رئال مادرید در دیدار مقابل مایورکا موفق شد برای نخستین بار با پیراهن رئال مادرید در لالیگا هت تریک کند.

دانلود (5.1MB)

دیگر خبرها

  • هشدار پرتغال به رقبا: ما رونالدو را داریم! (عکس)‏
  • عکس| رونالدو قهرمانی تیم سابقش را تبریک گفت
  • کریستیانو رونالدو باری دیگر آمادگی بدنی اش را به رخ کشید / تمرینات بدنسازی CR7
  • کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس
  • رونالدو؛ یک گوشه در حال رکوردزنی!
  • (عکس) سورپرایز رونالدو برای جورجینا در روز مادر
  • نخستین هت تریک کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید در لالیگا (5 می، 2010) / فیلم
  • ۶۶ هت‌تریک توسط کریستیانو رونالدو/ من به اعداد نمی‌چسبم!
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • هت تریک جدید کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر