Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر طراحی پروژه خودروی کراس اوور ایران خودرو، با بیان این‌که موتور این محصول نسل جدید EF۷ پلاس توربوشارژ و دارای گیربکس‌ شش سرعته داخلی‌سازی شده و انتقال قدرت دستی و اتوماتیک خواهد بود، عنوان کرد: کراس اوور ایران خودرو با سطح بالای داخلی سازی به تولید خواهد رسید.

به گزارش عصر ایران، امیر سیمدار، پلتفرم محصول کراس اوور ایران خودرو را همان پلتفرم خودروی تارا دانست که از منظر ابعاد و مشخصات کاملا تغییر یافته و تبدیل به پلتفرمی جدید شده و گفت: ایران خودرو بر مبنای ظرفیت و دانش موجود، توان تولید خودروهای CUV را دارا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر بر اساس تحقیقات صورت گرفته، خانواده خودروهای CUV در جهان، بازار رو به رشدی داشته و خلاء آن در ایران خودرو وجود دارد.

 تا کنون تصاویر درستی از این خودرو منتشر نشده است و این تصویر تنها عکس مورد تایید از آن است که کیفیت خوبی هم ندارد

این تصویر هم به عنوان خودروی جدید کراس اوور ایران خودرو در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که با تصویر بالا تا حدود زیادی مطابقت دارد

وی افزود: به همین جهت و پس از بررسی بر روی پلتفرم های موجود، پلتفرم خودروی تارا به عنوان پلتفرم پایه برای توسعه خودروی CUV انتخاب شد.

مدیر طراحی پروژه خودروی کراس اوور ایران خودرو با بیان این‌که، بزودی نمونه اولیه خودروی K125 رونمایی خواهد شد، اظهار کرد: این محصول در انتهای سال ۱۴۰۱ به مرحله تولید انبوه خواهد رسید. در حال حاضر مرحله تعریف و هدف‌گذاری این پروژه انجام شده و در مرحله طراحی قرار دارد و در ادامه وارد مراحل صحه گذاری و صنعتی سازی خواهد شد.

به بیان وی، این خودرو به لحاظ ابعاد و اندازه، در دسته خانواده خودروهای شاسی بلند و کامپکت قرار می گیرد.

سیمدار با بیان این‌که کراس اوور ایران خودرو دارای مشخصات فنی دیگری نظیر سقف سانروف پانوراما، صندلی‌های برقی، چهار تا شش ایربگ، سیستم ESC، ترمز پارک برقی، مالتی مدیا و صندلی چرم و پارچه است، تصریح کرد: با توجه به استایل به روز و سطح امکانات رفاهی و ایمنی، این خودرو می تواند در رقابت با خودروهای رقیب، ضمن تامین سطوح بالای استانداردهای ایمنی، امکانات رفاهی مناسبی را در اختیار مشتری قرار دهد.

وی الگوبرداری از یوزپلنگ ایرانی را روند فعلی طراحی محصولات اخیر ایران خودرو خواند و گفت: در طراحی استایل این محصول نیز از یوزپلنگ ایرانی الهام گرفته و الگوبرداری شده است و سعی این است از خصوصیات و خطوط چهره و بدن یوز ایرانی در طراحی استایل خودرو بهره گرفته شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کراس اوور ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۷۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی متا در مقابله با اطلاعات نادرست پیش از انتخابات

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، کمیسیون اروپا در حالی که تحقیقات خود را در مورد نقض مشکوک قوانین محتوای آنلاین اتحادیه اروپا آغاز کرد، گفت: پلتفرم‌های متا (فیس‌بوک و اینستاگرام) در مقابله با تبلیغات گمراه‌کننده و اطلاعات نادرست در دوره پیش از انتخابات پارلمان اروپا ناکام مانده‌اند.

این تحقیقات توسط ناظران فناوری اتحادیه اروپا در میان نگرانی‌ها درباره روسیه و چین به عنوان منابع ممکن اطلاعات نادرست انجام شده است، اما همچنین در داخل اتحادیه اروپا نیز، برخی از احزاب سیاسی و سازمان‌ها با دروغ‌ها سعی در جذب رأی‌دهندگان در انتخابات ۶ تا ۹ ژوئن برای انتخاب پارلمان پنج‌ساله بعدی دارند.

قانون خدمات دیجیتال که در سال گذشته آغاز شد، شرکت‌های بزرگ فناوری را ملزم می‌کند تا برای مقابله با محتوای غیرقانونی و مضر در پلتفرم‌های خود اقدامات بیشتری انجام دهد  و در غیر این صورت با جریمه تا ۶٪ از درآمد سالیانه جهانی خود مواجه شوند.

مارگرت وستاگر، رئیس دیجیتال اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای گفت: ما گمان می‌کنیم که نظارت متا کافی نیست، که شفافیت تبلیغات و رویه‌های تعدیل محتوا را ندارد.

او گفت: «بنابراین امروز، ما پرونده‌ای را علیه متا آغاز کرده‌ایم تا مطابقت آنها با قانون خدمات دیجیتال را ارزیابی کنیم.

متا که بیش از 250 میلیون کاربر فعال ماهانه در اتحادیه اروپا دارد، از روند کاهش ریسک خود دفاع کرد.

یک از سخنگویان متا گفت: ما یک فرآیند خوب برای شناسایی و کاهش خطرات در پلتفرم های خود داریم. ما مشتاقانه منتظر ادامه همکاری خود با کمیسیون اروپا و ارائه جزئیات بیشتر این کار هستیم.

متا پنج روز کاری فرصت دارد تا اتحادیه اروپا را در مورد اقدامات اصلاحی انجام شده برای رفع نگرانی ها مطلع کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طراحی کوپه، قدرت پیکاپ؛ یکی از عجیب‌ترین خودروهای امسال رونمایی شد(+عکس)
  • ناکامی متا در مقابله با اطلاعات نادرست پیش از انتخابات
  • خودروسازان به ازای هر ۱ میلیون دلار ارز تخصیصی، چه تعداد خودروی نو تولید کردند؟
  • طراحی پروژه تنیاتاون، شهرکی شناسنامه دار در سلمان شهر توسط پلتفرم طرح تو طرح
  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید
  • طراحی پلتفرم آنلاین معاملات مسکن در دستور کار
  • 2 خودرو جدید کرمان موتور (+عکس )
  • قیمت 2 خودرو جدید کرمان موتور اعلام شد (عکس)
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب