Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بازیگر نقش شهید با هنر گفت: بچه جوادیه هستم و در نوجوانی صدای انفجار دفتر نخست وزیری را شنیدم و حالا لحظه به لحظه شهید با هنر را زندگی کردم.
به گزارش خبرگزاری آریا، در هفته گذشته انتشار تبلیغ تلویزیونی و عکسی از گریم جالب بازیگر نقش شهید با هنر نظر بسیاری از کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید با هنر محور اصلی مجموعه‌ای به نام «راز ناتمام» است. مجموعه‌ای که مخاطبانش را به دهه 50 و سال 60 می‌برد و سپس به دهه 90 می‌آید و از قصه نفوذ در طول تاریخ معاصر می‌گوید.
آقای فرهاد جم بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون ایفای نقش شهید با هنر را بر عهده دارد.
آقای جم در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره چگونگی انتخاب شدن برای این نقش گفت: زمانی که انفجار دفتر نخست وزیری در سال 60 اتفاق افتاد من نوجوان بودم و در محله جوادیه سکونت داشتیم. من آن صدا را کاملا به خاطر می‌آورم و همیشه برایم سؤال بود که چگونه می‌شود چنین اقدام تروریستی اتفاق بیافتد. همیشه دوست داشتم اثری با این موضوع کار کنم و گره‌های ذهنی خودم قدری باز شود.
وی افزود: من زمانی شباهتم به شهید با هنر را متوجه شدم که عکس‌های نوجوانی هر دومان را با هم مقایسه کردم. من دو بار تست گریم دادم و بار دوم همه از شباهت زیاد من و ایشان گفتند.
وی ادامه داد: پس از انتخاب برای این نقش تمام اسناد ویدیو‌ها و آثار باقی مانده از شهید با هنر را مرور کردم تا افزون بر ظاهر، بیان، راه رفتن، خندیدن و... هم شبیه به ایشان شود.
آقای جم درباره چگونگی رسیدن به این نقش گفت: فکر می‌کنم آرامش شهید باهنر دریچه‌ای برای فهم شخصیت ایشان شد. شهید باهنر در تمام بزنگاه‌های زندگی آرامش و متانت عجیبی داشت. روزی در مکان منزل قدیمی شهید باهنر مشغول خواندن قرآن بودم که لحظاتی شخصیت وی را بیش از پیش درک کردم و همان اتفاق شد آغاز ارتباط بیشتر و عمیق‌تر من و نقشی که باید ایفا می‌کردم.
این بازیگر درباره تیم بازیگران این مجموعه گفت: به نظرم بازی‌ها قوی و یکدست است. در صحنه‌ای که تمام چهره‌های تاریخ ساز انقلاب جمع بودند بازی‌ها به حدی اثر گذار بود که من احساس خاصی پیدا کردم و با خودم گفتم شاید اگر آن‌ها بودند مسیر دیگری طی می‌شد.
وی درباره هدف مجموعه تلویزیونی «راز ناتمام» ادامه داد: یکی از مهمترین اهداف «راز ناتمام» روایت فراز‌هایی تأثیرگذار از تاریخ برای نوجوانان است. مسأله نفوذ مسأله‌ای جدی است و نوجوانان و جوانان ما که تصوری از آن زمان ندارند باید بدانند که فریب یکسری مسائل را نخورند.
آقای جم گفت: من با دیدن استقبال مردم از تبلیغ تلویزیون و عکس‌ها مشتاق شدم کار را زود‌تر ببینم وامیدوارم از پس نقشم بر آمده باشم.
مجموعه تلویزیونی «راز ناتمام» به کارگردانی آقای امین امانی مراحل پایانی تولید را می‌گذراند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جوادیه نخست وزیری شهید با هنر راز ناتمام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۸۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) عصبانیت تروریست‌های پاکستان از سفر رئیسی از زبان معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • فروش میلیون دلاری شاهکار ناتمام
  • از درشکه تا اتومبیل؛ یک قرن فرهنگسازیِ ناتمام
  • خون شریک ۲ + فیلم
  • (ویدیو) عصبانیت تروریست‌های پاکستان از سفر رئیسی از زبان معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری