Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز مسابقات شنا و چند رشته دیگر در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو برگزار شد.

در ادامه تصاویر منتخب روز دهم پارالمپیک ۲۰۲۰ را می توانید مشاهده کنید.

امیری رکورد زد و طلایی شد

حامد امیری ملی پوش دو و میدانی کشورمان با ثبت رکورد ۳۱.۳۵، ضمن شکستن رکورد پارالمپیک، موفق به کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی رقابت‌های پرتاب نیزه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده چین مدال طلای تفنگ ۵۰ متر ۳ وضعیت زنان را کسب کرد

ژانگ کویپینگ چینی با شکستن رکورد پارالمپیک با امتیاز ۴۵۷.۹ مدال طلای تفنگ ۵۰ متر ۳ وضعیت SH ۱ زنان را کسب کرد. ناتاشا هیلتروپ از آلمان نیز به مدال نقره دست یافت و مدال برنز به آوانی لخارا از هند رسید.

مدال طلای پرش ارتفاع مردان به انگلیس رسید

جاناتان بروم ادواردز از انگلیس در ماده پرش ارتفاع مردان پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰، مدال طلا را کسب کرد. پیروان کومار از هند به مدال نقره دست یافت و مدال برنز به مسیج لپیاتو از لهستان رسید.

لهستان در تنیس روی میز تیمی C۹-۱۰ زنان مدال طلا را کسب کرد

تیم لهستان با شکست استرالیا در تنیس روی میز تیمی C۹-۱۰ زنان در ورزشگاه متروپولیتن توکیو، مدال طلای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را به دست آورد و مدال نقره را به این تیم تحمیل کرد. تیم چین نیز به مدال برنز دست یافت.

حیدر علی اولین طلای پاکستان در تاریخ بازی‌های پارالمپیک را کسب کرد

حیدر علی ورزشکار پاکستانی مدال طلای پرتاب دیسک بازی‌های پارالمپیک توکیو را بر گردن آویخت تا اولین ورزشکار طلایی این کشور در تاریخ بازی‌های پارالمپیک لقب بگیرد. دارنده مدال برنز پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو با حد نصاب ۵۵ متر و ۲۶ سانتی متر قهرمان پاراالمپیک توکیو شد.

ایرلند به مدال طلای دوچرخه سواری تایم تریل تیمی زنان دست یافت

کتی جورج دانلوی و ایو مک کریستال از ایرلند مدال طلای رقابت‌های دوچرخه سواری تایم تریل تیمی زنان پارالمپیک توکیو را کسب کردند. سوفی آنوین و جنی هولت از انگلیس به مدال نقره دست یافتند و مدال برنز نیز به لوئیز جانرنینگ و آنا سوادرستروم از سوئد رسید.

رحیمی از رقابت‌های پارالمپیک توکیو حذف شد

غلامرضا رحیمی، نماینده پارا تیر و کمان ایران در رشته ریکرو انفرادی با شکست مقابل حریف آمریکایی خود از صعود به مرحله بعدی مسابقات پارالمپیک توکیو باز ماند و از دور رقابت‌ها حذف شد.

اولین مدال طلای امارات در بازی‌های پارالمپیک توکیو

عبدالله سلطان الاریانی، ورزشکار اماراتی در مسابقات رشته تفنگ سه وضعیت ۵۰ متر پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو به مدال طلا دست یافت و به این ترتیب اولین مدال طلای کشورش را در این بازی‌ها به دست آورد. تیرانداز صربستانی به مدال نقره رسید و ورزشکار کره‌جنوبی نیز صاحب مدال برنز شد.

مدال طلای شنای ۱۰۰ متر پروانه S۸ زنان به آمریکا رسید

جسیکا لانگ آمریکایی با کسب مدال طلای شنای ۱۰۰ متر پروانه S۸ زنان، در پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ در طلایی شدن هت تریک کرد و ششمین مدال خود را در این بازی‌ها به دست آورد. ویکتوریا ایشچیولووا از کمیته پارالمپیک روسیه مدال نقره را کسب کرد و مدال برنز نیز به لورا گونزالس رودریگز از کلمبیا رسید.

کسب مدال طلای شنای ۵۰ متر پروانه S۷ مردان توسط آمریکا

آستین از آمریکا با اختلاف ۰.۰۵ ثانیه زودتر از آندری تروسوف از اوکراین به خط پایان رسید و مدال طلای شنای ۵۰ متر پروانه S۷ مردان را از آن خود کرد. بعد از تروسوف که مدال نقره را کسب کرد، کارلوس سرانو زراته از کلمبیا به مدال برنز رسید.

روسیه صاحب مدال طلای شنای ۵۰ متر کرال پشت S۴ مردان شد

رومان ژدانوف روس صاحب مدال طلای شنای ۵۰ متر کرال پشت S۴ مردان پارالمپیک توکیو شد و با ثبت زمان ۴۰.۹۹ رکورد جهانی این ماده را شکست. آرنوست پتراچک از جمهوری چک نیز به مدال نقره رسید و آنجل کاماچو از مکزیک مدال برنز را به دست آورد.

پوررهنما در توکیو نقره‌ای شد

مهدی پوررهنما، تکواندوکار پارالمپیکی کشورمان در بازی فینال با نتیجه ۲۶ بر ۲۰ به حریف مکزیکی خود باخت و به مدال نقره رسید.

آذربایجان در شنای ۱۰۰ متر پروانه S۱۲ مردان به مدال طلا رسید

رامان سالی آذربایجانی با ثبت زمان ۵۷.۸۱ در فینال شنای ۱۰۰ متر پروانه S۱۲ مردان، مدال طلا را کسب کرد. استفان کلگ انگلیسی نیز به مدال نقره دست یافت و مدال برنز به رومان ماکاروف از کمیته پارالمپیک روسیه رسید.

ترکیه با کسب مدال طلای گلبال زنان از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد

ترکیه با پیروزی ۹ بر ۲ مقابل آمریکا در یک بازی یک طرفه، مدال طلای گلبال زنان پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ را به دست آورد. بهترین بازیکن این بازی سودا آلتونلوک بود که هر ۹ گل را برای ترکیه به ثمر رساند. آمریکا نیز با این شکست به مدال نقره دست یافت و مدال برنز به ژاپن رسید.

بیشتر بخوانید

تصاویر پارالمپیک ۲۰۲۰/ شاهکار زهرا نعمتی در مسابقات تیروکمان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارالمپیک ۲۰۲۰ پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو پارالمپیک توکیو مدال نقره دست یافت و مدال برنز مدال طلای شنای ۵۰ متر شنای ۱۰۰ متر پروانه بازی های پارالمپیک پارالمپیک توکیو پارالمپیک ۲۰۲۰ کسب مدال طلا دست آورد نیز به مدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۱۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب ۲ مدال باارزش نقره و برنز شدند.

در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان با شکست مقابل حریف کویتی خود به مدال نقره دست پیدا کرد. در دیگر بازی امروز در رده سنی کمتر از ۱۳ سال، امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی قرار گرفت و حریف قدرتمند خود را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها نتیجه را به عبدالله علی از کشور کویت واگذار کرد و چهارم شد. همچنین در رده سنی ۱۹ سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت رفت و او نیز با بدشانسی در جایگاه چهارم قرار گرفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899770

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • جام جهانی پاارتیراندازی| مدال طلای تپانچه بادی به نسرین شاهی رسید/ جوانمردی سوم شد
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور
  • تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید
  • تیم تپانچه بادی کشورمان به مدال نقره رسید