Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات شورای ورزشکاران IPC برگزار شد و زهرا نعمتی به عنوان یکی از اعاضی جدید این شورا انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، کمیته بین‌المللی پارالمپیک  6 عضو تازه انتخاب شده شورای ورزشکاران (4 زن و 2 مرد) IPC را معرفی کرد که این افراد با حضور زهرا نعمتی تا 3 سال آینده و بازی‌های پارالمپیک پاریس 2024 در این شورا فعالیت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اعضای این شورای به شرح زیر است:
مارتینا کایرونی از ایتالیا (پارا دوومیدانی)
دانیل دیاس از برزیل (پارا شنا)
عمارا دیورند الیاس از کوبا (پارادوومیدانی)
تاکایوکی سوزوکی از ژاپن (پارا شنا)
جیتسکه ویسر از هلند (بسکتبال با ویلچر)
زهرا نعمتی از ایران (پارا تیروکمان)

این کمیته متشکل از 6 نماینده از رشته‌های تابستانی و 3 نماینده از رشته‌های زمستانی است و صدای ورزشکار دارای معلولیت در سرتاسر جهان است.

انتخابات شورای ورزشکاران IPC از تاریخ 19 اوت الی 3 سپتامبر در دهکده بازی‌های پارالمپیک در توکیو برگزار شد و در مجموع 2447 ورزشکار، 55.5 درصد تمام ورزشکاران حاضر در این دوره از بازی‌ها، با رای خود نمایندگان‌شان را انتخاب کردند. مشارکت در این دوره با افزایش 1.5 درصدی نسبت به دوره قبل( ریو 2016) همراه بود.

زهرا نعمتی پس از قرار گرفتن در جمع اعضای شورای ورزشکاران IPC گفت: " ورزشکاران معلول انسان‌هایی توانمند هستند که سختی‌های جهان را به سخره می‌گیرند. می‌خواهم صدای رسای انسان‌های قدرتمند در IPC و در جهان باشم."

این کمیته به عنوان پلی بین ورزشکاران و سیاست گذاران عمل می‌کند و تاثیر بسیار مهمی در رشد و توسعه جنبش پارالمپیک در دنیا دارد. 3 نماینده دیگر این شورا نیز از بین ورزشکاران ورزش های زمستانی در بازی‌های پکن 2022 انتخاب می‌شوند.

 

`پارالمپیک 2020 توکیو| نعمتی: امیدوارم بتوانم چهارمین پارالمپیک را نیز تجربه کنم/ تمام اشک و شادی من به خاطر عِرق ملی است

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پاراتیراندازی با کمان پارالمپیک 2020 توکیو پارالمپیک 2020 توکیو کمیته ملی پارالمپیک NPC پاراتیراندازی با کمان پارالمپیک 2020 توکیو پارالمپیک 2020 توکیو کمیته ملی پارالمپیک NPC شورای ورزشکاران IPC زهرا نعمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۹۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا طالبی صبح شنبه در ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تبلیغات نامزدها از تاریخ ۱۳ تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه خواهد بود، اظهار کرد: برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور ابلاغ شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: ۲ منتخب حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف که در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ بیشترین آرا را کسب کرده، در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با هم رقابت می‌کنند و کد انتخاباتی آنان به فرمانداری‌ها اعلام شده است.

طالبی با بیان اینکه اعتبارنامه سه منتخب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه «فردوس، طبس، سرایان و بشرویه»، «قاینات و زیرکوه»، «نهبندان و سربیشه» و آیت الله رئیسی به عنوان منتخب مردم در مجلس خبرگان رهبری هم در استان صادر شده است، افزود: تعداد شعب پیش بینی شده برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف ۲۸۷ شعبه است.

وی با تأکید بر اینکه از این تعداد ۱۶۷ شعبه ثابت و ۱۲۰ شعبه سیار خواهد بود، یادآور شد: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد ۲ شعبه سیار به شعب شهرستان بیرجند افزوده خواهد شد.

کد خبر 6089770

دیگر خبرها

  • کافی است انسان باشد!
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • تعویض‌هایی که بلای جان پرسپولیس شد
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند