Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-29@05:58:23 GMT

قتل اشتباهی مرد بی گناه به جای برادر تهرانی

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۲۷۶۳

قتل اشتباهی مرد بی گناه به جای برادر تهرانی

مرد جوان که از بدرفتاری‌های برادر معتادش خسته شده بود تصمیم گرفت او را بکشد. اما در پارک اشتباهی مرد معتادی را قربانی کرد.     به گزارش پول نیوز، شامگاه بیست و یکم مرداد ماه سال ۹۹ پیکر نیمه جان مرد جوانی به نام بهروز به بیمارستان امام خمینی منتقل شد. وی از ناحیه شکم و سینه چاقو خورده و خونریزی شدید داشت که ساعتی بعد روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بررسی‌ها نشان می‌داد بهروز که معتاد بود از مدتی قبل جدا از همسر و فرزندش زندگی می‌کرد و بیشتر شب‌ها را در پارکی در جنوب غرب تهران می‌گذراند که کشته شد. با افشای هویت قربانی مأموران به با بازجویی از نگهبان پارک پرداختند.

نگهبان گفت:من در کیوسک نگهبانی نشسته بودم که بهروز را غرق در خون گوشه‌ای از پارک دیدم. او بریده بریده به من گفت اشتباهی او را با چاقو زده اند و یکباره از هوش رفت. من همان موقع یک نفر را که تیشرت سفید به تن داشت در همان نزدیکی دیدم که به محض نگاه کردن به او به سرعت فرار کرد.

ماموران پلیس به تحقیق از سایر شاهدان پرداختند و با اطلاعاتی که از آن‌ها گرفته بودند یک مرد جوان را که آن شب با تیشرت سفید به پارک رفته بود و رفتار مشکوکی داشت بازداشت کردند.

ساسان ۳۶ ساله به قتل اشتباهی مرد معتاد اعتراف کرد و گفت: برادرم معتاد است و خانواده مان را اذیت می‌کند. او بار‌ها اسباب و اثاثیه خانه پدری ام را فروخته و خرج مواد مخدر کرده است. او مدتی است شب‌ها را در پارک می‌ماند و به خانه نمی‌آید. از رفتار‌های او خسته شده بودیم.

وی ادامه داد: حتی اودر آخرین درگیری مرا با چاقو زد که می‌خواستم از او شکایت کنم. اما با وساطت برادر بزرگ منصرف شدم. خانواده ام از بدرفتاری‌های برادر معتادم خسته شده بودند. به همین خاطر تصمیم گرفتم او را از زندگی مان حذف کنم. چون می‌دانستم برادرم شب‌ها را در پارک می‌خوابد به پاتوق او رفتم. او در گوشه‌ای از پارک خوابیده و روی صورتش یک ملحفه انداخته بود. من با چاقو یک ضربه به شکم و سینه زدم، اما وقتی ملحفه را کنار زدم ناباورانه متوجه شدم فرد دیگری را در خواب زده ام. من همان موقع فرار کردم. اما اهالی محل که شاهد ماجرا بودند مرا به پلیس لو دادند.

کیفرخواست متهم قتل اشتباهی صادر شد
با اعتراف‌های این مرد برایش کیفرخواست صادر و پرونده اش برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در ابتدای جلسه اولیای دم درخواست قصاص را مطرح کردند.

سپس ساسان در جایگاه ویژه‌ایستاد و گفت: باور کنید من اصلاً مقتول را نمیشناختم و خصومتی با او نداشتم. من اشتباهی او را با چاقو کشتم.

وی ادامه داد: من و خانوادم از بدرفتاری‌های برادر معتادم خسته شده بودیم به همین خاطر تصمیم به قتل او داشتم، اما اشتباهی مرد معتاد را با چاقو زدم و شرمنده خانواده او هستم.

با پایان دفاعیات متهم، قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده وی را به قصاص محکوم کردند.   منبع: رکنا

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: قتل اشتباهی قتل برادر تهرانی خسته شده اشتباهی مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۲۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، همزمان به پایان رسیدن سریال گناه فرشته کاری از حامد عنقا، نفس بازغی دختر پژمان بازغی بازیگر این سریال ویدئویی از پشت صحنه این سریال منتشر کرد. این سریال جنایی با حضور ستاره‌هایی چون شهاب حسینی، امیر آقایی، لادن مستوفی و پردیس پورعابدینی داستان رسیدگی به پرونده دختر جوان متهم به قتلی بود که در این سریال، سرانجام قصاص شد.

پیام دختر پژمان بازغی به شهاب حسینی | برای من شهاب حسینی بودید ولی... چرا قسمت آخر «گناه فرشته» ناامید کننده بود؟

کد خبر 847360 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی سینمای ایران شهاب حسینی (بازیگر) نمايش خانگي

دیگر خبرها

  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • خسته هستید؟ این غذاها را بخورید
  • اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید بخوانید
  • بشاگرد مدال افتخار ایران
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته
  • بعد از شهادت هم کار همرزمش را راه انداخت!
  • خواهرکشی ناموسی در مشهد | قتل زن ۲۳ ساله به دست برادر ۱۷ ساله
  • آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید!