Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@03:12:12 GMT

بیش از ۲ هزار خودرو در کیش جریمه شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۸۶۹۰

بیش از ۲ هزار خودرو در کیش جریمه شدند

سرگرد مهدی توانگر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محدودیت تردد شبانه به همراه ممنوعید توقف در سواحل این جزیره از ۱۵ مرداد تا ۱۳ شهریور اجرا شد اظهار داشت: این محدودیت ها در راستای مصوبات ستاد مقابله با کرونا اعمال شده بود.

وی اضافه کرد: در این مدت ۲ هزار و ۲۸۳ خودرو به دلیل نقض محدویت تردد شبانه به میزان ۲۱۰ هزار تومان و ۱۷۶ خودرو نیز به دلیل عدم رعایت مصوبه ممنوعیت توقف در سواحل به میزان ۵۳۰ هزار تومان جریمه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از گردشگران خواست برای حفظ سلامت خود و سایر شهروندان، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، عدم سفر و تجمعات  را جدی بگیرند.

جزیره کیش از ابتدای تیر تا اول شهریور سال جاری در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشت و در این مدت با جانباختن ۳۲ بیمار مبتلا به کرونا، تعداد جانباختگان آن به ۵۵ نفر رسیده است.

از ابتدای شیوع پاندمی کرونا تا ساعت ۲۴ شنبه ۱۳ شهریور در این جزیره هفت هزار و ۹۷۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا (کووید ۱۹ و نوع جهش یافته انگلیسی) شناسایی شده است که ابتلای ۱۴ نفرآنان در روز گذشته تایید شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا کیش پلیس راهور ناجا هرمزگان انتظامی فرماندهی نیروی انتظامی کیش محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کیش پلیس راهور ناجا ویروس کرونا کیش پلیس راهور ناجا هرمزگان انتظامی محدودیت های کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۸۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد

نادیا زکالوند: این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

منبع:

odditycentral

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899244

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • پرسپولیس بعد از هفت سال ۴ تایی شد!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد