Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ جلیل موقوفه ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره کلاهبرداری از شهروندی در غرب تهران، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس قرار گرفت.

وی افزود: با رصدهای اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس اعضای یک باند ۳نفره کلاهبرداری شناسایی و مشخص شد که متهمان با جعل مدارک و عنوان و معرفی املاک سایر افراد و زمین‌های بلاصاحب، از شهروندان در غرب تهران کلاهبرداری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان دستگیری متهمان، تصریح کرد: افراد به ۳۰ فقره کلاهبرداری در غرب تهران اعتراف کردند و در اظهارات خود گفتند که در تعدادی از موارد کلاهبرداری شده زمین‌های بلاصاحب و رها شده را شناسایی و با جعل اسناد و مدارک هویتی، خود را مالک این زمین‌ها به خریداران معرفی می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان اعتراف کردند که با خرید سندهای مسروقه از سارقان و جعل مدارک هویتی خود را به عنوان مالکان این املاک به خریداران معرفی می‌کردند، گفت: متهمان با دریافت قسمتی از ثمن مورد معامله از محل متواری و دیگر پاسخگوی مالباختگان نمی‌شدند.

سرهنگ موقوفه‌ای با بیان این که کارشناسان ارزش مالی اموال کلاهبرداری شده را هزار میلیارد تومان برآورد کرده‌اند، گفت: متهمان پس از تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 624886 برچسب‌ها حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۰۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، سرهنگ محمدسعید یاری گفت: با وقوع چندین فقره سرقت احشام در شهرکرد، موضوع با هماهنگی قضایی به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی گسترده متهمان را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: متهمان در بازجویی اولیه به جرم خود اعتراف و تعداد ۳۰ رأس دام مسروقه از آنها کشف شد.
یاری با اشاره به کشف ۱۴ فقره سرقت احشام و معرفی ۴ سارق به مراجع قضایی گفت: کارشناسان ارزش ریالی سرقت‌های انجام شده را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • صدور کیفرخواست برای باند جعل اسناد سازمان یافته املاک در قم
  • انهدام باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم
  • باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم شناسایی شد
  • باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم منهدم شد
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد