Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیروس صادقی عصر یکشنبه در جلسه ستاد کرونا سرپل ذهاب، افزود: امروز دغدغه همه مسوولان، بحث کنترل وضعیت کرونا است که به همکاری مردم نیاز دارد.

رییس شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب نیز گفت: سالن های تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان با فعالیت ۵۰ تیم فعال۲ نفره در حال خدمات رسانی به مراجعه کنندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر شهرام روشنی نژاد افزود: واکسیناسیون در سنین رده بالا درصد مقابله با کرونا را بیشتر کرده است و این خبر خوشایندی است اما موج پنجم همراه با شدت بالایی است.

وی اظهار داشت: انجام تست کرونا در این شرایط درصد خطای بالایی دارد از این رو اگر فردی علایم خاصی داشته باشند به تست و قرنطینه نیاز دارند و واکسن در این شرایط توصیه نمی شود.

رییس شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب گفت: در بیمارستان شهدای شهرستان ۲ دستگاه اکسیژن ساز موجود است و ۱۲۰ کپسول هم به کمک ارتش، سپاه، دستگاه های اجرایی فراهم شده و البته بیشتر از این امکانات مورد نیاز است.

وی گفت: به همت نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و پیگیری‌های به عمل آمده قول مساعد یک دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری کانتینری داده شده که با تامین آن مشکلات اصلی برطرف می شود.

وی ادامه داد: ظرفیت بستری در بیمارستان سرپل ذهاب محدود است و هفته گذشته هفت نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا به بیمارستان شهرستان قصرشیرین منتقل شدند.

وی گفت: در حال حاضر ۴۳ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان شهدای سرپل ذهاب بستری است و همچنان در وضعیت قرمز کرونایی به سر می بریم.

 سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها سرپل ذهاب ویروس کرونا وضعیت قرمز طرح واکسیناسیون کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب ویروس کرونا وضعیت قرمز سرپل ذهاب ویروس کرونا وضعیت قرمز طرح واکسیناسیون کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۳۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود

ایسنا/لرستان فرماندار دلفان از راه‌اندازی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در مرکز بخش میربگ به مناسبت هفته سلامت خبر داد.

اصغر قهرمانی شامگاه گذشته پنجم اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیمارستان صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت شهرستان بخشداری میربگ و هلال احمر در روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه راه اندازی می‌شود.

وی افزود: در این بیمارستان متخصصان و پزشکانی در رشته‌های قلب، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، ارولوژی، پوست، اعصاب و روانپزشکی، زنان و زایمان، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی برای ارائه خدمات به اهالی این منطقه حاضر خواهند بود.

فرماندار دلفان ادامه داد: همچنین خدماتی مانند رادیولوژی، بینایی سنجی، تغذیه روانشناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت، داروخانه ارائه می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن