Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوب بهتاج می گوید نوروزی از رفتار برخی هواداران تراکتور ناراحت است

به گزارش طرفداری، ایوب بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی درباره شرایط تراکتور صحبت کرد.

ایوب بهتاج درباره نگرانی هواداران تراکتور و اینکه چرا یک فرد به خودش اجازه می دهد در فاصله هشت روز مانده تا دیدار این تیم با النصر عربستان اینگونه با احساسات هواداران بازی و فعالیت های یک باشگاه مردمی را تعلیق کند، به رادیو ورزش گفت:

من از افراد ورزشی هستم و وضعیت باشگاه ها را دنبال می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا مشکل دارند. بحث فرد نیست بلکه بحث ساختار بیمار کشور ما است.

بهتاج افزود:

بحث فرد را مطرح کردید اما چرا فردی صنعتی مانند زنوزی در این برهه اقتصادی که واقعا صنعت و بخش های دیگر وضعیت خوبی وجود ندارد نباید با میلیاردها تومان هزینه موفق شود؟ ساختار باید درست شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی درمورد اینکه اکنون در فاصله زمانی اندک تا دیدار تراکتور مقابل النصر نباید بحث ساختار مطرح شود و زنوزی هم با وجود هزینه های میلیاردی‌اش در این باشگاه موفق نبوده است، پاسخ داد:

از زنوزی دفاع نمی‌کنم. سال ها است کارشناسان مختلف مسائل را مطرح می کنند اما این موضوع تاثیری در روند کار ندارد. اصلا زنوزی را کنار بگذاریم اما در این ساختار افراد دیگر هم نمی‌توانند موفق شوند.  فقط آرزو می کنیم ساختار درست شود اما امکان پذیر نیست که مانند باشگاه های اروپایی شود.

بهتاج تصریح کرد:

هواداران تراکتور حق دارند نگران باشند زیرا مسائل مختلفی ایجاد شده اما برای این ۹-۸ روز کارها انجام شد. زنوزی به تیم علاقه مند است اما مالک باشگاه تراکتور از هواداران انتظاراتی دارد. متاسفانه برخی که شاید کارشناس کار نباشند اما احساسی بوده، تراکتور را دوست دارند و همیشه دل شان می خواهد این تیم در تمام زمینه ها نمره بیست داشته باشد، با توجه به احساسات خود کارهایی انجام می ‌دهند که سبب ناراحتی زنوزی شده است. 

بهتاج ادامه داد:

زنوزی می گوید سه سال است با تراکتور هستم و کمک کرده‌ام اما برخوردهای خوبی با من نمی‌شود. تصمیمی احساسی گرفته اما به هیچ عنوان اینگونه نیست که بخواهد تیم را تعلیق کند و به مسابقات آسیایی نفرستد. 

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی درخصوص اینکه باشگاه تراکتور با صدور بیانیه ای از تعلیق فعالیت ها، تعطیلی تمرینات و بسته شدن در این باشگاه خبر داد و این امر چه معنی دارد، پاسخ داد:

زنوزی به این دلیل که برخی هواداران می‌خواهند این تیم کارش را با وی ادامه ندهد، چنین کاری انجام داد اما خدا را شکر از روز گذشته جو بین هواداران، زنوزی و مسئولان استانی بسیار تلطیف شد. امیدواریم در این تک بازی مقابل النصر خوب ظاهر شویم اما زنوزی تصمیم به واگذاری دارد. البته هیچکس در استان این توان را ندارد یک روزه تیم را تحویل گرفته، آن را سر و سامان بدهد کارهای جاری‌اش را انجام داده و به مسابقات اعزام کند.

بهتاج اضافه کرد:

زنوزی اکنون مالک باشگاه است اما این تصمیم را دارد که حتما تراکتور را واگذار کند. باید در روزهای آتی با حوصله اهلیت فرد یا بخش دولتی را خوب بسنجیم تا تراکتور ضرر نکند. هدف ما حیات این تیم است و امیدوارم همه دست به دست هم بدهیم تا اتفاقات خوب بیفتد. تمرینات هم از امروز شروع می شود.

بهتاج عنوان کرد:

اکنون من شنیده ام جعفر سمیعی هم از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس استعفا کرده است. ان شاء الله مسائل ریشه ای درست شود.

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس از لابلای کتاب من زلاتان هستم؛ داستان شنیدنی استخدام مینو رایولا مهدی محمد نبی در پرسپولیس، مصطفی آجورلو در استقلال فوری؛ کودتای نظامی در گینه در حضور نبی کیتا و اشرف حکیمی در این کشور محمد دانشگر خواهان فسخ قرارداد با استقلال شد؛ مدافع آبی ها لژیونر می شود؟  حضور کریستیانو رونالدو چه کمکی به منچستریونایتد خواهد کرد؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آذربایجان شرقی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۶۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند

به گزارش خبرنگار مهر، حمید مطهری شامگاه جمعه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن، ضمن ابراز خوشحالی از موفقیت تیم تراکتور و حضور فرزند مرحوم قولی لاله در رختکن افزود: این پیروزی را به خانواده مرحوم لاله تقدیم می‌کنیم و امیدوارم همیشه در پایان بازی‌ها باعث خوشحالی هواداران تیم باشیم.

مربی تیم تراکتور با بیان اینکه بازیکنان در این بازی تمام وجودشان را گذاشته و جانانه جنگیدند، عنوان کرد: می‌توانستیم در ۹۰ دقیقه کار را تمام کنیم، ولی فشار روی تیم باعث عدم تمرکز بازیکنان شده بود و در زدن ضربات آخر خوب کار نکردیم و در نیمه دوم با دریافت گل تساوی بازی به وقت اضافه و نهایتاً به ضربات پنالتی کشیده شد.

مطهری با ابراز تأسف از اینکه متأسفانه همان طور که آنالیز کرده بودیم، دقیقاً از همان نقطه گل دریافت کردیم، یادآور شد: هم تیم ما و هم تیم حریف پلن های مختلفی را اتخاذ کردیم و با تعویض‌های تیم سعی در کنترل بازی داشتیم تا تیم ذوب آهن به اهداف خود دست نیابد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تراکتور از ضربات ایستگاهی به خوبی استفاده نمی‌کند؟ توضیح داد: من در ۲ جلسه تمرینی که با بازیکنان تراکتور داشتیم روی ضربات ایستگاهی کار کردیم و با اینکه به ضعف تیم واقف هستیم و سعی خواهیم کرد شرایط بهتر شود.

وی در خصوص تعویض ریکاردو آلوز، خاطرنشان کرد: آلوز گرفتگی در عضله ساق پا داشت و برای اینکه مصدوم نشود و او را در بازی با استقلال از دست ندهیم، تعویض اجباری کردم.

مطهری در رابطه با کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام (ره)، اذعان داشت: کیفیت چمن آن چیزی که من برای فوتبال روی زمین و کلاسیک انتظار دارم، نبود به همین دلیل رو به توپ‌های بلند آوردیم و با اینکه مسولان زحمت می‌کشند ولی دوست دارم کیفیت چمن بهتر شود تا هواداران بازی روی زمین و زیبایی شاهد باشند.

مربی تراکتور در مورد پور حمیدی اظهار کرد: به دروازه بان تیم تبریک ویژه می گویم چرا که با فشارهای زیادی که در بازی‌های اخیر روی این بازیکن بود امروز واکنش فوق العاده ای از خودش به نمایش گذاشت و معتقد هستم لایق دعوت به تیم ملی است.

مطهری در خصوص حمایت هواداران از تیم خودشان عنوان کرد: انتظار دارم هواداران مثل همیشه در مصاف با استقلال عاشقانه به استادیوم بیایند و تیم خودشان را تشویق کنند و اگر گل هم بخوریم از تیم حمایت کنند.

تیم تراکتور با برد ۳ بر یک ذوب آهن در ضربات پنالتی، جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال را کسب کرد.

کد خبر 6089411

دیگر خبرها

  • ۲۸۹ محدوده معدنی استان آذربایجان غربی از طریق مزایده واگذار می‌شود
  • بدحالی چند تن از هواداران تراکتور
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • مصلح: تبریک می‌گویم به هواداران تراکتور
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • اشاره جالب ریکی آلوز به هواداران تراکتور
  • استقبال اندک هواداران تراکتور از دیدار برابر ذوب آهن
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند