Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جعفر زاهدی مدیرکل راه و شهرسازی فارس با یادآوری اینکه تسهیلات ودیعه مصوب شده برای کلانشهر‌هایی نظیر شیراز، ۴۰ میلیون تومان و برای سایر مناطق شهری ۲۵ میلیون تومان است، دوره بازپرداخت این تسهیلات را ۳ ساله و نرخ سود را ۱۳ درصد اعلام کرد.

زاهدی بیان کرد: روش دیگر بازپرداخت تسهیلاتی که سال گذشته به تصویب رسید و مورد استقبال قرار نگرفت؛ تسویه یک جای کل مبلغ تسهیلات و سود متعلقه در پایان یکسال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه برای ثبت نام نیازی به حضور در ادارات راه و شهرسازی نیست، گفت: متقاضی در آخرین مرحله از ثبت نام، باید به بانک عامل معرفی شده، مراجعه کند.

این مقام مسئول گفت: برای ثبت نام، متقاضیان باید به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس Tem.mrud.ir مراجعه کنند و کار پالایش نیز به شکل سیستمی انجام خواهد شد و اگر متقاضی واجد شرایط باشد، به نزدیکترین شعبه محل سکونتش، معرفی خواهد شد.

زاهدی با یادآوری اینکه بانک هم شرایط مورد نظر خود را بررسی کرده و در صورتی که متقاضی، واجد شرایط باشد، پرداخت تسهیلات انجام می‌شود، در خصوص شروط لازم برای اعطای تسهیلات ودیعه مسکن، گفت: فرد متقاضی باید سرپرست خانوار بوده و در مقطع کنونی مالکیت ملکی را نداشته و تاریخ انعقاد قرارداد اجاره هم از اول مهر ۱۳۹۹ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ باشد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس خاطرنشان کرد که مستاجرانیکه در حال حاضر نسبت به انعقاد قرارداد اجاره با موجر اقدام می‌کنند هم مشمول دریافت این تسهیلات خواهند بود.

به گفته زاهدی، طبق قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن، کسانی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند که یا آقای متأهل باشند یا خانم مجرد بالای ۳۵ سال؛ اجاره نامه‌ها هم یا باید در دفاتر مشاور املاک نوشته شده و کد رهگیری اخذ شود یا اینکه در دفاتر اسناد رسمی ثبت شده باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: با توجه به سقف کلی اختصاص داده شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا تا ۱۰ هزار میلیارد تومان، بعید است محدودیت خاصی برای ثبت نام در نظر گرفته شود. فعلاً هر فرد که ثبت نام کند و واجد شرایط باشد، می‌تواند به بانک مراجعه کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی فارس کمک ودیعه مسکن راه و شهرسازی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۰۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید
  • اراضی نهضت ملی مسکن برای ۴۰ هزار متقاضی در شهر پرند هنوز تامین نشده است
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • یک میلیون و۶۰۰ هزار متقاضی در صف انتظار برای دریافت وام ودیعه مسکن
  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • وام ودیعه مسکن در ۱۴۰۳ افزایش می باید؟
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • برنامه جدید وزارت راه برای حمایت از مستاجران اعلام شد | وام ودیعه مسکن در ۱۴۰۳ افزایش می باید؟