Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ورزش های هوایی کردستان از نامگذاری سایت پروازی کوه آبیدر سنندج به نام شهید سردار قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛آریان علاقبند بهرامی در گفتگو با خبرنگاران گفت: این نامگذاری طی مراسمی در روزهای آتی با حضور ورزشکاران و مسئولین ورزشی کردستان در محل سایت انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ادامه تحولات و به روزرسانی در ورزش های هوایی کردستان، سایت های پروازی کردستان جهت میزبانی ورزش ها و رشته های جدید ورزش های هوایی آماده و تجهیز می شوند.

علاقبند اظهار داشت: پاراگلایدر، پاراموتور، پاراتراک، کایت، پرواز هواپیماهای مدل، بانجی جامپینگ و چتربازی زیر نظر کمیته ورزش‌های هوایی اداره می‌شوند.

رئیس کمیته ورزش های هوایی کردستان فعالسازی و توانمندسازی رشته های غیر فعال در استان، برگزاری ورکشاپ استعدادیابی خلبانی برای آشنایی علاقه مندان به این حوزه، برگزاری کارگاه های ایمنی پرواز و امداد و نجات، تاسیس سایت های پروازی جدید، برگزاری دوره های توانمندسازی ورزشکاران این حوزه با حضور مربیان بین المللی، معرفی ظرفیت های استان برای میزبانی مسابقات ملی و بین المللی ورزش های هوایی را از برنامه های این کمیته در کردستان عنوان کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان ورزش های هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۲۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه گفت: خیابان یکم در منطقه ۶ تهران به نام «شیخ احمد تربتی»، اولین روزنامه نگار شهید تاریخ ایران نامگذاری شد.   مهدی زاهدی افزود: این اقدام با توجه به پیگیری‌ها و پیشنهاد کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه و پس از تصویب شورای اسلامی شهر تهران انجام شده است.   وی نامگذاری معابر در سطح تربت حیدریه و چند کلانشهر با توجه به اشتراکات فرهنگی موجود را یکی از این اقدامات مهم در حوزه فرهنگی خواند و گفت: قبل از این نیز با پیگیری‌های انجام شده در سال ۱۴۰۲، خیابانی به نام «حاج آخوند ملاعباس تربتی» در شهر مشهد نامگذاری شده بود.   «شیخ احمد تربتی» روزنامه نگار متولد تربت حیدریه، ملقب به سلطان العلمای خراسانی بود که به دلیل نقد‌های تند علیه محمدعلی شاه، اولین دادگاه مطبوعات برای وی تشکیل شد، اما مورد حمایت علی اکبر دهخدا و جمعی از آزادیخواهان قرار گرفت و تبرئه شد.    وی سرانجام پس از حمله قزاق‌ها به دفاتر روزنامه‌ها، دستگیر و به طرز فجیعی در چاه باغ شاه به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است
  • اکسيري که قهرمانان را جاويدان مي کند
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود