Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - بررسی عملکرد بانک‌های غیردولتی در سال 99 نشان از عملکرد موفق بانک دی در بسیاری از شاخص‌های بانکی و سرمایه‌ای دارد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مؤسسه آموزش عالی بانکداری ایران همزمان با برگزاری سی‌ویکمین همایش بانکداری اسلامی، گزارش عملکرد سال 1399 بانک‌های کشور را منتشر کرد.

بر اساس آمارهای ارائه‌شده در این گزارش، بانک دی در شاخص‌های عملکردی و بانکی عملکرد شایان توجهی در بین بانک‌های خصوصی کشور داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از منظر بازده دارایی‌ها، بانک دی در بین 17 بانک خصوصی، با بازدهی 7.7 درصدی، در جایگاه دوم قرار گرفته است.

در مقایسه عملکرد بانک‌ها از منظر وضعیت باز ارزی نیز رتبه پنجم به بانک دی اختصاص یافته که معادل ریالی وضعیت باز ارزی این بانک در سال 99 مبلغ 56.4 هزار میلیارد ریال بوده است.

بررسی عملکرد بانک‌های خصوصی از منظر بازده حقوق صاحبان سهام نیز جایگاه بانک دی را در رتبه دوم با بازدهی 57.2 درصدی نشان می‌دهد.

از منظر نسبت مالکانه نیز بانک دی با شاخص 13.5 درصدی در نسبت حقوق صاحبان سهام به کل دارایی‌ها، در جایگاه دوم بانک‌های خصوصی و خصوصی‌شده کل کشور قرار گرفته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بانک های خصوصی بانک دی بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۸۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: نمایندگان استانداری، راه وشهرسازی، بانک مسکن، بانک ملی به عنوان رییس شورا هماهنگی بانک‌های دولتی در استان، اداره اقتصاد و دارایی و بنیاد مسکن در این هیات ویژه حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: بررسی عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن از مهمترین اهداف تشکیل هیات ویژه نظارت است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در بخش مسکن حمایتی بانک‌های عامل کمتر از ۳۰ درصد عملکرد در پرداخت دارند و این رقم باید ظرف ۲ ماه آنده به بالای ۵۰ درصد برسد.

عطائی افزود: بانک‌های عامل مکلف شدند نسبت به عقد قرارداد مشارکت مدنی برای طرح‌های دارای پروانه ساخت اقدام کنند.

وی اضافه کرد: عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات بانکی در طرح خود مالکی شهری ۲۹ درصد و در بخش روستایی نیز ۵۰ درصد است.

وی اظهار داشت: بانک‌های عامل باید ظرف ۲ ماه آینده نسبت به تعیین و تکلیف کل پرونده‌های ارجاع داده شده اقدام کنند و درصد مشارکت را به بالای ۶۰ درصد برسانند.

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه
  • کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم
  • جزئیات نحوه بررسی صلاحیت متقاضیان بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک دی
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!