Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@17:29:23 GMT

بازتاب پیروزی «تحسین‌برانگیز» ایران در ESPN

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۰۵۰۴

بازتاب پیروزی «تحسین‌برانگیز» ایران در ESPN

پیروزی آسان و قاطع ملی‌پوشان فوتبال کشورمان برابر عراق در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ مورد توجه سایت ESPN قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، تیم ملی ایران در دومین دور از بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، شب گذشته (سه‌شنبه) موفق شد میزبان خود عراق را به آسانی و با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد و با ۶ امتیاز در صدر جدول گروه A‌ باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیروزی ملی‌پوشان کشورمان مورد توجه سایت  ESPN قرار گرفته است.

این سایت در گزارشی از بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا، نگاهی به برد تیم ملی ایران مقابل عراق انداخته و نوشته است: ایران تنها تیم پیروز دور نخست مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در گروه A آسیا بود و با همان پیروزی خودش را به عنوان یک مدعی جدی برای صعود معرفی کرده بود. آنها اما حالا با آماری تحسین‌برانگیزتر به کارشان ادامه می‌دهند چرا که روز سه‌شنبه عراق را در شهر دوحه با نتیجه ۳ بر صفر در هم کوبیدند. مردان دیک ادووکات با غفلت چند باره مدافعان‌شان کار تیم ملی را آسان کردند تا راه این تیم برای کسب سه امتیاز بازی هموار شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان جام جهانی فوتبال تیم ملی تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی عراق مقدماتی جام جهانی 2022 انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۰۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین دیدار نوشاد عالمیان در جدول اصلی رقابت های تنیس روی میز گرند اسمش عربستان، شامگاه شنبهبرابر «کائو چنگ جو» از چین تایپه برگزار شد.

در این دیدار نوشاد عالمیان برابر حریف خود با نتیجه ۳ بر ۲ صاحب برتری شد. ابن برتری در حالی به دست آمد که پینگ پنگ باز چینتایپه ۱۹ ساله است اما رنکینگ ۲۹ جهان را در اختیار دارد.

نوشاد عالمیان که با سه پیروزی متوالی و بدون باخت در مرحله مقدماتی، وارد جدول اصلی گرند اسمش عربستان شد در ادامه و درجدول یک شانزده نهایی با برنده دیدار «لیانگ جینگ کون» از چین و «دنیل هابسون» از اتریش رقابت خواهد کرد.

کد خبر 6096642 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور
  • بازتاب حضور گروسی در ایران در رسانه‌های بین‌المللی
  • بازتاب حضور گروسی در اصفهان در رسانه‌های بین المللی
  • بانکی پور سند روابط جنسی مردان ترکیه با زنان پُرشمار را منتشر کرد | عدد یاد شده به چه معناست؟ +لینک منبع
  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسایل اخلاقی قابل تحسین است
  • ویدئوی بایدن با موضوع جنگ ستارگان واکنش‌برانگیز شد
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • چرا دویچه وله از ایران عصبانی است؟