Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@06:11:14 GMT

انهدام باند سارقان تجهیزات شبکه برق در فارس

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۵۴۰۹۵

انهدام باند سارقان تجهیزات شبکه برق در فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ابوذر الوار مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق فارس اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم و شبکه برق درسطح استان و ایجاد جو نا امنی و نارضایتی بین مردم، دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار این دفتر قرارگرفت.

او افزود: باوجود اینکه سارقان بسیارماهر وحرفه‌ای این عمل را انجام می‌دادند، خوشبختانه با انجام یکسری عملیات اطلاعاتی و همکاری کاراگاهان زبده نیروی انتظامی، اعضای این باند شناسایی و در زمان انتقال اموال مسروقه به مخفیگاهی درحومه شهر شیراز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الوار، ارزش اموال مکشوفه از سارقان را بیش از یک میلیارد ریال عنوان کرد وگفت: در این عملیات ۵ سارق نیز شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام مسئول، همچنین یادآورشد: از ابتدای امسال نیز در سطح استان، تعداد ۹ سارق دستگیر و به دست قانون سپرده شده اند.

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس تاکید کرد: از آنجا که سودجویی سارقان باعث سلب آرامش شهروندان می‌شود، بازرسان این شرکت با قاطعیت با سودجویان و افرادی که اقدام به سرقت تجهیزات شبکه برق می‌کنند، برخورد قانونی کرده و پرونده آن‌ها را برای اشد مجازات به مراجع قضایی ارجاع خواهند داد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارقان تجهیزات شبکه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۵۴۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سیدرضا صادقیان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در شهر تفت، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. 
وی در ادامه افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات فنی پلیس دو نفر از سارقان حرفه‌ای سیم و کابل فشار قوی برق شهرک عقابکوه را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنها را دستگیر کردند. 
فرمانده انتظامی شهرستان تفت تصریح کرد: متهم پس از انتقال به اداره پلیس در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۵ فقره سرقت سیم و کابل‌های برق به ارزش ۸ میلیارد ریال اعتراف کردند. 
صادقیان در پایان ضمن تشکر از اعتماد مردم به پلیس اظهار داشت: چنین اقدام مجرمانه از سوی سارقان ضمن ایجاد خسارت به اموال دولتی و مردم باعث قطعی برق و نارضایتی شهروندان خواهد شد لذا شایسته است شهروندان گرامی نسبت به تردد بی موقع و دیروقت شبانه‌ی افراد مشکوک حساس‌تر بوده و مراتب از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان