Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد با تاکید بر اهمیت سلامت شهروندان و اولویت بسیار زیاد آن، گفت: برهمین اساس تمامی امکانات مدیریت شهری، حتی اتاق شهردار در خدمت حفظ سلامت مردم و مقابله با ویروس کرونا خواهد بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید عبدالله ارجائی، در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی واقع در نمایشگاه بین المللی که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی انجام شد، افزود: سلامت مردم برای ما در درجه اول اهمیت قرار دارد لذا تمامی امکانات شهرداری را برای مقابله با ویروس کرونا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و ستاد کرونا قرار داده و خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در همین راستا از دانشگاه علوم پزشکی خواسته‌ایم تا بدون هیچ محدودیتی سرعت و ظرفیت انجام واکسیناسیون را افزایش بدهند، شهرداری هم این آمادگی را دارد تا در این مسیر از آنها حمایت و پشتیبانی کند.

شهردار مشهد تصریح کرد: به هر میزان که دانشگاه علوم پزشکی بتواند واکسن تأمین کند، آمادگی ایجاد زیرساخت و در اختیار گذاشتن محل انجام واکسیناسیون را در نقاط مختلف شهر خواهیم داشت.

ارجائی با بیان اینکه همچنین این آمادگی وجود دارد که برای واکسیناسیون مردم، تمامی اماکن در اختیار شهرداری، محیا شود، اظهار کرد: در همین راستا اکنون مرکز انجام واکسیناسیون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی شهرداری مشهد در نمایشگاه بین المللی آماده شده است که ظرفیت انجام روزانه ۱۵ هزار واکسیناسیون را در صورت تأمین واکسن از سوی دانشگاه علوم پزشکی دارد.

وی گفت: درمجموع آمادگی داریم برای حفظ سلامتی مردم عزیز، تمامی امکانات شهرداری، حتی اتاق شهردار را برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهیم.

کد خبر 521022

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر مشهد کلانشهر شهرداری مشهد شهردار مشهد واکسیناسیون کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مقابله با ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۰۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و جمع زیادی از مردم شهر یاسوج در آخرین روز هفته سلامت که باشعار سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی نامگذاری شده بود مسیر امامزاده عبدالله (ع) تا آبشار یاسوج را پیاده روی کردند.
در این همایش به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان این مراسم با گرامیداشت هفته سلامت، این مناسبت را فرصت مغتنمی برای یادآوری نعمت سلامتی برشمرد و گفت: مراقبت از سلامتی، قدردانی از این نعمت بزرگ خدادادی است که همواره باید مدنظر قرار دهیم. 
جاودان سیرت با بیان اینکه ورزش همگانی یکی از پایه های اصلی سبک زندگی سالم است و باید به روش های مختلف این فرهنگ در جامعه نهادینه شود افزود: امیدواریم با اجرای این برنامه‌ها که با هدف تقویت سلامتی و افزایش نشاط اجتماعی برنامه‌ریزی شده در تحقق رسالت حرفه‌ای و خانوادگی خود نیز موفق باشیم. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز