Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@02:56:16 GMT

آغاز واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۵۶۱۹

آغاز واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه اصفهان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مرتضی حاج حسینی معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان اظهار کرد: طبق دستورالعمل ابلاغی از دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان، در سال تحصیلی جدید تنها کارکنان و اعضای هیات علمی که واکسن هر دو دوز را دریافت کرده‌اند مجاز به حضور در محل کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با توجه به در پیش بودن شروع سال تحصیلی و اهمیت سلامت استادان، کارکنان و دانشجویان از یک طرف ازدحامی که در مراکز واکسیناسیون وجود داشت و از طرف دیگر با در نظر گرفتن فضا، امکانات، ظرفیت و دسترسی مناسب شهری که دانشگاه اصفهان دارد، طی رایزنی‌هایی با مرکز بهداشت استان و دانشگاه علوم پزشکی هماهنگ کردیم برای رفاه حال همکاران دانشگاهی، مرکز تجمیعی واکسیناسیون در دانشگاه راه‌اندازی شود. در این ارتباط سالن نیلفروش زاده تجهیز و آماده خدمت رسانی شد و از یک‌شنبه _۱۰ مردادماه_ کار تزریق واکسن را در فاز اول با واکسیناسیون کارکنان و اساتید دانشگاه شروع کردیم. در این فاز که تا هفدهم مرداد ادامه دارد از همه کارکنان، اعضای هیات علمی رسمی، پیمانی و حق‌التدریس برای واکسیناسیون دعوت کردیم.

معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان ادامه داد: فاز دوم واکسیناسیون در کشور با چند روز تاخیر یکشنبه_۱۴ شهریورماه_ آغاز کردیم و همکارانی که در فاز اول، دوز اول سینوفارم را دریافت کرده بودند دوز دوم واکسن سینوفارم و افرادی که در فاز اول موفق به دریافت دوز اول نشده بودند، دوز اول واکسن خود را دریافت کردند. در این فاز هم هر سه نوع سینوفارم، آستارازنکا و برکت را داشتیم.

حسینی اعلام کرد: در فاز اول بیش از ۸۰ درصد کارکنان و اعضای هیات علمی و در فاز دوم حدود ۲۰ درصد باقیمانده واکسن خود را دریافت کردند و می‌توان گفت به جز افرادی که به دلیل ابتلا به کرونا مجاز به دریافت واکسن نبوده‌اند، تقریبا همه کارکنان و اعضای هیات علمی باید واکسن خود را دریافت کرده باشند.

وی در رابطه با روند واکسیناسیون دانشجویان گفت: واکسیناسیون دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی از امروز _شنبه ۲۰ شهریورماه_ در سراسر کشور آغاز شده و دانشگاه اصفهان هم در مرکز تجمیعی نیلفروش زاده آماده ارایه خدمات واکسیناسیون به دانشجویان است. لازم است تاکید کنم مرکز تجمیعی دانشگاه اصفهان صرفا ویژه دانشجویان است و تنها با کنترل کارت دانشجویی یا گواهی اشتغال به تحصیل معتبر به دانشجویان خدمات واکسیناسیون را ارایه می‌کند.

معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان تصریح کرد: طبق اعلام ستاد مبارزه با کرونا و بر اساس اطلاعیه وزارت عتف، در سال تحصیلی جدید، آموزش دانشجویان در نیمسال اول همچنان به صورت مجازی شروع می‌شود و امیدواریم برای نیمسال دوم هم واکسیناسیون دانشجویان تمام شده باشد و هم شرایط کشور بهبود یافته باشد و بتوانیم نیم‌سال دوم را دست‌کم برای مقاطع ارشد و دکتری به صورت حضوری شروع کنیم.

 

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه اصفهان واکسن کرونا واکسن سینوفارم واکسیناسیون دانشجویان واکسیناسیون دانشجویان اعضای هیات علمی دانشگاه اصفهان فاز اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۵۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا

دانشگاهیان دانشگاه تهران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان تجمع می‌کنند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه بعد از نماز ظهر جلوی سردر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

5 نکته درباره اعتراضات دانشجویی در آمریکا

نمازگزاران مسجد دانشگاه تهران پس از اقامه نماز ظهر و عصر، به جمع تجمع‌کنندگان می‌پیوندند.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سایر تشکل‌های دانشگاه تهران از دانشگاهیان برای حضور در این تجمع دعوت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • مشکلات مالی، دانشگاه انگلیسی را به مرز نابودی رساند
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد