Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان تامین اجتماعی گفت: از همان ابتدا کار اعلام کردیم که وزارت کار، وزارت مردم است به دلیل اینکه بیش‌ترین سطح تماس را با حوزه‌های معیشتی و رفاهی مردم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: قطعا در این تعامل با مردم بیش از ۵۰ درصد از اتفاقات در سازمان تامین اجتماعی رخ می دهد بنده به این سازمان ارق دارم برای این‌که پدرم اولین کارش در دولت از سال ۱۳۴۹ از همین سازمان تامین اجتماعی شروع شد و به قولی این سازمان خانه خودمان و جایی است که پدرم در آن خدمات رسانی کرده است.

عبدالملکی ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم در تمام سال‌های بعد از انقلاب به خصوص سال‌های اخیر که انصافا اتفاقات خوبی رخ داده و این سازمان جزو سازمان‌های پویا بوده و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به طور کلی امتیازات بسیار بالاتری دارد و انصافا این وزارت‌خانه در این سال‌ها خوب کار کرده است.

وی افزود: آقای سالاری در تامین اجتماعی حرکت‌های خوبی انجام دادند، مسئله‌ هوشمند‌سازی و دیجیتال و الکترونیک کردن خدمات و فرایند‌ها اتفاقات بسیار خوب و بزرگی بود که انجام شده است و ما به طور کلی در کشور باید قبول کنیم که چندین سال نسبت به آن چیزی که باید باشیم عقب هستیم.

حجت عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران درباره انتظارات پدرش به عنوان عضوی از تامین اجتماعی از این سازمان گفت: پدر بنده به عنوان عضوی از تامین اجتماعی به شدت دغدغه‌ مردم را دارند و شب گذشته به من گفتند برای مردم چه‌کاری انجام می‌دهی مردم مشکلات و درخواست دارند.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی درباره اولین قدم برای رفاه اجتماعی مردم بیان کرد: فرایند‌ها اگر اصلاح شود بر خلاف آن چیزی که گفته می‌شود مشکل منابع نداریم نظام‌های مدیریتی تغییر کند اتفاقات خوبی رخ می دهد.

در حال تکمیل....

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کار تامین اجتماعی کار و رفاه اجتماعی تامین اجتماعی وزیر تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۷۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، به دنبال انتشار برخی پیام‌های جعلی به صورت پیامک و شبکه‌های مجازی در ارتباط با دریافت کالابرگ الکترونیکی به اطلاع هموطنان می‌رساند هر گونه خبر رسمی در این زمینه تنها از طریق مراجع رسمیو یا سامانه پیامکی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

نیت شر پشت یک پیامک | مراقب این نوع پیامک‌ها باشید

وزارت رفاه ضمن هشدار از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.

کد خبر 846837 برچسب‌ها وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر مهم کالا برگ (کوپن)

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: تورم ۱۲۶ درصد بالا رفت، حقوق ۱۱۹ درصد
  • معاون وزیر کار : دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم تقریبا رشد کرده
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار