Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، مرتضی چغلوند ،رییس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان  اعلام کرد: حدود ۲ هزار خودرو از آبان ماه سال گذشته تاکنون در لرستان توقیف شده بود که با اجرای طرح فوق العاده از خردادماه تاکنون، ۵۰۰ دستگاه ترخیص شده است.

وی بدون اشاره به تعداد موتورسیکلت‌های توقیف شده در لرستان گفت: همچنین بیش از پنج هزار و ۶۰۰ موتورسیکلت نیز از پارکینگ‌های سطح استان ترخیص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آمار نهایی خودرو و موتورسیکلت‌های ترخیص شده به همراه میزان جریمه آنان تا پایان طرح اعلام خواهد شد تصریح کرد: طرح تسهیل و ترخیص فوق العاده خودرو‌های توقیفی از ۱۸ خرداد سال جاری به مدت یک ماه آغاز شد که با تدبیر رییس پلیس راهور ناجا تا ۱۸ مهر تمدید شده است.

چغلوند بیان کرد: تقسیط جریمه‌های رانندگی برای اولین بار در کشور، نوبت دهی اینترنتی، طرح کاهش مراجعان به پلیس راهور، سیستمی کردن توقیف و رفع توقیف قضایی و ترخیص موتور سیکلت‌های رسوبی از جمله اقدامات این طرح است.

وی همچنین در خصوص پرداخت عوارض شهرداری و داشتن معاینه فنی گفت: هیچ الزامی درخصوص پرداخت عوارض شهرداری برای خودرو‌های ترخیصی و همچنین نیاز به معاینه فنی وجود ندارد و مالکان یا متصرفان لازم است بعد از ترخیص نسبت به انجام این امر اقدام کنند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی رانندگی لرستان ترخیص موتور سیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۹۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد اظهارداشت: ماموران پلیس شهرستان خاتم با انجام کار اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودروی وانت مزدا حامل موادافیونی در محور هرات-مروستمطلع شدند. 
وی افزود: ماموران در یک عملیات ضربتی خودرو را متوقف و در بازرسی انجام شده؛ ۲۰۲ کیلوگرم تریاک کشف و یک قاچاقچی را دستگیر و به مقامات قضائی معرفی کردند. 
فرمانده انتظامی استان یزد در پایان اظهارکرد: این محموله از جنوب شرق کشور به مقصد پایتخت بارگیری شده بود که با تیزهوشی ماموران پلیس متوقف شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند
  • مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان
  • توقیف ۴۴ هزار تُن روغن غیرقابل مصرف‌ در بندر شهید رجایی
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار