Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ایثاروشهادت ایرنا  سعید اوحدی  روز شنبه در پیام خود خطاب به خانواده محترم شهید گرانقدر رحیم‌پور ازغدی نوشت: پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی هدیه نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مرحوم «حاج حیدر رحیم‌پور ازغدی» پدر شهید سرافراز «حمید رحیم‌پور ازغدی» پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و روح تابناک فرزند شهیدش درود می‌فرستم.

تلاش‌ها و اقدامات خالصانه و صادقانه آن پدر والا مقام که نشأت گرفته از داشته‌های دینی و اسلامی ایشان بود به یقین توشه اخروی گران‌بهایی برای آن مرحوم به دنبال خواهد داشت. بی‌تردید خدمات ارزشمند دانشمند و فرهیخته متفکر و گرانقدر جناب آقای «حسن رحیم‌پور ازغدی» فرزند بزرگوار ایشان در زمینه فلسفه و علوم انسانی نشأت گرفته از این الگوی گران‌مایه است.

ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان شاءاللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.

پیکر مرحوم حیدر رحیم‌پور ازغدی، از یاران دیرین رهبر معظم انقلاب، امروز(شنبه) در صحن کوثر حرم امام رضا(ع) در مشهد تشییع و در رواق دارالحجه به خاک سپرده شد.

به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از خدام بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) و مردم از جمله حاضران در تشییع پیکر مرحوم رحیم‌پور ازغدی بودند.

قرائت قرآن کریم، مرثیه سرایی از جمله بخش های مراسم تشییع آن مرحوم بود که در این آیین حسن رحیم‌پور ازغدی، فرزند آن مرحوم بخشی از وصیتنامه پدر خود را قرائت کرد و گفت: پدرم در وصیت خود نوشت تا آخرین لحظه پیرو امام خمینی(ره) و نایب ایشان بودم، خدای را سپاس که تا امروز هیچ شبهه‌ای قلب مرا نلرزاند و تا توانستم در راه اهداف پیشوایانم گفتم و نوشتم.

پس از پایان قرائت وصیت نامه، نماز میت توسط آیت الله سیدجعفر سیدان از اساتید حوزه علمیه مشهد بر پیکر مرحوم رحیم پور ازغدی اقامه شد و پس از آن پیکر آن مرحوم در رواق دارالحجه به خاک سپرده شد.

حاج حیدر رحیم‌پور ازغدی، فعال سیاسی و از مبارزان دوران انقلاب اسلامی، نوزدهم شهریورماه، در ۸۹ سالگی بر اثر نارسایی قلبی درگذشت.

در پی درگذشت مرحوم رحیم پورازغدی، رهبر معظم انقلاب، رییس جمهوری و برخی دیگر از مسوولان کشور پیام های تسلیتی صادر کردند.

برچسب‌ها دفاع مقدس والدین شهدا سعید اوحدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس والدین شهدا سعید اوحدی دفاع مقدس والدین شهدا سعید اوحدی رحیم پور ازغدی آن مرحوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۹۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، در این پیام آمده است:
خبر ارتحال حاج ماموستا ملااحمد فخری امام جمعه سابق جوانرود باعث تأسف و تآثر اینجانب شد.
ایشان انسانی بامحبت خوش خلق و منشأ اثرات حسنه فراوانی بودند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ماموستا ملا احمد فخری واهالی با محبت جوانرود برای ایشان از درگاه خداوند علو درجات و برای بازماندگان و عزیزان اهل سنت صبر و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی