Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:44:18 GMT

غلامرضا حبیبی شهردار پیشوا شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۸۷۳۳۲

غلامرضا حبیبی شهردار پیشوا شد

به گزارش ایرنا، فرماندار پیشوا در مراسم معارفه شهردار جدید پیشوا که روز یکشنبه با حضو رمدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران برگزار شد، اظهار داشت: منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر و شهردار جدید پیشوا باید جلودار همدلی و هم‌افزایی در شهرستان باشند و با همدلی با سایر دستگاه‌ها، زمینه پیشرفت و توسعه شهرستان را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین عباسی با اشاره به حکم شهردار جدید پیشوا گفت: از شهردار پیشوا درخواست می‌شود تا با انتخاب مدیران متعهد و کارآمد و برنامه‌ریزی دقیق، اهداف و سیاست‌های کلی نظام را رعایت کرده و اصول و ضوابط معماری اسلامی-ایرانی و گسترش نمادهای دین و اخلاق را مورد توجه قرار دهد.

وی رعایت ملاک‌های امانت، دینداری، کفایت و کارآمدی،شفافیت فرآیندها و شناخت گلوگاه‌های فسادخیز و مبارزه جدی با عوامل آن، تسهیل، تسریع و انضباط در خدمت‌رسانی به شهروندان و پوشش فراگیر خدمات شهری، رعایت توزیع عادلانه خدمات، امکانات و نگاه عدالت‌گستر به اقشار محروم و آسیب‌پذیر با رویکرد محله محوری و توجه اساسی به ظرفیت جوانان و رسیدگی ویژه به امور بانوان، ایثارگران، سالمندان و معلولان از جمله وظایف شهردار جدید پیشوا اعلام کرد.

فرماندار پیشوا تصریح کرد: از شهردار جدید درخواست می‌شود که نسبت به توسعه پایدار و حفظ محیط زیست و ارتقاء فضای سبز شهری، هویت‌بخشی به سیما و منظر شهر و استحکام بناها، افزایش نشاط و فضیلت‌های معنوی، فرهنگی و اجتماعی،توجه ویژه به آبادانی مراکز فرهنگی و مذهبی و ترویج هنجارهای اسلامی، تکریم و حسن سلوک با مردم و جلب اعتماد عمومی و جلب مشارکت‌های مردمی و نوآوری و خلاقیت در ارائه خدمات اهتمام جدی و مسئولانه داشته باشد.

حبیبی در پنجمین دوره شورای شهر نیز شهردار پیشوا بود.

شهرستان پیشوا با دو بخش مرکزی و جلیل‌آباد و با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع است.

برچسب‌ها حسین عباسی ورامین پیشوا سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسین عباسی ورامین پیشوا حسین عباسی ورامین پیشوا سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شهردار جدید پیشوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۸۷۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد

ب‌ه گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه مراسم عزاداری و سوگواری سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام صادق (ع) در حرم مطهر حضرت جعفربن موسی الکاظم (علیه السلام) شهرستان پیشوا برگزار شد.‌

بر اساس این گزارش مراسم باشکوه عزاداری سالروز شهادت صادق آل محمد (ع) با سخنرانی حجت الاسلام حسینی و مداحی کربلایی حسن حامدی و با حضور حجت الاسلام حسینی میرامینی امام جمعه و سرگرد علیدوستی جانشین فرمانده سپاه و مردم مؤمن و دوستدار اهل بیت (ع) و هیأت‌های مذهبی شهرستان پیشوا در مصلی حرم مطهر حضرت جعفربن موسی الکاظم (ع) برگزار شد.

کد خبر 6096500

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین به مطالبه شورا برای ساماندهی معابر شهری توجه کند
  • حاج شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدات در شهر ارومیه است
  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • شهرک بازیافت در قم احداث می‌شود
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • ‌گروگانگیری در شیراز
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها در اصفهان به بالای ۱۰ درصد رسید
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها به بالای ۱۰ درصد رسید/ مصمم هستیم کار نیمه تمامی باقی نماند
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد