Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@22:44:07 GMT

جانباز ۷۰ درصد زنجانی آسمانی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۱۵۸۰

جانباز ۷۰ درصد زنجانی آسمانی شد

گروه استان‌ها - محرمعلی حسنی جابناز ۷۰ درصد زنجانی پس از ۴۰ سال آویختن مدال جانبازی سرانجام به مقام شهادت نائل آمد و به همرزمان شهیدش پیوست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ، محرمعلی حسنی جانباز 70 درصد زنجانی آسمانی شد و به همرزمان شهیدش پیوست.

علی کاظمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: محرمعلی حسنی یکی از یادگاران دوران هشت سال حماسه و مقاومت از دیار شهیدپرور زنجان پس از تحمل چندین دهه درد و رنج مجروحیت به فیض شهادت نائل آمد و به آسمان پر کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مراسم تشییع پیکر شهید حسنی فردا ساعت 11 در بهشت زهرا (س) زنجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد. آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان بر پیکر این شهید والامقام نماز اقامه خواهد کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تصریح کرد: در طول شش ماه گذشته این سومین جانباز 70 درصد زنجانی است که به مقام شهادت نائل آمده است؛ شهید اصحابی و شهید فرزین پیش از این به شهادت رسیده بودند.

روایت همسر شهید مدافع حرم از دشواری تعریف شهادت برای دختر 4 ساله‌اشمداحی زیبای حاج مهدی رسولی به مناسبت شهادت حضرت رقیه(س) + فیلمویژه‌برنامه شهادت حضرت رقیه(س) در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

به گزارش تسنیم، شهید محرمعلی حسنی سوم تیرماه سال 1340 در زنجان متولد شد و در دوران دفاع مقدس به عنوان سرباز توسط ارتش جمهوری اسلامی به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و همگام با دیگر مجاهدان فی سبیل‌الله به نبرد با دشمنان دین و میهن پرداخت. وی در 26 خردادماه سال 1360 در منطقه عملیاتی رقابیه به شدت مجروح و قطع نخاع شد و مدال جانبازی را به گردن آویخت.

گفتنی است شهید حسنی پس از یک دوره بیماری و بستری در بیمارستان ساسان تهران، بیش از این دوری دوستان و همرزمان شهیدش را تاب نیاورد و امروز یکشنبه 21 شهریورماه، پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحات جنگی شربت شهادت را نوشید و آسمانی شد.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جانبازان 70 درصد شهدای دفاع مقدس جانبازان 70 درصد شهدای دفاع مقدس درصد زنجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۱۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند

روح اله خدابنده لو گفت: کارفرمایان با جذب مددجویان بهزیستی و ایجاد اشتغال برای این گروه علاوه بر اجر اخروی می توانند از مشوق های بیمه ای بهزیستی و تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

به گفته این مسوول، تسهیلات اشتغال برای افراد دارای معلولیت از سن ۱۸ تا ۵۰ سالگی قابل پرداخت است.

وی اظهار داشت: همه مددجویان بهزیستی در حوزه‌های تخصصی توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی منوط به اینکه پرونده فعال داشته و فاقد شغل باشند، می‌توانند از تسهیلات اشتغال بهزیستی بهره مند شوند.

مدیر کل بهزیستی زنجان با بیان اینکه مددجویان بعد از گذراندن دوره آماده‌سازی شغلی از سوی مددکار حوزه شغلی بهزیستی احراز صلاحیت می‌شوند، خاطرنشان کرد: مددجویان شاغل و حقوق‌بگیر بخش‌های دولتی و غیردولتی مشمول دریافت تسهیلات اشتغال بهزیستی نمی‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • پاکبان پاک‌سرشتِ زنجانی
  • آسمانی شدن پدر شهید در نقنه
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند