Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@03:26:48 GMT

حمام خون در یک طلافروشی / 2 کشته در فارس

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۲۱۹۲

حمام خون در یک طلافروشی / 2 کشته در فارس

به گزارش رکنا، فرماندار دلفان گفت: در جریان یک سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در شهر نورآباد ۲ نفر کشته و زخمی شدند.

"نورالدین درمنان" در تکمیل این خبر اظهار داشت: این سرقت شامگاه امروز از یک طلافروشی واقع در خیابان امام خمینی (ره) رخ داد که در جریان آن سه سارق مسلح نقاب‌دار که یک دستگاه پژوه بی پلاک را همراه داشتند با تیراندازی به ویترین طلافروشی مقداری از طلا و جواهرات این مغازه را به سرقت بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به سبب تیراندازی سارقان، یک نفر از مغازه‌داران اطراف طلافروشی کشته شده است و یک نفر دیگر زخمی شده است.

فرماندار دلفان بیان داشت: حادثه توسط مأموران منطقه انتظامی دلفان در دست بررسی است و پس از تحقیقات لازم جزئیات این حادثه خبررسانی خواهد شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سرقت مسلحانه طلافروشی اخبار حوادث کشته خون طلافروشی دار نقاب سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس های مریم مومن مریم مومن قیمت الهام حمیدی الهام حمیدی اینستاگرام متین ستوده فال بهنوش بختیاری بازیگر ایرانی بهنوش بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۲۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان

نجف علی بارانی  اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره مجروحیت با چاقو در یکی از مناطق شهر دلفان بلافاصله مأموران پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام که در تحقیقات بیشتر متوجه شدند، بر اثر ضربه چاقو مرد ۳۳ ساله‌ای پس از اعزام به بیمارستان فوت کرده است.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی لازم دریافتند که مقتول توسط همسرش با ضربه چاقو به قتل رسیده که بلافاصله همسر وی دستگیر و به جرم خود معترف شد و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی دلفان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم
  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند
  • طوفان و تگرگ شدید در جنوب چین؛ ۵ کشته و ۳۳ زخمی (فیلم)
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)
  • اعجاز سنگ نمک را بدانید تا از بلای مختلف و انرژی‌های منفی به دور باشید | خود را به آرامش دعوت کنید
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی