Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای داشتن یک حال خوب و پرنشاط باید گاهی خود را به یک صبحانۀ مقوی و یا عصرانۀ جذاب دعوت کرد که برای چند روز روحیۀ نشاط و شادی را در انسان کوک کند. پایتخت نشینان معمولاً ساعاتی زیادی از طول روز را به کار و فعالیت های اقتصادی می پردازند و برای داشتن یک تفریح کوتاه و بین روزی علاقه مند هستند تا خود را به خوردن یک فنجان قهوۀ گرم و یا نوشیدنی کهکشانی خنک و یا یک کیک ردولوت فوق العاده خوشمزه دعوت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر دلتان می خواهد بدانید بهترین مکان هایی که می توانید به عنوان پاتوق خود و دوستانتان انتخاب کنید کجاست با ما همراه باشید.

بهترین کافه و پاتوق های تهران را بشناسیم!

اگر هوس خوردن تیرامیسو به سرتان زده و یا دوست دارید یک پیراشکی گرم بخورید باید به یکی از کافه ها و پاتوق های جذاب سر بزنید و ساعاتی را فارغ از هر گونه افکار خسته کننده با آرامش سپری کنید. اگر بخواهید تمام کافه های تهران را امتحان کنید تا چند موردی که به دلتان خوش می آید را انتخاب کنید هم باید هزینۀ بسیار زیادی را بپردازید و هم باید زمان زیادی را به این کار اختصاص دهید؛ اما ما برای شما این کار را بسیار ساده تر کرده ایم و در ادامه می خواهیم کافه های جذاب و هیجان انگیزی که ارزش امتحان کردن را دارند به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

کافه های سنتی و جذاب در مرکز پایتخت

یکی از پاتوق های جذابی که اولین ویژگی آن ها آرامش بخش بودن آن هاست کافی شاپ هایی هستند که به سبک سنتی چیدمان شده اند و طراحی فوق العاده دیدنی دارند. حس و حال این کافه ها آرامش بخش و روح افزا است. کافه های زیر در لیست کافه های سنتی تهران که در مرکز شهر قرار دارند، هستند. اگر برای رفتن به کافه زمان کافی در اختیار دارید از تمام مناطق تهران به راحتی می توانید به این کافه ها سر بزنید.

حس گذر در زمان با کافه تهرون

یکی از کافه های بسیار دیدنی تهران کافه تهرون است. این کافه حس و حال بسیار نابی از ایام گذشته را تداعی می کند و همچون یک فیلم سینمایی دریچه ای به تاریخ ایران است. اگر دلتان می خواهد در کنار میان وعده های خوشمزه از موسیقی زنده هم لذت ببرید و تجربۀ گذر از تونل زمان را داشته باشید، این کافه بهترین انتخاب برای شماست.


 

تجربۀ لمس خاستگاه جلال آل احمد و صداق هدایت با کافه نادری

تمام کشورها یک کافۀ ناب و دل انگیز مانند کافه نادری تهران دارند. این کافه در ایام گذشته محل بحث و ایده پردازی برای نویسندگان و افرادی مانند جلال آل احمد و صادق هدایت بوده است. این کافه شاهد چندین نسل از انسان هاست که قدم گذاشتن در آن حس عجیبی از تاریخ به قدمت 90 سال در خود دارد. این کافه در منوی خود گزینۀ جذاب شاتوبریان را دارد که یکی از گزینه های جذاب علاقه مندان این کافی شاپ است.

کافه های دل انگیز شمال تهران - کافه گالری، کافه ای از جنس طبیعت

یکی از زیباترین و روح نوازترین کافه های تهران که در منطقۀ شمال قرار دارد و اگر در این ناحیه قصد دارید گشت و گذار داشته باشید کافه گالری است. کافه گالری به دلیل طبیعت زیبا و فضای طبیعی زیبایی که دارد یکی از کافه های دوست داشتنی است. این کافه فضایی صمیمی و آرام را در اختیار شما قرار داده و با منوی جذابش از شما استقبال می کند.

بهترین کافه های بین راهی محدودۀ غرب تهران - کافه ماستا کافۀ رقص رنگ ها

یکی از کافه های منطقۀ غرب تهران که از حیث سادگی جذابیت زیادی دارد کافه ماستاست. این کافه یکی از دنج ترین کافه هاست که می توانید به دور از هیاهو و شلوغی حس و حال نابی را تجربه کنید. یکی خوشمزه ترین گزینه هایی که علاقه مندان این کافه را هر بار بیشتر به خود جذب می کند اسموتی های آن است. اسموتی های این کافه بهترین گزینه برای یک میان وعدۀ عالی هستند.


 

کافه راک پاتوق دوستداران موزیک

کافه راک کافه ای برای دوستداران موسیقی است که فضایی جذاب و هنری را طراحی کرده است و در تمام زوایای آن می توانید تصاویری با مضمون موسیقی را مشاهده کنید. منوی این کافی شاپ نیز یکی از گزینه های جذابی است که می توان آن را به عنوان یک پاتوق منحصر به فرد برای خوردن یک میان وعده انتخاب کرد. موزیک هایی که در این کافۀ دلنواز پخش می شوند روح موسیقی را در شما به جریان انداخته و حس و حال بسیار آرامش بخشی را به وجود می آورند.

کافه های دوست داشتنی محدودۀ شرق تهران - کافه مسعودیه پلی به تاریخ معاصر ایران

بنای عمارت مسعودیه یکی از بناهای قدیمی تهران است که از حیث جذابیت بسیار محبوب است. کافه ای که در دل این عمارت ساخته شده است حس و حال دوران قاجار را به خوبی تداعی می کند. یکی از معایب این کافه ساعات کار آن است که متأسفانه تا عصر بیشتر باز نیست و اگر تصمیم دارید به این کافه سر بزنید باید برای میان وعده های صبح و یا صبحانه میز خود را رزرو کنید.

تجربۀ کافه بارهای خارجی در کافه ژوزک

یکی از کافه های متفاوت و جذاب محدودۀ شرق تهران کافه ژوزک است که به کافه بار پایتخت معروف است. این کافه دارای فضای بسیار آرامش بخش و وسیعی است که از حیث نور و روشنایی چیزی کم ندارد. اگر برایتان این سؤال ایجاد شده که کافه بار چیست؟ کافه بار دارای یک پیشخوان است که این پیشخوان در قسمت انتهای کافه قرار گرفته و در مقابل پیشخوان صندلی هایی برای نشستن قرار دارد که می توان همان جا نشست و همان لحظه سفارش داد و سفارش را تحویل گرفت.


 

این آپشن علاوه بر میز و صندلی‌هایی است که در فضای کافه چیده شده است. کافه ژوزک دارای نوشیدنی های بسیار خوشمزه ای است که بدون شک ارزش امتحان کردن را دارد. موهیتوی این کافه از بهترین موهیتوهایی است که در عمرتان می توانید امتحان کنید.

و در پایان

تفریح و گردش یکی از بهترین کارهایی است که لازمۀ یک روحیۀ پر نشاط می باشد. برای داشتن حال خوب سعی کنید به کافه شاپ ها، رستوران ها و مکان های جدید بروید و غذاهای متنوع را امتحان کنید. اگر زمان کافی برای گشت و گذار ندارید غذا بپزید و رسپی های جدید را امتحان کنید. کیک های متنوع و نوشیدنی های خوشمزه آماده کنید و با طرز تهیه پیراشکی های مختلف آشنا شوید. یکی از بهترین گزینه هایی هم که می توانیم برای یک میان وعدۀ خوب و خوشمزه به شما پیشنهاد کنیم نان سحر است. شما می توانید به سادگی و در کمترین زمان میان وعده های خوشمزه و با کیفیت بسیار بالا را از طریق سوپر اپلیکیشن اسنپ فود سفارش دهید.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 کافه های تهران بهترین کافه های تهران کافه ها در تهران بهترین کافه ها در تهران سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 یکی از کافه یکی از کافه ها میان وعده امتحان کنید کافه بار حس و حال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۶۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت تقسیم می شود؟

به گزارش تابناک، علیرضا فخاری استاندار تهران عصر امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با تشکیل استان‌های شرقی و غربی تهران اظهار کرد: موضوع تقسیمات استان تهران در حال کارهای مطالعاتی است و در حال حاضر این موضوع در کمیسیون‌های مرتبط دولت با همه مشخصات بررسی شده و باید در هیأت دولت و سپس مجلس شورای اسلامی تصویب و در نهایت پس از قبولی، ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی مخالف و برخی موافق این طرح هستند و هر یک استدلال‌هایی دارند، افزود: باید در فضایی منطقی و معقول به موضوع تقسیمات بپردازیم و به دور از احساسات و نگرش‌های سیاسی و منطبق با شرایط محیطی و منطقه‌ای تصمیم‌گیری شود که زمینه‌ساز رفع مشکلات مردم باشد.

استاندار تهران تاکید کرد: در تقسیمات کشوری باید به نقطه‌ای از اطمینان بخشی برسیم که مردم می‌توانند زندگی توأم با آرامش داشته باشند و در حوزه‌های زیرساختی مشکلاتی از قبیل تأمین آب و برق، حمل‌ونقل و ارتباطات وجود نداشته باشند.

فخاری تصریح کرد: اگر قرار است تقسیمی صورت بگیرد باید این مشکلات زیرساختی نیز مورد کندوکاو قرار بگیرد تا با تقسیمات، موقعیت برتری فراهم و خلق شود نه اینکه فرصت شرایط عادی از مردم سلب شود.

 منبع: فارس

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • پارک شهدای سنندج به پاتوق فرهنگی تبدیل می‌شود
  • بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • ماجرای قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران چیست؟
  • ماجرای قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران | این دستگاه تاییدیه نهایی ندارد | وجود گاز خنده در این قلیان‌ها صحت دارد؟
  • هوادار ۳- مس سونگون ۱: حذف در پایتخت
  • بهترین ساعت برای مصرف ویتامین D صبح است یا شب؟