Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@23:35:26 GMT

اجرای ۳ سامانه خدمت نوین فضایی به بخش خصوصی سپرده می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۷۵۶۳

اجرای ۳ سامانه خدمت نوین فضایی به بخش خصوصی سپرده می شود

به گزارش خبرنگار مهر، برون سپاری اجرای سه سامانه خدمت نوین فضایی همراه با داشبورد مدیریتی به بخش خصوص در راستای انجام وظایف حاکمیتی سازمان فضایی ایران انجام می‌شود.

این سامانه‌ها شامل سامانه پایش ماهواره‌ای «برف و ابر»، «صیدگاه‌های آبی جنوب کشور» و «پهنه بندی ریسک خشکسالی» است که در قالب پروژه، به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سامانه‌ها با پایش خودکار و مداوم پدیده‌ها و ارائه نتایج تحلیلی شامل نقشه‌ها، نمودارها، لیست‌ها و شاخص‌ها در قالب داشبوردهای مدیریتی به کاربران نهایی و مدیران، بینش لازم جهت تصمیم گیری در سطح کشوری و استانی، اتخاذ سیاست‌ها و برنامه ریزی های لازم در زمان مناسب را فراهم می‌کنند.

متقاضیان و واجدین شرایط می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت مراجعه کنند. آخرین مهلت ثبت درخواست و ارائه پیشنهادی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نیز ساعت ۱۱ صبح روز ۶ مهر ماه ۱۴۰۰ خواهد بود.

متقاضیان باید پیشنهادیه خود را به همراه سایر مدارک مورد نیاز تا این تاریخ در سامانه ستاد بارگذاری کنند.

کد خبر 5303021 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان فضایی ایران سنجش از دور بخش خصوصی فناوری فضایی سامانه تدارکات الکترونیکی دولت حاکمیت سایبری طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی حکمرانی فضای مجازی شرکت دانش بنیان گوگل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری فضایی نوآوری مخالف طرح صیانت امنیت اطلاعات فیس بوک تحقیقات علمی صندوق نوآوری و شکوفایی گوگل پلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۷۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانال‌های خبری، مجوز بگیرند

 هیات نظارت بر مطبوعات از گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها که تاکنون اقدام به اخذ مجوز فعالیت نکرده‌اند، خواست تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به ثبت درخواست در سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند.

به گزارش ایرنا از دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در راستای اجرای قوانین و مقررات رسانه‌ای کشور از همه گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها، دعوت می‌شود به منظور انجام فرایند قانونی اخذ مجوز و بهره‌مندی از حمایت‌های قانونی، حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال نسبت به ثبت درخواست مجوز فعالیت خود از طریق سامانه جامع رسانه‌ها اقدام کنند.

فعالیت همه رسانه‌ها به موجب قانون مطبوعات، مستلزم دریافت مجوز است و براساس بند «پ» ماده سه آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات کشور، پیام‌رسان‌ها و کانال‌های خبری نیز مشمول این الزام قانونی هستند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر درباره ثبت درخواست می‌توانند به صفحه راهنمای ثبت درخواست مجوز سامانه خبری مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • کانال‌های خبری، مجوز بگیرند
  • بنا‌های تاریخی اردبیل برای احیا به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان، متشکل از چند شرکت خصوصی ایرانی است!
  • سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب
  • وزیر کار: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم
  • جزئیات نحوه بررسی صلاحیت متقاضیان بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال