Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@13:29:52 GMT

بیانیه امام جمعه خطاب به مردم

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۸۶۹۴

بیانیه امام جمعه خطاب به مردم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه که زمزمه‌های تغییر او به گوش می‌رسد و احتمالا در روز‌های آینده تغییر خواهد کرد، خطاب به مردم بیانیه‌ای به شرح زیرصادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

《 قال الله تعالی: عسی ان تکرهوا شیئا و هو خیر لکم ... 》
پروردگار متعال میفرماید: چه بسیار چیز‌هایی که شما ناخوشایند می‌دارید، ولی خیر شما در آن است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

▪️ مردم شریف و نجیب ساوه

در این چند روز آنقدر ابراز محبت‌ها و لطف‌هایی را نسبت به بنده داشته‌اید که حقیقتا نمی‌دانم محبت و لطف و حمایت‌های شما را چگونه سپاس گویم.

بنده خود را سربازی کوچک برای رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی و خادمی برای ملت سرافراز ایران و مردم رشید ساوه می‌دانم که:

◇ اولاً: خدمتگزاری به شما مردم نجیب شریف ولایت مدار و وفادار را مدال افتخار برای خود دانسته و می‌دانم و هر کجا که باشم شما مردم مهربان را فراموش نخواهم کرد.

◇ ثانیا: وحدت و همبستگی رمز توسعه و پیشرفت است لذا ضمن تقدیر و تشکر از ابراز لطف و حمایت‌های همه مردم عزیز بویژه ائمه محترم جمعه نوبران، غرق آباد و آوه و اصحاب رسانه و موسسات قرآنی و فرهنگیان و دانشگاهیان عزیز و اصناف و رزمندگان که حقیقتاً فوق تصور همگان بود.

با وجود این اکیدا از همه اقشار و اصناف و گروه‌های مردمی به ویژه از اصحاب رسانه می‌خواهم به خاطر حفظ انقلاب و نظام و پیشرفت شهر ضمن دفاع منطقی و با صلابت از منافع مردم، کمک به مسئولین ارشد شهرستان را مراعات و از نظر دور ندارند و از همگان می‌خواهم که به خاطر بنده به هیچ شخص حقیقی یا حقوقی اهانت و یا اتهامی روا ندارند.

اینجانب با صراحت تمام اعلام می‌کنم حاضر نیستم نه خود و نه دیگران در جانبداری از بنده در برابر برخی از نامهربانی‌ها و بد اخلاقی‌ها سخنی بگویند و یا اعلام موضعی کنند که خدای ناکرده باعث خدشه به وحدت مردم و مسوولین و یا موجب تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.

اساسا بنده منصب امامت جمعه را پذیرفتم تا از امام و رهبرم دفاع کنم نه اینکه تا مادامی که امام جمعه ام از رهبر معظم انقلاب و ارزش‌های و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کنم!

◇ ثالثاً: ریاست محترم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه دانشمندی است فاضل و متخلق که تشخیص ایشان به عنوان نماینده منصوب از سوی مقام معظم رهبری مطاع است.

◇ رابعاً: یقیناً فسادستیزی مردم و رسانه‌های بیدار و بصیر، مانع از تداوم پروژه‌های خانمان برافکنی مانند《 ایجاد سایت پسماند (ساوه) 》 خواهد شد.

◇ خامسا: هرکس یا هر جریانی که اصل نظام، قانون اساسی، اصل مترقی ولایت فقیه و شخص، ولی فقیه را قبول داشته باشد و بدان ملتزم باشد، یک انقلابی است و جبهه انقلاب در افراد و افکار گروهی خاص، منحصر و مصادره نمی‌شود.

در پایان ضمن حلالیت طلبی و پوزش خواهی بابت قصورات احتمالی خود اعلام می‌کنم تا آخرین ساعاتی که در شهرستان ساوه باشم، در خدمت شما خواهم بود و از هیچ کوششی دریغ نخواهم ورزید. امیدوارم این‌سرباز کوچک را از دعای خیر خود محروم نسازید.

بنده کوچک خدا، سید ابراهیم حسینی
امام جمعه شهرستان ساوه
۲۲ شهریور ماه ۱۴۰۰

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه ساوه شهرستان ساوه امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۸۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901077

دیگر خبرها

  • استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • معلمی که امام خمینی(ره) خطبه عقدش را خواند
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل