Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علیرضا کاظمی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش، ظهر امروز در حاشیه سفر نیم روزه خود به استان البرز ضمن بازدید از پروژه‌های آموزشی و افتتاح برخی از این پروژه‌ها ضمن تقدیر از خیرین و فعالان این عرصه، گفت: اقدامات گسترده و قابل قبولی در راستای توسعه سرانه آموزشی در استان البرز به همت مسؤولان مربوطه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه با حضور در استان البرز ۲۵ پروژه آموزشی بزرگ بیانگر همت مسؤولان برای جایگاه این استان است، افزود: میانگین سرانه آموزشی استان البرز نیازمند ارتقاء است و باید به میزان فاصله سرانه استان تا میانگین کشوری بودجه و اعتبار در اختیار البرز قرار گیرد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در ادامه بیان کرد: بهره‌برداری از پروژه‌های این وزارتخانه از جمله مراکز «حیات طیبه» ظرفیتی است که آینده کشور را روشن می‌سازد؛ در این میان راه‌اندازی کاروان تجهیزات آموزشی، ورزشی و بهداشتی از البرز به مناطق محروم کشور این پیام را می‌دهد که آمادگی کامل و لازم برای آغاز سال تحصیلی وجود دارد.

کاظمی با تأکید بر اینکه سال تحصیلی را از اول مهر آغاز خواهیم کرد، یادآور شد: این اقدام با حفظ بهداشت و سلامت در مدارس به صورت تدریجی صورت خواهد گرفت، همچنین با توجه به شرایط متفاوت اقلیمی و وضعیت کرونایی در سراسر کشور اختیارات به مدیران مدارس واگذار شده است تا طبق وضعیت موجود برای شیوه بازگشایی مدارس اقدام کنند.

وی اظهار کرد: ابتدا سال تحصیلی را با شبکه شاد آغاز خواهیم کرد از این رو تمام زیرساخت‌ها بررسی و تأمین شده است؛ هیچ دانش آموزشی در هیچ نقطه از کشور از آموزش محروم نخواهد ماند.

به گفته این مقام مسؤول واکسیناسیون دانش آموزان در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفت؛ همچنین واکسیناسیون اولیا و رانندگان سرویس مدارس نیز دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: واکسیناسیون دانش آموزان علیرضا کاظمی سال تحصیلی خبرگزاری فارس البرز کرج استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۷۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدمیرالله حسینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در آیین تکریم و معارفه مدیران کل قدیم و جدید اداره امور مدارس سمای واحد بابل اظهار کرد: این مدارس دارای ظرفیت مناسب برای افزایش دانش‌آموزشی بر مبنی سیاست‌های معاونت مهارت و علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی است که با توجه به امکانات موجود و همکاری انجمن اولیا توان افزایش جمعیت دانش‌آموزی را دارد.

وی افزود:‌ با توجه به هوشمندسازی مدارس سما، تجهیزات و امکانات دانشگاه، همدلی و اتحاد و وفاق کارکنان مدارس سما مردم به سما اعتماد کردند، باید به این اعتماد مردم پاسخ مثبت بدهیم و جمعیت دانش‌آموزشی را افزایش دهیم. معلمان و مدیران در تعالی و شکوفایی دانش آموزان نقش بسزایی دارند، نخبه پروری در سما ضروری است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: در راستای اهداف دانشگاه و گام دوم ملی دانشگاه و سند تحول این واحد دانشگاهی در حوزه مدارس سما و علوم تربیتی طبق سیاست‌های دانشگاه حرکت می‌کند. مدیران و معلمان مدارس سما باید برنامه محور باشند، هم‌اندیشی و همفکری مسئولان مدارس با خانواده‌ها سبب تقویت علمی و آموزشی دانش‌آموزان می‌شود.

حسینی تأکید کرد:‌ شهرستان بابل یکی از شهر‌های پرجمعیت استان بوده و دارای ظرفیت دانش‌آموزشی بالای است، مدیران و معلمان با نهادینه کردن دستاورد‌های علمی، فرهنگی و امکانات مدارس سما واحد بابل در جذب حداکثری تلاش مضاعف کنند.

به گزارش آنا، در این مراسم با قدردانی از تلاش بابک حسین زاد و مهدی بیگلری‌‎فیروز به‌عنوان مدیرکل اداره امور مدارس سمای واحد بابل معرفی شد. بیکلری پیش از این رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل را به عهده داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شبکه‌ای از دانش‌آموزان سمپاد در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی شکل می‌گیرد
  • نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • مدارسی که شهریه می‌گیرند را معرفی کنید
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • تحصیل این عده از دانش‌آموزان در مدارس سمپاد رایگان است
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • مراسم روز معلم در مدارس دانش‌آموزان اتباع + فیلم