Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا؛ محمود محمودزاده درباره آخرین وضعیت پرداخت وام ودیعه مسکن به متقاضیان، افزود: تا کنون حدود ۷ هزار پرداخت وام ودیعه مسکن از سوی بانک‌ها انجام شده است که البته سرعت پرداخت مورد قبول نیست.

وی از رایزنی با بانک مرکزی برای افزایش سرعت پرداخت وام ودیعه به مستاجران خبر داد وگفت: چندین بار اعلام کردیم که سرعت پرداختی ها توسط نظام بانکی باید افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: تا روز گذشته حدود یک میلیون و ۵۰ هزار نفر برای دریافت وام ودیعه مسکن در سامانه ثبت نام کردند و ۲۳۰ هزار نفر از رقم ثبت‌نامی به بانک‌ها معرفی شدند و تکمیل مدارک داشتند. هم چنین از این رقم نیز  حدود ۷ هزار نفر توانستند وام ودیعه را دریافت کنند.

محمودزاده عنوان کرد: یکی از مشکلات عمده ما در این مقطع، سختگیری بانک‌ها و تضامینی است که سرعت دریافت وام را برای متقاضی کاهش داده است که امیدواریم راهکاری برای آن اتخاذ شود.

 معاون وزیر راه وشهرسازی درباره احتمال تمدید مهلت ثبت نام وام اجاره نیز گفت: برای تمدید زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن روز شنبه در ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم گیری و اعلام خواهد شد.

ثبت‌نام وام ودیعه مسکن از ۲۶ خرداد آغاز شده است و همه مستأجران واجد شرایط دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن که در سامانه tem.mrud.ir ثبت‌نام کرده‌اند اکنون یا منتظر پاسخ استعلام خود هستند با به نظام بانکی معرفی شده‌اند.

سقف تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن در منطقه شهری تهران ۷۰ میلیون تومان، سایر کلان‌شهرها (شهرهای بالای یک میلیون نفر جمعیت یعنی شهرهای مشهد، اصفهان، کرج، شیراز، تبریز، قم، اهواز و کرمانشاه) ۴۰ میلیون تومان و سایر شهرها ۲۵ میلیون تومان است. همچنین، متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متاهل یا سرپرست خانوار باشند.

متقاضیان همچنین باید دارای اجاره‌نامه رسمی یا اجاره‌نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری باشند.

چنانچه متقاضی تا حداکثر ۲ هفته از تاریخ معرفی به شعب بانکی نسبت به تکمیل مدارک خود و ضامنان اقدام نکند، درخواست متقاضی رد می‌شود.

پربیننده ترین برنامه ساخت یک میلیون مسکن آماده شده است / بالغ بر ۵۳۴هزار واحد مسکن ملی در حال احداث داریم پرداخت وام ۱۰تا ۱۲درصدی برای ساخت مسکن انتقاد رییس اتحادیه املاک از طرح کاهش تعرفه بنگاه‌ ها برداشتن اولین گام ساخت یک میلیون مسکن از دو هفته آینده اپلیکیشن های موبایلی در آستانه حذف از بازار املاک؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وام اجاره وام ودیعه مسکن ثبت نام وام یک میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۸۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، داوطلبان نوبت اول کنکور تا پایان امروز چهارشنبه مهلت دارند با ورود به سایت سازمان سنجش کارت ورود به جلسۀ خود را دریافت کنند.
داوطلبان باید با ورود به کاربری خود و وارد کردن کدملی، شماره فراگیر و رمز عبور یک نسخه از راهنما و کارت شرکت در آزمون را تهیه کنند.
داوطلبانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده اند (گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی) دارای ۲ یا ۳ کارت هستند.
کنکور پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • اعتراضات سراسری دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور