Web Analytics Made Easy - Statcounter

فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با شکست خارج از خانه شیاطین سرخ مقابل یانگ‌بویز سوئیس با وجود پیش افتادن از حریف با گلزنی ستاره پرتغالی‌شان و تقسیم امتیازات میان سویا و سالزبورگ در اسپانیا آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نخستین شب از فصل جدید رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب (سه‌شنبه) دو بازی همزمان از ساعت 21:15 به وقت تهران برگزار شد که در مهمترین آنها از گروه F تیم‌های منچستریونایتد و یانگ بویز در استادو وانکدورف شهر برن سوئیس به مصاف هم رفتند و این بازی با شکست 2 بر یک منچستریونایتد خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی شیاطین سرخ خیلی زود با گلزنی ستاره پرتغالی‌شان کریستیانو رونالدو در دقیقه 13 پیش افتادند، اما اخراج مدافع این تیم آرون وان‌بیساکا در دقیقه 35 کار این تیم را سخت کرد و در دقیقه 66 بود که ماومی انگامالئو گل تساوی را برای میزبان سوئیسی به ثمر رساند. این اما پایان اتفاقات تلخ برای میهمان انگلیسی نبود، چرا که جردن سیباچئو در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم، دروازه‌ من‌یونایتد را باز و بازگشت یانگ بویز را کامل کرد. به این ترتیب شاگردان اولگنار سولسشایر بازی برده را باختند.

کریستیانو رونالدو که از ابتدا تا دقیقه 72 در این بازی حضور داشت و جای خود را به جسی لینگارد داد، به رکورد هم‌تیمی سابقش در رئال مادرید ایکر کاسیاس به‌عنوان دارندگان بیشترین تعداد بازی در لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد. رونالدو با انجام اولین بازی اروپایی خود در دوره دوم حضورش در منچستریونایتد، 177 بار در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت. این اما تنها رکورد رونالدو نبود، چرا که او با گلزنی در این بازی، یانگ بویز را به سی‌و‌ششمین متفاوتی تبدیل کرد که در لیگ قهرمانان اروپا دروازه‌اش را باز کرده است. به جز لیونل مسی ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن هیچ بازیکن دیگری نتوانسته است در لیگ قهرمانان اروپا دروازه 36 تیم مختلف را باز کند.

در بازی همزمان از گروه G که در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان آندلس برگزار شد، تیم فوتبال سویا در خانه‌اش برابر تیم سالزبورگ به تساوی یک - یک بسنده کرد. لوکا سوچیچ در دقیقه 21 از روی نقطه پنالتی گل نخست بازی را برای سالزبورگ به ثمر رساند. ایوان راکیتیچ هافبک کروات سویا در دقیقه 42 نیز از روی نقطه پنالتی کار را برای میزبان اسپانیایی به تساوی کشاند. کار سویا برای زدن گل بعدی سخت‌تر شد، چرا که این تیم از دقیقه 50 با اخراج مهاجمش یوسف النصیری 10 نفره شد.

بازی‌های شب نخست هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، با برگزاری شش بازی همزمان دیگر از ساعت 23:30 به وقت تهران در گروه‌های E تا H ادامه پیدا می‌کند.

لیگ قهرمانان اروپا| آغاز جنگ بزرگان برای فتح مهمترین تورنمنت باشگاهی جهان/ لحظه‌شماری بارسایی‌ها برای انتقام‌گیری از بایرن مونیخ

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا کریستیانو رونالدو منچستریونایتد لیگ قهرمانان اروپا کریستیانو رونالدو منچستریونایتد لیگ قهرمانان اروپا یانگ بویز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۴۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد

هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس با ثبت هجدهمین تساوی فصل شیاطین سرخ همراه بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های روز نخست از هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) 17:30 به وقت تهران، چهار مسابقه برگزار شد که در مهمترین آنها در ورزشگاه اولدترافورد تیم فوتبال منچستریونایتد برابر میهمان خود برنلی - تیم ماقبل آخر جدول - به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک - یک دست پیدا نکرد.

شیاطین سرخ که با گلزنی آنتونی در دقیقه 79 قفل دروازه حریف را شکستند، نتوانستند از برتری خود محافظت کنند و در دقیقه 87 دروازه‌‌شان توسط زمی آمدونی باز و به این ترتیب بازی به تساوی کشیده شد. این پنالتی حاصل خطای آندره اونانا دروازه‌بان من‌یونایتد روی زمی آمدونی برای دفع یک توپ بود.

با این نتیجه منچستریونایتد 54 امتیازی شد و اگرچه همچنان در رده ششم جدول باقی می‌ماند اما اختلافش با نزدیک‌ترین تعقیب کننده، نیوکاسل به تنها یک امتیاز کاهش یافت. این در حالیست که میان من‌یونایتد با استون‌ویلا به عنوان دارنده آخرین سهمیه انگلیس در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا 12 امتیاز فاصله وجود دارد و تنها 4 هفته به پایان فصل جاری باقی مانده است.

ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول/یونایتد پیروز شد

در سایر بازی‌های امروز لیگ برتر نتایج زیر رقم خورد:

ولورهمپتون 2 - لوتون یک
فولام یک - کریستال پالاس
نیوکاسل 5 - شفیلدیونایتد یک

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، آرسنال با 77 امتیاز (34 بازی)، منچسترسیتی با 76 امتیاز (33 بازی)، لیورپول با 75 امتیاز (35 بازی) و استون‌ویلا با 66 امتیاز (34 بازی) رده‌های اول تا چهارم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • فرصت سوزی عجیب کریس وود مقابل دروازه منچسترسیتی (ناتینگهام فارست 0-1 منچسترسیتی)
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم