Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@13:08:13 GMT

در دیدار وزیر اطلاعات و مکارم‌شیرازی چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۸۳۶۵

در دیدار وزیر اطلاعات و مکارم‌شیرازی چه گذشت؟

آفتاب‌‌نیوز :

مکارم شیرازی روز پنجشنبه در دیدار وزیر اطلاعات اضافه کرد: انتظار داریم تحولی در عرصه اقتصادی و سفره مردم ایجاد شود که البته هنوز آثارش نمایان نیست.

به گزارش دفتر آیت الله مکارم شیرازی، وی ادامه داد: برای این که مشکلات اقتصادی حل شود باید جلوی افراد فاسد و مفسد گرفته شود، سه گروه هستند که کار اقتصاد مملکت را خراب می کنند، گروهی همان افراد قاچاقچی هستند که از طریق قاچاق اجناس و کالا و بعضا زد و بند با برخی از مسئولان، کار خود را به پیش می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرجع تقلید افزود: دسته دیگر رانت خواران اند که اجازه نمی دهند اقتصاد کشور سامان پیدا کند؛ آنان از دولت تسهیلات بسیار خوبی می گیرند و بعد هم به تعهدات خود عمل نمی کنند؛ همان کالا و اجناسی که با قیمت پایین خریده بودند را با قیمت بالا در بازار به فروش می رسانند؛ این که چطور می شود جلوی شان را گرفت خود جای بحث است.

آیت الله مکارم شیرازی گفت: برخی از تجار و کسبه بی انصاف دسته سومی هستند که اجازه نمی دهند آرامش به بازار و سفره مردم باز گردد؛ این دسته به وقت گرانی اجناس، کالاها را گران می فروشند اما وقتی به هر دلیل کالاها و اجناس ارزان شود، حاضر نیستند به قیمت ارزان بفروشند، واقعا اینها خود اسباب فساد در بازار هستند و باید در این خصوص فکری کرد.

وی بر لزوم توجه به علل به جای پرداختن به معلول در ساماندهی و حل مسائل اقتصادی تاکید کرد و افزود: اگر تنها بیاییم به همین مجازات اقتصادی اکتفا کنیم، مغازه ها را ببندیم و جریمه کنیم، با این امور، مشکل اقتصادی حل نمی شود، ریشه‌ها را باید درست کرد.

به گفته این مرجع تقلید، باید با شجاعت روابط افراد فاسد و مفسد را قطع کرد و در مقابل آنها ایستاد، در این صورت است که مسائل اقتصادی تحول و سامان پیدا می کند، و مردم هم نتیجه اقدامات و عملکرد دولت را خواهند دید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار توجه بیشتر رسانه ملی و دیگر رسانه ها به مسائل و مشکلات اقتصادی شد و تاکید کردد: به طور حتم کرونا مساله مهمی است اما نباید با پیش کشیدن کرونا مسائل اقتصادی را فراموش کنیم.

آیت الله مکارم شیرازی همچنین مراقبت نسبت به نفوذ، بویژه در شهر قم را موضوع مهمی دانست و بیان کرد: خطر نفوذ در قم به ویژه با توجه به مرکزیت حوزه های علمیه، بیش از دیگر شهرهاست؛ دولت های خارجی برای نفوذ در دستگاه علما و دانشمندان و مراجع نقشه های مهمی دارند؛ در این خصوص واقعا باید هوشیار بود و در این زمینه وزارت اطلاعات باید به خوبی نقش آفرینی کند.

وی در پایان ضمن دعا برای موفقیت دولتمردان و رئیس جمهوری اظهار داشت: با برنامه ریزی، شجاعت، تلاش مسئولان و همراهی مردم مشکلات حل شود. مسائل خارجی بوده و هست، اگر ما مشکلات داخلی را حل کنیم دشمنان خارجی نمی توانند ضربه بزنند، کما اینکه تا بحال هم نتوانسته اند. شما اشراف خوبی نسبت به مسائل این حوزه داشته و دارید.

وزیر اطلاعات روز پنجشنبه در سفر به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه دیدار و گفت و گو کرد.

این دیدارها بدون اعلام قبلی و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آیت الله ناصر مکارم شیرازی وزیر اطلاعات مکارم شیرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۸۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان: درمورد «طرح نور» سست نشوید و محکم ادامه دهید

حجت الاسلام محی الدین مکارم شیرازی، پیام آیت الله مکارم شیرازی در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی را به سردار رادان ابلاغ کرد.

به گزارش رسا، حجت الاسلام محی الدین مکارم شیرازی در مراسم تکریم از سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور که صبح روز جمعه با حضور مدیران مدارس حوزه علیمه، روحانیون و مسئولین در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه السلام برگزار شد، اظهار داشت: سربازی حضرت، ولی عصر ارواحنا فداه مخصوص ملبسین به لباس روحانیت نیست و افراد دیگری مانند سردار رادان شایستگی این مقام را دارند.

وی با اشاره به اینکه برای حضور در این جلسه خدمت حضرت آیت الله مکارم شیرازی رسیدم، گفت: حضرت آیت الله مکارم شیرازی سلام رساند، خداقوت گفت و از زحمات سردار رادان تشکر کرد؛ خصوصا از طرح نور تشکر کرد و گفت که با قوت این برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود و احترامات رعایت شود، سست نشوید و محکم ادامه دهید و برای موفقیت نیروی انتظامی دعا کرد.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • آیت‌الله مکارم‌شیرازی: پلیس طرح نور را با قدرت ادامه دهد
  • آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان: درمورد «طرح نور» سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • آیت الله مکارم خطاب به سردار رادان : درمورد « طرح نور » سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • حمایت آیت‌الله مکارم از اقدام پلیس در اجرای طرح نور
  • آیت الله مکارم شیرازی: در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید
  • دفاع مکارم شیرازی از بازگشت گشت ارشاد
  • حمایت آیت‌الله مکارم شیرازی از اقدام پلیس در اجرای طرح نور
  • تقدیر مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب