Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@03:35:42 GMT

ملیکا زارعی از ابتلایش به کرونا گفت

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۵۲۱۸

ملیکا زارعی از ابتلایش به کرونا گفت

ملیکا زارعی از ابتلای خود به کرونا خبرداد و بیان کرد: با وجود رعایت پروتکل ها ناباورانه مبتلا شدم، در دنیای عجیب و پر از ترس کرونا رفتم! قادر نیستم در جملات توصیف کنم چقدر سخت بود اما سعی میکنم با قدرت عبور کنم.

به گزارش ایسنا، این مجری تلویزیون درباره ی غیبت این روزهایش و گذر از روزهای ابتلایش به کرونا توضیحاتی را مطرح کرد و در بخشی از اظهاراتش در صفحه شخصی اش این چنین آورده است:

«با وجود رعایت پروتکل ناباورانه مبتلا شدم رفتم در دنیای عجیب و پر از ترس کرونا ….

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخ که نگم براتون دلتااااا هیچ وقت فکر نمی کردم اون موقع ها که ریاضی حل می کردم Δδ دلتا قرار است با من چه کند.

  «امروز پانزدهمین روزم رو میگذرونم نبرد صبح تا شب و شب تا صبح و لحظه های سختی که فقط خدا میدونه و خود کرونا دلتا و خودم و مدافعین سلامت که من اعتقاد دارم باید بگیم فرشتگان روی زمین هستند، قادر نیستم در جملات توصیف کنم چقدر سخت بود اما سعی می کنم با قدرت عبور کنم. شاید در آینده نزدیک که به امید خدا از این بیماری سخت یا بهتر بگم آزمایش دشوار عبور کردم، حرف های زیادی براتون داشته باشم.»

این مجری برنامه های کودک سپس یادآور شده است: «باور کنید تا قبل از این بیماری نمی توانستم درک کنم که پزشکان و پرستاران این روزها در چه وضعیت سخت و عجیبی دارن روزها و شبهای پر التهاب و سخت رو می گذرانند.»
 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ملیکا زارعی خاله شادونه مجری تلویزیون كرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۵۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارندگی‌ها در استان خراسان جنوبی

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی از تداوم بارندگی‌ها تا صبح جمعه در استان خبر داد و گفت: هوا نیز سردتر خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، فاطمه زارعی با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس خروجی مدل‌های پیشتیبابی هواشناسی تا روز جمعه با تقویت و گسترش ناپایداری‌های جوی گاهی وزش باد شدید و گردوخاک، رگبار و رعد برق دربرخی مناطق بارش تگرگ و برخورد صاعقه قابل پیش‌بینی است.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: با توجه به ماهیت رگباری بودن بارش‌ها، وقوع رواناب، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن برخی مسیل‌ها دور از انتظار نخواهد بود. در 24 ساعت گذشته سربیشه با 7 درجه سلسیوس خنک‌ترین و بندان با 35 درجه سلسیوس گرمترین شهر استان بوده است.

زارعی بیان کرد : تغییرات دمایی در مرکز استان بین 26 درجه سلسیوس و 11 درجه سلسیوس بوده است. دمای هوا تا صبح جمعه نیز روند کاهشی داشته و هوا سردتر خواهد شد.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • تداوم بارندگی‌ها در استان خراسان جنوبی
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • مریلا زارعی قاتل زنجیره‌ای سریال افعی تهران است؟
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند